Ваш бізнес приречений на невдачу, якщо відсутня чітка стратегія ціноутворення, яка є ключовою в презентації потенційним клієнтам.

Варто вибирати перевірені методи ціноутворення, які будуть максимально ефективними, в залежності від поставлених цілей.

Ціна на проникнення

Така стратегія використовується для розширення потенційної аудиторії або знайомства клієнтів з новим продуктом або послугою. За основу покладена пропозиція низької ціни в ознайомлювальний період, необхідний, щоб залучити і зацікавити клієнтів для повторної покупівлі. Після чого, рівень цін підвищується до максимально оптимального.

Рекламна ціна

Цей метод ціноутворення грунтується на короткочасному зниженні ціни для збільшення обсягу продажів й залучення більшої аудиторії покупців. Найчастіше використовується в роздрібній торгівлі у вигляді ваучерів, знижок і пропозицій типу «2 + 1 = 2».

Конкурентоспроможна ціна

Ця стратегія найбільш поширена на висококонкурентних ринках, таких як e-commerce, та означає, що ви встановлюєте ціни на товар на одному рівні з конкурентами. Оскільки, ситуація на ринку нестабільна, то продавцям необхідно щодня моніторити ціни конкурентів, щоб бути в курсі всіх змін роздрібних цін конкурентів. Тому для ефективного ціноутворення розумно використовувати інструменти для моніторингу цін.

Зниження цін

Це стратегія цінової дискримінації. Для отримання максимального прибутку від введення нового продукту на ринок і продажу потенційним клієнтам, встановлюється дуже висока ціна,. Потім, для максимізації прибутку від продажу, іншим клієнтам ціна поступово знижується.

Психологічна ціна

У цьому методі за основу покладена теорія про те, що певні цифри можуть впливати і стимулювати до покупки. Наприклад, замість 200 гривень ціна буде 199. На перший погляд, для роздрібної ціни ця відмінність не має значення, але в загальному розрізі продажів відмінності будуть серйозними.

Бюджетна ціна

Метод ідеально підходить для великих, оптових продавців. Він досить простий: утримувати мінімальну оптимальну ціну, яко можна довше, щоб максимально швидко завоювати певний сегмент ринку для збуту.

Преміум-ціна

Даний підхід можна використовувати, якщо ви пропонуєте щось ексклюзивне і унікальне, чого немає у конкурентів. Це означає, що ринкова ціна на запропонований продукт, вище, ніж на аналогічні товари у ваших конкурентів. Найбільшу ефективність дана стратегія демонструє в галузях, де немає аналогів товарів або послуг і клієнти готові заплатити більше.

Незалежно від галузі на інтернет-ринку, завдань і обраного методу ціноутворення, необхідний щоденний конкурентний моніторинг. Актуальна і повна інформація про ціни в конкуруючих магазинах дозволить вам підлаштовуватися під всі зміни на ринку з максимальною вигодою. Відповідне програмне забезпечення, таке як сервіс моніторингу конкурентів Price Control, допоможе вам в досягненні цілей і вирішенні поставлених завдань.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!







Ефективні методи ціноутворення для інтернет-ринку

+38 (094) 892-51-25
info@www.pricecontrol.com.ua