Що змушує клієнта зробити покупку? Ціна, яка є головним маркетинговим інструментом на ринку, в т. ч. у сфері інтернет-торгівлі.

Тому наступні пункти стають основними чинниками у боротьбі за покупців:

  1. моніторинг цін конкурентів;
  2. створення ефективної цінової політики.

Все просто. Потрібно у певному сегменті ринку знайти ваших суперників, проаналізувати ціни і встановити власні на тому ж рівні, або нижче. Якщо знижувати їх щодо ціни конкурентів немає сенсу або можливостей, то в конкурентній боротьбі допоможуть такі маркетингові прийоми: кращий сервіс, пакет додаткових бонусів і послуг або більш дієва рекламна компанія.

Основна функція будь-якої підприємницької діяльності – приносити стабільний, надійний і бажано зростаючий дохід. Чи варто розраховувати на подібний результат без послуг моніторингу цін? Деякі підприємці вважають, що так, і називають 7 причин. Давайте разом проаналізуємо, чому для вас цей сервіс неактуальний.

  1. Бізнес на підйомі і ви не бачите у конкурентному моніторингу цін сенсу.

Це слушно при стабільних ринкових умовах, незмінному рівні конкуренції і лояльності споживачів.

Насправді. Реалії такі, що все стрімко змінюється і підприємець повинен підлаштовуватися, щоб залишатися на плаву. Успішна діяльність будь-якого магазину включає постійну кропітку роботу по утриманню постійних клієнтів і залученню нових покупців.

Основним інструментом для вас може стати сервіс цінового моніторингу конкурентів. За допомогою отриманих актуальних даних ви зможете працювати ефективніше, випереджаючи будь-які маркетингові виверти конкурентів, запускаючи більш цікаві рекламні кампанії і пропозиції, збільшуючи продажі завдяки швидкої переоцінки товарів.

  1. Вам достатньо інформації прайс-агрегаторів.

Більшість не бачить сенсу в сервісах моніторингу, через легкість використання прайс-агрегатора.

Насправді. В першу чергу, це рекламні портали, а тому не враховують 80% цін. Дані про ціни оновлюються рідко і найчастіше неактуальні. В результаті інформація з подібних сервісів не завжди достовірна. Для щоденного та повного аналізу конкурентів ефективно працюють тільки сервіси автоматизованого моніторингу цін.

  1. Ціни конкурентів відстежує окремий співробітник.

Щодня менеджер вручну відстежує ціни конкурентів, за що отримує оклад. За ці гроші ви розраховуєте оперувати актуальними даними про ціни суперників?

Насправді. Давайте порахуємо. Припустимо, у вас номенклатура 800 одиниць, а кількість конкурентів – 12. Менеджер повинен швидко і безпомилково ідентифікувати 9600 цін і сформувати звіт. Навіть якщо співробітник встигає до кінця дня підготувати повний порівняльний аналіз цін, то звіт буде вже застарілим – конкуренти встигли зробити переоцінку або запустити акції та спеціальні пропозиції, поки менеджер проводив збір даних вручну. А ви щомісяця сплачуєте даремний труд.

Тільки сервіс моніторингу цін здатний забезпечувати доречними та актуальними даними, які впливають на прийняття тих чи інших маркетингових рішень. Використання даних, оброблених автоматизованою системою моніторингу цін, допоможе підняти продажі в кілька разів.

  1. Вкладення коштів в аналіз цін конкурентів нераціонально і дорого.

7 причин, з яких власники бізнесу відмовляються  від сервісу моніторингу цін конкурентів

Ви вважаєте розумним витрачатися на маркетинг і розвиток, а не послуги моніторингу цін конкурентів. Вихід магазину на перші рядки в пошуковику забезпечить великий трафік, але немає гарантії збільшення продажів.

Насправді. Потенційний покупець завжди зайде в інші магазини і вивчить їх пропозиції. Як відреагують на ваші ціни відвідувачі, якщо вони непорівнянні з середніми на ринку? Швидше за все, піде до конкурентів. Тому витрати на контекстну рекламу і збільшення трафіку виявляться марними. Для збільшення продажів потрібно використовувати всі доступні засоби і маркетингові прийоми:

  • регулярне проведення цікавих акцій і пропозицій;
  • просування на топові позиції у пошукових системах;
  • покращення якості послуг і сервісу магазину;
  • постійна праця над ціноутворенням.

З останнім вам може допомогти сервіс моніторингу і аналізу цін конкурентів: оперативна переоцінка щодо зміни ціни у конкурентів дозволить випереджати інших на кілька кроків.

  1. Вам достатньо парсеру.

Заплативши солідну суму за програму, ви будете переконувати всіх, що парсер – це дуже зручно і вигідно. Хоча, великі таблиці Exсel, порівняння товарів, витрачений час і відсутність очікуваного результату стомлюють та розчаровують. Покупці все одно йдуть до конкурентів.

Насправді. Парсинг – це лише збір первинних даних з конкуруючих сайтів, без аналітики, на яку потрібен час. А в сфері інтернет торгівлі час працює проти вас. Будь-яке зволікання на 1-2 дня і дані можна викинути, як застарілі і непотрібні.

Використовуючи автоматизований моніторинг, ви приділяєте всього 10 хвилин, але відразу отримуєте розсортовані звіти, представлені у вигляді готових зрізів інформації, що набагато ефективніше, раціональніше і зручніше для аналізу.

  1. Ви з постачальникоммаєте контракт з умовою неможливості демпінгу.

В умовах жорсткої конкуренції не можна розраховувати на повне дотримання умов договору, навіть при суворих санкціях.

Насправді. Володіючи повною і достовірною інформацією, ви можете бути впевненими в стабільності своєї справи. Лише на основі свіжих фактів, варто швидко приймати рішення. Переваги, які дає сервіс моніторингу цін, нададуть можливість оптимізувати роботу, урізноманітнити асортимент і збільшити продажі не порушуючи договір.

  1. Послуги моніторингу цін конкурентів не окупаються

7 причин, з яких власники бізнесу відмовляються  від сервісу моніторингу цін конкурентів

Давайте подивимося, чим вигідно застосування сервісу моніторингу цін конкурентів Price control:

  • скорочення бюджету на рекламу і підвищення ефективності рекламних кампаній;
  • раціональні витрати зусиллів і часу – якісний моніторинг вимагатиме 10 хвилин на день;
  • збільшення продажів мінімум до 2 разівза рахунок підвищення купівельною лояльності і зниження відсотків відмови;
  • економія бюджету на окладі менеджера, який вручну відслідковує ціни конкурентів.

Результати показують, що кошти, вкладені в моніторинг конкурентів, повертаються через 2-3 місяці. Потенційні клієнти стають постійними, підвищується рівень довіри і лояльності до магазину, що веде до стабільного збільшення прибутку. Пропонуємо взяти приклад з інтерент-магазинів, які динамічно розвиваються або вже успішні і почати використовувати козирі, які надає сервіс для моніторингу цін конкурентів.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!