Клієнт – європейська компанія з гучним ім’ям. Досвід роботи в СНД більш 10 років. Своє обладнання завозить і розмитнює самостійно. Продажем займаються регіональні дилери. Понад 400 ІМ на Україні закуповують у дилерів і продають продукцію компанії.
Монтажник – пріоритет №1 для компанії. Проходить навчання і сертифікується. він рекомендує замовнику, яке обладнання і як правильно встановлювати, робить кошторис усього проекту перед установкою.
Проблеми:

Інтернет-магазини демпінгують
Проблема # 1
- Монтажник, керуючись РРЦ на обладнання, включає його за цими цінами в проект.
- Замовник дивиться ціну на обладнання в інтернеті, знаходить ІМ з демпінговою ціною, звинувачує монтажника в непрофесіоналізмі, відкатах, ставить під сумнів весь кошторис проекту.
Проблема # 2
- Дилери не виконують плани з продажу, звалюють відповідальність на колег, що продають ІМ, у яких знижена ціна.
Проблема # 3
- Менеджмент компанії щодня займається розборками.
Рішення

Комплекс заходів для вирішення проблеми
- Знайдено всі ІМ, що працюють з продукцією компанії і постійно додаються ті, хто тільки починає працювати з цим товаром.
- Запущено моніторинг цін в ІМ, визначена загальна картина дотримання РРЦ ринком.
- Розроблено політику роботи з ІМ демпінгерамі і дилерами, що відпускають їм товар:
- ІМ, що був помічений в демпінгу, потрапляє в «окремий список».
- Дилер, що продає в ІМ з «окремого списку», карається % від квартального бонусу.
- Встановлено електронні адреси всіх ІМ і дилерів. Усім надіслані «правила гри» і розпочато моніторинг.
- В ІМ з порушенням РРЦ щотижня робиться контрольна закупівля.
- Кожен випадок виявленого порушення повідомляється всім учасникам ринку.
- Розглядається питання про співпрацю з дилерами, які неодноразово порушили «правила гри».
РЕЗУЛЬТАТИ

Досягнуті результати
- Знайдено всі ІМ, що працюють з продукцією компанії, і постійно додаються ті, хто тільки починає роботу.
- Запущено моніторинг цін в ІМ, визначена загальна картина по ринку.
- Визначена політика роботи з ІМ демпінгерамі і дилерами, що відпускають їм товар.
- Встановлено електронні адреси всіх ІМ і дилерів. Всім розіслані “правила гри” та розпочато моніторинг.
- В ІМ, які порушують правила торгівлі, щотижня робиться контрольна закупівля.
- Кожен випадок виявленого порушення доводиться всім учасникам ринку.
- Розглядається питання про припинення співпраці з дилерами, що неодноразово порушують “правила гри”.
Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …
