На ринку моніторингу цін в інтернеті ми більше трьох років. За цей час ринок послуг моніторингу змінився, подорослішав. Змінилися і наші клієнти, і їх вимоги до збирання та аналізу цін.

Три роки тому про послугу моніторингу в інтернеті мало хто знав або навіть чув. Це був новий продукт. Одиниці пробували збирати й аналізувати дані.

Не було досвіду впливу на інтернет-ринок, не було успішних прикладів боротьби з демпінгом, мало було пропозицій програм для відстеження та аналізу цін.

Здебільшого наші продавці просто розповідали про нашу програму моніторингу цін в інтернет-магазинах, і як вона може стати в нагоді у відстеженні цін конкурентів або боротьбі з демпінгом.

Два роки тому впізнаваність систем моніторингу цін значно збільшилася. Частина клієнтів вирішили спробувати наші послуги зі збору інформації, деякі купили послугу у конкурентів, а дехто навіть вирішив написати свої парсери.

Під час проведення перемовин з потенційними клієнтами продавці намагалися довести, що використання стороннього сервісу для моніторингу цін буде значно дешевше, ніж створювати програмні комплекси для аналізу цін конкурентів і клієнтів самостійно і потім їх героїчно обслуговувати.

Рік тому ми відзначили широке поширення послуг зі збирання даних в інтернет-магазинах. Майже половина імпортерів і товаровиробників тим чи іншим способом вже відстежували і аналізували інформацію про ціни, акції та наявності товару зі сторінок різних інтернет ресурсів.

Продавці переконували потенційних клієнтів,  що наш сервіс моніторингу цін відрізняється від програм конкурентів і цю послугу ми робимо краще, ніж вони.

Цього року ми з подивом виявили наступну тенденцію у відповідях наших потенційних клієнтів. «Ми вже пробували моніторинг цін, витратили купу часу і грошей, ефекту ніякого, не варто цим більше займатися».

Ми постаралися зрозуміти причини, за якими клієнти відчувають розчарування в боротьбі з демпінгом і відмовляються від моніторингу цін на свої товари в інтернеті. Ось огляд основних з них.

Немає комплексної продуманої системи роботи в інтернет-каналі і не створені інструменти впливу на інтернет-магазини та інші майданчики, що демпінгують.

Немає відповідального співробітника за адміністрування інформації про ціни і акції  в ынтернет-магазині. Відсутній своєчасний вплив на демпінгерів і їх постачальників.

У компанії відбувається конфлікт інтересів з боку продавців в різні канали збуту продукції. Наприклад, існують різні ціни для online і ofline. Йде перетікання товарів і цін з каналу в канал.

Менеджмент компанії має власний інтерес у тих чи інших інтернет-магазинх і їх пріоритетному становищі на ринку. Часто, високе керівництво ратує за єдині умови для всіх, а менеджери відділу збуту мають власні інтернет-майданчики або частку від прибутку в низці інтернет-магазинів.

Немає послідовності в діях співробітників компанії в боротьбі з демпінгом і підтримці РРЦ.

Часто після періоду активної роботи по боротьбі з демпингом настає спад активності, і ситуація повертається в початковий стан.

Буває також, що антидемпінгові заходи не подіяли на деякі  інтернет-магазини і вони продовжують тримати ціни нижче ринкових.

Якщо не прибрати свій товар з таких інтернет-магазинів, через дуже нетривалий час і інші продавці знизять ціну до їх рівня.

Кожна або поєднання цих причин призводить до розчарування в ефективності роботи по наведенню ладу в інтернет-каналі і відмову від моніторингу цін.

Дійсно моніторинг цін в Інтернеті не є панацеєю. Сам по собі він не тільки не дасть очікуваного ефекту, а й «Порушить право імператора на незнання». А, як відомо, в усі часи, вісникам поганих звісток відрубували голови.

Моніторинг буде працювати і дасть ефект тільки тоді, якщо будуть усунені всі вищенаведені  в цій статті причини.

Якщо він буде вписаний в комплекс заходів по роботі з інтернет-каналом, діяльність буде вестися систематично, незважаючи на осіб.

Часто, «паличкою виручалочкою” може стати наш сервис, який зібрав і кращий досвід договірної роботи в галузі електронної комерції, програмістів і розробників систем збору і аналізу даних з інтернет майданчиків, фахівців з комунікації з інтернет-магазинами, юристів, які знають, як допомогти Вам захистити права на інтелектуальну власність в інтернеті. Ми можемо забезпечити Вас актуальною інформацією про ціни Ваших клієнтів і конкурентів в інтернеті, проконсультувати щодо необхідного впливу на ринок, запропонувати Вам пакет документів для захисту Ваших торгових марок і торгових знаків.  А також можемо повністю взяти на себе наведення порядку  в інтернет-каналі, від пошуку демпінгеров до зняття Ваших торгових марок зі сторінок інтернет магазинів.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!