Ви не владні над тим, що з Вами відбувається,
але Ви владні над своїм ставленням до подій.
І саме це ставлення і визначає,
хто кого контролює – події Вас або Ви ці самі події.

Брайан Трейсі

 

Пам’ятайте відому фразу з популярного фільму Гайдая «Льолік, все пропало!»? Напевно, схожа думка промайнула в головах багатьох підприємців і керівників бізнесу після оголошення жорсткого карантину і закриття роздрібних магазинів. Плани та стратегії розвитку продажів довелося заморозити або оперативно коригувати. Деякі українські виробники були змушені призупинити виробництво. До цього додалися загальна паніка і негатив, які лавиною несуться на голови наших громадян з усіх телеканалів, сторінок соцмереж та інтернет-медіа.

Такими були перші дні карантину, наповнені розгубленістю й нерозумінням, що буде далі з економікою, країною, бізнесом і людьми. За минулі три тижні розуміння перспектив майбутнього не прийшло і негативу менше не стало, але відбулася адаптація до нинішніх умов.

Інтернет-магазини диктують свої правила гри

Єдиним способом для виробників і постачальників на даний момент не втратити продажі й утримати бізнес на плаву стала інтернет-торгівля. Велика частина продажів вже пішла в e-commerce і назад, ймовірно, в офф-лайн не повернеться. У цей період для багатьох виробників і імпортерів це єдиний канал продажів і джерело надходження живих грошей …

Тому вже зараз починають з’являтися нові і масштабуються великі інтернет-магазини. Вони розвивають нові сервіси (наприклад, доставка продуктового набору від «Розетки»), і пропонують найбільш ходову в період карантину продукцію (продукти харчування, спортивні товари, книги, ігрові приставки, настільні ігри і т.п.).

У той же час інтернет-магазини стали диктувати свої правила гри вендорам і масово ігнорувати цінову політику виробників. Навіть у продавців, хто до карантину дотримувався рекомендовані роздрібної ціни, вважаючи це важливим для отримання більшого прибутку, з’явилася філософія «зрубати грошенят по-легкому». На продукцію відомих європейських марок вони транслюють ціни нижче рекомендованих на 30-40% аби продати, орієнтуючись на колег.

Відсутність конкуренції з боку офлайн-магазинів і відчуття незамінності інтернет-рітейлерів привели до хаосу в сфері e-commerce.

З чим залишимося після карантину

Про те, що світ зміниться і все буде по-іншому не міркує тільки ледачий.

У цій статті хочемо зробити акцент на тому, що, дійсно, все стане по-іншому для тих вендорів, які поставлять на паузу на час карантину контроль за цінами на ринку e-commerce. Зараз потрібно максимально сфокусувати свою увагу на щоденному моніторингу цін і боротьбі з демпінгом. В іншому випадку після закінчення «коронавірусного хаосу» відбудеться:

  • падіння репутації торгової марки;
  • відмова від співпраці серйозних постачальників і великих інтернет-магазинів,
  • втрата прибутків;
  • недовіра споживача до низької ціни відомого бренду;
  • масова торгівля контрафактом.

У підсумку – розорення і смерть торгової марки.

На щастя, клієнти Price Control дуже добре це розуміють, тому, незважаючи на складну економічну ситуацію, продовжують співпрацю і щодня працюють з аналітичними звітами моніторингу цін в інтернет-магазинах.

Як кажуть в народі, впустиш хвилину – втратиш годину. Впустите контроль зараз – повертати ситуацію в інтернет-магазинах до показників докарантинного періоду доведеться багато місяців, а то й років.

Карантин - час посилити контроль цін в інтернет-магазинахPrice Control рекомендує виробникам і імпортерам торгових марок не послаблювати увагу до неправомірних дій інтернет-рітейлерів у відношенні їх продукції під час карантину. Можливості нашого сервісу – моніторинг цін і боротьба з демпінгом дозволять контролювати весь ринок, управляти ціновою політикою компанії і не допустити падіння Вашої торгової марки. Тоді з цієї кризи Ви вийдете переможцем!

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!