З досвіду роботи з недобросовісними продавцями нам вдалося розробити ефективну стратегію по боротьбі з демпінгом, але ми зрозуміли, що є деякі перепони для досягнення успіху.

У ряді проектів ми досягли майже ідеальної картинки – демпінг менше 3-5% від загальної кількості інтернет-магазинів, які торгують продукцією нашого замовника.

Але є випадки, коли наш результат значно скромніше або зовсім відсутній.

Спочатку ми припускали, що результат буде залежати від імені компанії, популярності бренду або обсягів продажів продукції в інтернет-магазинах.

Ця гіпотеза не підтвердилася. По ряду маловідомих брендів ми повністю вирішили задачу з усунення порушень на ринку за декілька місяців.

Але в деяких проектах ми місяцями намагалися боротися з порушниками та прибрати демпінг, але інтернет-магазини як і раніше ігнорували наші вимоги і реалізували товар по аномально низьких цінах.

Висновок ми зробили наступний – зміна ситуації з демпінгом залежить від наявності та якості інструментів впливу на інтернет-магазини демпінгерів.

Хоча його не можна назвати інструментом, але обов’язковою умовою адекватного впливу на ринок є моніторинг цін інтернет-магазинів на регулярній основі.

Про особливості та переваги нашої системи збору цін в інтернеті ми писали в статті «Моніторинг цін в інтернеті – системи і програми».

Найкращим інструментом є заборона відвантаження товарів в інтернет-магазини демпінгери всім учасникам ланцюга поставок товару (імпортерами, дилерами, оптовиками …)

Ця заборона найчастіше матеріалізується у вигляді  списку порушників або недобросовісних продавців. Він розміщується на сайтах і розсилається всім операторам ринку.

Найголовніше для роботи цього інструменту –  це наявність системи штрафів і покарань всім і кожному, хто здійснив поставку демпінгеру з  такого списку.

Простим способом дізнатися, хто з дилерів порушує домовленості є контрольна закупівля товарів в інтернет-магазині порушника. Як це зробити швидко і регулярно, ми писали в статті «Контрольна закупівля в інтернет-магазині – навіщо і як?»

Хорошим інструментом впливу на ціни в інтернет-магазини є підняття ціни на весь товар або його окремі категорії для каналу, звідки він йде у  ці магазини.

Так постійне або тимчасове підняття націнки для ряду оптовиків призведе до відсутності цінового зазору для демпінгу при відвантаженні в інтернет-магазини і від них споживачам.

Робочим інструментом боротьби з демпінгом і перемиканням споживачів на товари інших виробників в інтернет-магазинах є зняття ваших товарів з їх полиць.

Як це зробити і що обов’язково потрібно для цього мати ми описали в статті «Що потрібно знати власнику про захист прав інтелектуальної власності в мережі інтернет».

Є  ще ряд інструментів впливу, які ми застосовуємо для боротьби з інтернет-магазинами демпінгерами, але це вже наші професійні таємниці.

Ми накопичили багатий досвід роботи з боротьби з демпінгом. . Зможемо проконсультувати Вас по кожному з описаних тут інструментів.

 

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!