Кейс #6 - Сервісне обслуговування, один з успішних маркетингових підходів до збільшення продажів і розширення ринку

Клієнт – європейський виробник опалювального обладнання з більш ніж десятирічним досвідом роботи в країнах СНД. В Україні є представництво компанії, а продажем займаються регіональні дилери. Одним з пріоритетних напрямків діяльності компанії є залучення монтажників. Вони здійснюють не тільки сервісне обслуговування обладнання, але є і основними клієнтами. Необхідність придбати котел у звичайної людини може з’явитися один-два рази в житті, а монтажники щотижня дають рекомендації своїм клієнтам, що краще купити.

Компанія пропонує привабливі умови для співпраці: монтажники проходять навчання, отримують сертифікати, для них розроблена спеціальна бонусна система.

Мета:

Кейс #6 - Сервісне обслуговування, один з успішних маркетингових підходів до збільшення продажів і розширення ринку

Розширення партнерській мережі сервісного обслуговування

Перед нами стояли завдання:

  • Зібрати повну базу фахівців з монтажу опалювального обладнання в Україні.
  • З’ясувати, чи встановлюють вони і як часто обладнання, вироблене нашим клієнтом.
  • Отримати відгуки про продукцію компанії-виробника.
  • Залучити фахівців-монтажників і компанії, що займаються монтажем опалювального обладнання, до співпраці з нашим клієнтом.

Рішення

Кейс #6 - Сервісне обслуговування, один з успішних маркетингових підходів до збільшення продажів і розширення ринку

Замовлення на таку послугу наша компанія отримала вперше, тому ми точно не могли розрахувати терміни її виконання і трудовитрати. Від клієнта отримали інформацію, що повна база може становити близько 7000 контактів. Орієнтуючись на цю цифру, вирішити поставлені завдання запланували за три місяці.

Що зробили:

  • Запустили парсинг сайтів компаній, що надають послуги монтажу опалювального обладнання, дошок оголошень, соцмереж, інтернет-магазинів. Загальна кількість знайдених контактів досягла до 8000.
  • Інформацію вивели в звіт в форматі XLXS для подальшої обробки.
  • Підключили операторів call-центру для уточнення інформації по телефону і опитування фахівців з монтажу.
  • Шляхом обдзвону відфільтрували базу і залишили тільки актуальні дані. У списку залишилися тільки компанії і фахівці, які на той момент дійсно працювали.
  • Відфільтровану від «сміття» базу з коментарями по кожному контакту передали клієнту.

РЕЗУЛЬТАТИ

Кейс #6 - Сервісне обслуговування, один з успішних маркетингових підходів до збільшення продажів і розширення ринку

Досягнуті результати

Задоволений клієнт

  • Проект був повністю завершений за три місяці.
  • Компанія отримала повну актуальну базу монтажників всієї України.
  • Регіональні менеджери налагодили контакти з сервісними компаніями і фахівцями.
  • Клієнт розширив партнерську мережу сервісного обслуговування в регіонах, використовуючи бонусну систему співпраці
  • Збільшилися продажі опалювального обладнання.
  • Співпраця з компанією стало показником успіху для сервісних центрів і фахівців з монтажу.

Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …