Кейс # 1 - Моніторинг цін в інтернеті - шлях до довіри клієнтів компанії

Клієнт – європейська компанія з гучним ім’ям. Досвід роботи в СНД більш 10 років. Своє обладнання завозить і розмитнює самостійно. Продажем займаються регіональні дилери. Понад 400 ІМ на Україні закуповують у дилерів і продають продукцію компанії.

Монтажник – пріоритет №1 для компанії. Проходить навчання і сертифікується. він рекомендує замовнику, яке обладнання і як правильно встановлювати, робить кошторис усього проекту перед установкою.

Проблеми:

Кейс # 1 - Моніторинг цін в інтернеті - шлях до довіри клієнтів компанії

Інтернет-магазини демпінгують

Проблема # 1

  • Монтажник, керуючись РРЦ на обладнання, включає його за цими цінами в проект.
  • Замовник дивиться ціну на обладнання в інтернеті, знаходить ІМ з демпінговою ціною, звинувачує монтажника в непрофесіоналізмі, відкатах, ставить під сумнів весь кошторис проекту.

Проблема # 2

  • -Дилери не виконують плани з продажу, звалюють відповідальність на колег, що продають ІМ, у яких знижена ціна.

Проблема # 3

  • Менеджмент компанії щодня займається розборками.

Рішення

Кейс # 1 - Моніторинг цін в інтернеті - шлях до довіри клієнтів компанії

Комплекс заходів для вирішення проблеми

  • Знайдено всі ІМ, що  працюють з продукцією компанії і постійно додаються ті, хто тільки починає працювати з цим товаром.
  • Запущено моніторинг цін в ІМ, визначена загальна картина дотримання РРЦ ринком.
  • Розроблено політику роботи з ІМ демпінгерамі і дилерами, що відпускають їм товар:
  • ІМ, що був  помічений в демпінгу, потрапляє в «окремий список».
  • Дилер, що  продає в ІМ з «окремого списку», карається % від квартального бонусу.
  • Встановлено електронні адреси всіх ІМ і дилерів. Усім  надіслані «правила гри» і розпочато моніторинг.
  • В ІМ з порушенням РРЦ щотижня робиться контрольна закупівля.
  • Кожен випадок виявленого порушення повідомляється  всім учасникам ринку.
  • Розглядається питання про співпрацю з дилерами, які  неодноразово порушили «правила гри».

РЕЗУЛЬТАТИ

Кейс # 1 - Моніторинг цін в інтернеті - шлях до довіри клієнтів компанії

Досягнуті результати

  1. Знайдено всі ІМ, що працюють з продукцією компанії, і постійно додаються ті, хто тільки починає роботу.
  2. Запущено моніторинг цін в ІМ, визначена загальна картина по ринку.
  3. Визначена політика роботи з ІМ демпінгерамі і дилерами, що відпускають їм товар.
  4. Встановлено електронні адреси всіх ІМ і дилерів. Всім розіслані “правила гри” та розпочато моніторинг.
  5. В ІМ, які порушують правила торгівлі, щотижня робиться контрольна закупівля.
  6. Кожен випадок виявленого порушення доводиться всім учасникам ринку.
  7. Розглядається питання про припинення співпраці з дилерами, що неодноразово порушують “правила гри”.

Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …