Price Control – Сервіс Моніторингу та Контролю цін в Інтернеті
Захист прав інтелектуальної власності у мережі Інтернет
Price Control – моніторинг і контроль цін в інтернеті, боротьба з демпінгом, динамічне ціноутворення
- Парсинг цін конкурентів
- Динамічне ціноутворення
- Моніторинг цін партнерів і клієнтів
- Контроль цін маркетплейсов і прайс-агрегаторів
- Боротьба з демпінгом
- Захист бренду в інтернет
- Контрольна закупівля
Як працює “Price control”
- Знаходимо всі майданчики, які продають ваш товар в інтернеті.
- Моніторимо ціни інтернет-магазинів, маркет-плейсів, прайс-агрегаторів.
- Інформуємо всіх операторів ринку про комерційну політику Вашої компанії.
- Боремося з демпінгом на вашу продукцію в інтернет-ритейлі.
- Робимо контрольні закупівлі ваших товарів в інтернет-магазинах.
- Знімаємо ваші бренди з майданчиків – порушників.
- Збираємо ціни і наявність товарів у ваших конкурентів.
Чому обирають “Price control”
- Ми не розповідаємо вам, як боротися з несанкціонованим продажем Вашої торгової марки, а робимо це щодня.
- Ми готові відповісти за результат боротьби з порушеннями прав інтелектуальної власності Вашої торгової марки.
- Ми готові отримувати свої гроші після досягнення результату.
- Ми даємо гарантію на свої послуги зі зняття ваших товарів з інтернет-магазинів.
Замовте консультацію нашого фахівця
Наші послуги
Моніторінг цін в Інтернеті – ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ
Моніторинг цін в інтернеті – це систематичне відстеження цін партнерів, клієнтів та конкурентів по всьому простору інтернету. Моніторинг дозволяє відстежувати ціни на ваші товари у всіх каналах електронної комерції: виявляти демпінгові ціни, неконтрольовані акції, торгівлю контрафактом та товарами сірого імпорту, що грубо порушує право інтелектуальної власності компанії-виробника.
Сервіс моніторингу цін Price Control вирішує задачі як виробників, так і інтернет-магазхинів. Для виробників ми понад шість років проводимо моніторинг цін інтернет-магазинів, а для рітейлерів пропонуємо ціновий моніторинг конкурентів, гарантуючи якість та актуальність даних. Програма моніторингу цін дозволяє рітейлерам порівняти стратегії ціноутворення — власну та у конкурентів.
Декілька років тому ми відчули, що на інтернет ринку стали відбуватися серйозні позитивні зміни. У багатьох компаніях-виробниках та імпортерах відбулися зміни щодо товарів та брендів, які вони представляють на українському інтернет-ринку. Захист прав на торгову марку та інструменти, які для цього використовуються, цікавлять дедалі більше виробників.
Від бажання завести на ринок будь-що і продати будь-як в інтернеті, продавці почали переходити до довгострокових стратегій просування своєї продукції. Стали важливими контрольовані канали продажів із чіткими «правилами гри» та орієнтацією на РРЦ. Одним із пріоритетних завдань стала боротьба з демпінгом в інтернеті. Але для реалізації таких стратегій важливо, щоб правила виконували всі учасники ринку. Якщо хтось із продавців правила ігнорує, буде не зайвим з’ясувати канал надходження товару до його інтернет-магазину, використовуючи такий інструмент, як контрольна закупівля. Якщо немає досвіду у її проведенні, готові запропонувати нашу послугу «Контрольна закупівля в інтернет-магазинах».
Програмне забезпечення, розроблене нашими фахівцями – автоматичний парсер цін, – налаштовується під будь-які завдання клієнта і здатний зібрати будь-які дані, що цікавлять клієнта та знаходяться у вільному доступі. Наприклад, зібрані дані дозволять провести якісний аналіз цін конкурентів. У парсинг можуть бути включені як самостійні інтернет-магазини, так і маркетплейси України.
Якщо є необхідність в оперативному зіставленні цін конкурентів із вашими, можна скористатися моніторингом хотлайн порівняти ціни.
Для того, щоб допомогти компаніям знайти “гравців без правил”, які незаконно використовують торгові марки в інтернеті, привести їх “почуття”, або “видалити їх з поля” існують послуги моніторингу цін сервісу Price Control.
Останні публікації нашого блогу
Програма моніторингу цін та її роль у стратегії електронної торгівлі
Як відстежувати ціни конкурентів в інтернеті в умовах ринку, що постійно змінюється, і, при цьому, оперативно реагувати на зміни? Звісно, автоматизувати всі процеси. Програма моніторингу цін в інтернеті для цієї мети стане невід'ємним інструментом. Програма...
Аналіз цін конкурентів в інтернеті
Як знайти своїх конкурентів, як провести аналіз цін конкурентів в інтернеті, основні методи та сервіси для аналізу конкуренції на ринку, основні принципи ціноутворення інтернет-магазинів
Сервіси моніторинга цін в Україні 2024
Коли конкуренція зростає, а динамічні ринкові умови потребують постійної адаптації, послуги моніторингу цін стають ключовим інструментом для успішного управління стратегіями продажів.Ці інноваційні рішення надають компаніям можливість не лише відслідковувати зміни в...