БЛОГ КОМПАНІЇ

Стратегія динамічного ціноутворення

Стратегія динамічного ціноутворення

Конкурентоспроможність магазину або товарів можна зберігати за допомогою різних маркетингових інструментів. Одним з них є встановлення ціни, яка виходить з інформації, отриманої при моніторингу конкурентів. Такий метод – важлива складова частина стратегії динамічного...

read more
Причини, з яких методи захисту торгової марки не працюють

Причини, з яких методи захисту торгової марки не працюють

Про способи захисту торгової марки на ринку e-commerce ми докладно розповіли в статті «Як захистити товарні знаки в Інтернет». Але, з більш ніж трирічного досвіду роботи Price Control в сфері захисту прав інтелектуальної власності на торговельну марку, можемо...

read more
Реалії боротьби з порушенням прав на товарні знаки в інтернет-магазинах

Реалії боротьби з порушенням прав на товарні знаки в інтернет-магазинах

Найчастішими порушеннями, що змушують правовласників брендів вживати всілякі заходи щодо захисту інтелектуальної власності в сегменті e-commerce, виявляються продаж контрафакту, «сірого» імпорту і кіберсквотинг. Давайте спробуємо з'ясувати, наскільки реально вберегти...

read more
Як захистити інтелектуальну власність в інтернеті

Як захистити інтелектуальну власність в інтернеті

Як би ви поставилися, якщо хтось без вашого дозволу розмістив на якомусь сайті ваше фото з ім'ям і прізвищем? А якщо б це було не на одному, а на сотні сайтів, при цьому завдаючи шкоди вашій репутації? Приблизно такі ж почуття доводиться випробовувати власникам...

read more
Способи захисту своєї торгівельної марки в інтернеті

Способи захисту своєї торгівельної марки в інтернеті

Назва торгівельної марки фірми, все одно що прізвище для будь-якої людини. Це гордість, репутація та спосіб позиціонування товарів або послуг на ринку. Тому доменне ім'я, не просто адреса сайту, а ПІБ, але вже на просторі інтернету. Досконало, коли назва бренду є і...

read more
7 причин, з яких власники бізнесу відмовляються  від сервісу моніторингу цін конкурентів

7 причин, з яких власники бізнесу відмовляються від сервісу моніторингу цін конкурентів

Що змушує клієнта зробити покупку? Ціна, яка є головним маркетинговим інструментом на ринку, в т. ч. у сфері інтернет-торгівлі. Тому наступні пункти стають основними чинниками у боротьбі за покупців: моніторинг цін конкурентів; створення ефективної цінової політики....

read more
Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Згідно зі статистикою більше 31% користувачів інтернету хоча б один раз робили покупку в онлайні. А кількість користувачів прайс-агрегаторів і маркетплейсів зростає з геометричною прогресією. Наприклад, кількість заходів на Hotline в місяць досягає 8 млн., Тобто кожен...

read more
Коли боротьба з демпінгом в інтернет-магазинах перетворюється у «сизифову працю»

Коли боротьба з демпінгом в інтернет-магазинах перетворюється у «сизифову працю»

Про небезпеку демпінгу для ринку розуміють і виробники, і інтернет-магазини. Розуміння прийшло, але за традицією інтернет-магазини використовують зниження цін як найлегший шлях для залучення покупців. Запобігти повальному демпінгу на ринку своєї продукції вдається...

read more
Моніторинг цін в інтернет-магазинах: як виробникам правильно вибрати SKU

Моніторинг цін в інтернет-магазинах: як виробникам правильно вибрати SKU

Клієнти Price Control іноді заходять в глухий кут, коли необхідно вибрати товарні позиції для моніторингу з метою виявлення продавців-порушників. Одні хочуть моніторити майже увесь асортимент, інші вибирають не дуже популярну продукцію. Якщо клієнт зробить правильний...

read more
Демпінг – швидкий шлях до банкрутства

Демпінг – швидкий шлях до банкрутства

Демпінг - швидкий шлях до банкрутства Аналіз діяльності більшості підприємців підтверджує, що демпінг більше не працює. Тільки за допомогою грамотної маркетингової стратегії можна вийти з цінової війни і встати на шлях здорової конкуренції. Заробити швидко - хочуть...

read more
Небезпека демпінгу для інтернет-магазинів і виробників

Небезпека демпінгу для інтернет-магазинів і виробників

Небезпека демпінгу для інтернет-магазинів і виробників Про фактори появи демпінгу ми вже писали в попередній статті. Зараз пропонуємо розібратися, до чого призводить демпінг в інтернет-магазинах і чим він небезпечний для виробників і самих продавців. Демпінг, як...

read more
Фактори появи демпінгу в інтернет-ритейлі

Фактори появи демпінгу в інтернет-ритейлі

Термін «демпінг» з'явився в 30-х роках XX століття. Спочатку він застосовувався до неліквідних товарів, які продавали за безцінь. Надалі став означати цілеспрямоване зниження вартості для завоювання ринку і витіснення конкурентів. Демпінг у багатьох країнах вважається...

read more
Моніторинг сайтів або прайс-агрегаторів для контролю інтернет-ритейла: що вибрати?

Моніторинг сайтів або прайс-агрегаторів для контролю інтернет-ритейла: що вибрати?

Багато інтернет-магазинів для конкурентного ведення бізнесу розміщують товар не тільки на своїх сайтах, а використовують різноманітні прайс-агрегатори. З цієї причини виробники, які хочуть досягти ведення конкурентоспроможного бізнесу на ринку своєї продукції,...

read more
Створення власного відділу контролю або купівля рішення «під ключ»?

Створення власного відділу контролю або купівля рішення «під ключ»?

Уявімо ситуацію: Ви - великий виробник відомого бренду і в якийсь момент розумієте, що на інтернет-ринку Вашої продукції панує хаос. Більшість інтернет-магазинів продають Ваш товар за аномально низькими цінами, падають продажі в офф-лайн магазинах, а Ваш бренд...

read more
Інструменти впливу на інтернет-магазини

Інструменти впливу на інтернет-магазини

З досвіду роботи з недобросовісними продавцями нам вдалося розробити ефективну стратегію по боротьбі з демпінгом, але ми зрозуміли, що є деякі перепони для досягнення успіху. У ряді проектів ми досягли майже ідеальної картинки - демпінг менше 3-5% від загальної...

read more
Моніторинг цін на Hotline

Моніторинг цін на Hotline

Для великої кількості товарів, що продаються сьогодні в Україні через інтернет, Hotline.ua є найпопулярнішим прайс-агрегатором. Для багатьох Українців покупка в інтернет-магазинах починається саме з перегляду і порівняння цін на обраний ними товар з його відвідин. Там...

read more
5 методів моніторингу цін в інтернеті

5 методів моніторингу цін в інтернеті

Успіх будь-якого бізнесу на інтернет-ринку залежить від того, скільки потенційний покупець готовий заплатити за пропонований товар або послугу. Тому підприємці повинні не тільки бути в курсі цін конкурентів, а й регулярно отримувати інформацію про зміни кон'юнктури на...

read more
65% інтернет-магазинів в Україні регулярно завдають шкоди репутації торгових марок

65% інтернет-магазинів в Україні регулярно завдають шкоди репутації торгових марок

Грубі порушення законодавства в сфері захисту прав споживачів виявили експерти всеукраїнської організації "Союз споживачів України" (СПУ) в результаті перевірки 20 найбільших інтернет-магазинів на вітчизняному віртуальному ринку, - повідомляє інформаційне видання...

read more
Коли в інтернет-магазині Вас послали на «Антимонопольний комітет»

Коли в інтернет-магазині Вас послали на «Антимонопольний комітет»

Завдяки вимивання кваліфікованих кадрів з країни і загального падіння грамотності (в тому числі і правової) серед працівників і власників інтернет-магазинів досить часто доводиться чути нечемну відмову під час переговорів про дотримання РРЦ або зняття зі сторінок...

read more
Чому «моніторинг не працює», або п’ять причин «розчарування» клієнтів сервісів моніторингу цін в інтернеті

Чому «моніторинг не працює», або п’ять причин «розчарування» клієнтів сервісів моніторингу цін в інтернеті

  На ринку моніторингу цін в інтернеті ми більше трьох років. За цей час ринок послуг моніторингу змінився, подорослішав. Змінилися і наші клієнти, і їх вимоги до збирання та аналізу цін. Три роки тому про послугу моніторингу в інтернеті мало хто знав або навіть...

read more
Демпінг в інтернеті і реалії боротьби з ним

Демпінг в інтернеті і реалії боротьби з ним

Одне з визначень демпінгу дає Вікіпедія. Демпінг (від англ. Dumping - скидання) - продаж товарів і послуг за штучно заниженими цінами. Демпінгові ціни істотно нижче ринкових цін, а іноді навіть нижче собівартості товару або послуги. Звідки він береться, яким буває і...

read more