Клієнт – європейський виробник опалювального обладнання з більш ніж десятирічним досвідом роботи в країнах СНД. В Україні є представництво компанії, а продажем займаються регіональні дилери. Одним з пріоритетних напрямків діяльності компанії є залучення монтажників. Вони здійснюють не тільки сервісне обслуговування обладнання, але є і основними клієнтами. Необхідність придбати котел у звичайної людини може з’явитися один-два рази в житті, а монтажники щотижня дають рекомендації своїм клієнтам, що краще купити.
Компанія пропонує привабливі умови для співпраці: монтажники проходять навчання, отримують сертифікати, для них розроблена спеціальна бонусна система.
Мета
Розширення партнерській мережі сервісного обслуговування
Перед нами стояли завдання:
- Зібрати повну базу фахівців з монтажу опалювального обладнання в Україні.
- З’ясувати, чи встановлюють вони і як часто обладнання, вироблене нашим клієнтом.
- Отримати відгуки про продукцію компанії-виробника.
- Залучити фахівців-монтажників і компанії, що займаються монтажем опалювального обладнання, до співпраці з нашим клієнтом.
Рішення
Замовлення на таку послугу наша компанія отримала вперше, тому ми точно не могли розрахувати терміни її виконання і трудовитрати. Від клієнта отримали інформацію, що повна база може становити близько 7000 контактів. Орієнтуючись на цю цифру, вирішити поставлені завдання запланували за три місяці.
Що зробили:
- Запустили парсинг сайтів компаній, що надають послуги монтажу опалювального обладнання, дошок оголошень, соцмереж, інтернет-магазинів. Загальна кількість знайдених контактів досягла до 8000.
- Інформацію вивели в звіт в форматі XLXS для подальшої обробки.
- Підключили операторів call-центру для уточнення інформації по телефону і опитування фахівців з монтажу.
- Шляхом обдзвону відфільтрували базу і залишили тільки актуальні дані. У списку залишилися тільки компанії і фахівці, які на той момент дійсно працювали.
- Відфільтровану від «сміття» базу з коментарями по кожному контакту передали клієнту.
РЕЗУЛЬТАТИ
Досягнуті результати
- Проект був повністю завершений за три місяці.
- Компанія отримала повну актуальну базу монтажників всієї України.
- Регіональні менеджери налагодили контакти з сервісними компаніями і фахівцями.
- Клієнт розширив партнерську мережу сервісного обслуговування в регіонах, використовуючи бонусну систему співпраці
- Збільшилися продажі опалювального обладнання.
- Співпраця з компанією стало показником успіху для сервісних центрів і фахівців з монтажу.
Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …