Кейс №2 - Наведення порядку по цінах в інтернет-магазинах, як шлях до залучення нових клієнтів

Клієнт – Один з найбільших в Європі виробників корпусних меблів. Власні заводи в ряді країн Східної Європи. Займаються збутом продукції, як самостійно, так і через мережу регіональних дилерів. Дуже широко представлені в спеціалізованих магазинах, які торгують меблями, і мережевих супермаркетах.Більше 200 інтернет магазинів постійно працюють з продукцією торгових марок компанії.

ПРОБЛЕМИ

Кейс # 2 - Наведення порядку за цінами в інтернет магазинах, як шлях до притоку нових клієнтів

Інтернет магазини не тримають РРЦ

Проблема # 1

  • Мережеві магазини(Епіцентр), також  спеціалізовані, що продають меблі,і стали зменшувати простір, зайнятий продукцією замовника.
  • Покупець розглядає в них меблі, отримує консультацію, робить свій вибір. Далі він дивиться ціну на обрані товари в інтернеті, знаходить ІМ з демпінговою ціною, робить замовлення.

Проблема # 2

  • Дилери відмовляються працювати з продукцією замовника, замінюючи її іншими ТМ. Це призвело до постійних взаємних скарг клієнтів на демпінг, необхідність самим знижувати ціни

 

 

 

РІШЕННЯ

Кейс # 2 - Наведення порядку за цінами в інтернет магазинах, як шлях до притоку нових клієнтів

Комплекс заходів для вирішення проблеми

  1. Розроблено політика роботи з ІМ і дилерами, що передбачає наявність важелів впливу на магазини-порушники.
  2. З усіма дилерами і ІМ, які працюють безпосередньо з компанією, підписані додаткові угоди.
  3. Виділено відповідального співробітника за дотримання політики компанії.
  4. Знайдено всі ІМ, що працюють з продукцією компанії, виділені пріоритетні для моніторингу.
  5. Запущено моніторинг цін в перших 50 ІМ. У міру наведення в них порядку, підключаються нові магазини.
  6. В ІМ з демпінгом зроблені контрольні закупівлі для з’ясування каналів надходження товару.
  7. Розглядається питання припинення співпраці з дилерами і ІМ, що порушують “правила гри”

РЕЗУЛЬТАТИ

Кейс # 2 - Наведення порядку за цінами в інтернет магазинах, як шлях до притоку нових клієнтів

Досягнуті результати

  • На початку проекту – в грудні 2016 року – фактично кожен ІМ знижував ціну.
  • Через півроку після початку моніторингу менше 5% ІМ порушували політику продажів виробника. Падіння демпінгу в десятки разів.
  • Припинилося скорочення торгових площ меблевих і мережевих магазинів, зайнятих продукцією замовника.
  • Почався приплив нових клієнтів з числа дилерів, ІМ і роздрібних меблевих магазинів.Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть !

Бажаєте знати як це працює? Замовте тестову послугу!