Клієнт – Один з найбільших в Європі виробників корпусних меблів. Власні заводи в ряді країн Східної Європи. Займаються збутом продукції, як самостійно, так і через мережу регіональних дилерів. Дуже широко представлені в спеціалізованих магазинах, які торгують меблями, і мережевих супермаркетах.Більше 200 інтернет магазинів постійно працюють з продукцією торгових марок компанії.
ПРОБЛЕМИ

Інтернет магазини не тримають РРЦ
Проблема # 1
- Мережеві магазини(Епіцентр), також спеціалізовані, що продають меблі,і стали зменшувати простір, зайнятий продукцією замовника.
- Покупець розглядає в них меблі, отримує консультацію, робить свій вибір. Далі він дивиться ціну на обрані товари в інтернеті, знаходить ІМ з демпінговою ціною, робить замовлення.
Проблема # 2
- Дилери відмовляються працювати з продукцією замовника, замінюючи її іншими ТМ. Це призвело до постійних взаємних скарг клієнтів на демпінг, необхідність самим знижувати ціни
РІШЕННЯ

Комплекс заходів для вирішення проблеми
- Розроблено політика роботи з ІМ і дилерами, що передбачає наявність важелів впливу на магазини-порушники.
- З усіма дилерами і ІМ, які працюють безпосередньо з компанією, підписані додаткові угоди.
- Виділено відповідального співробітника за дотримання політики компанії.
- Знайдено всі ІМ, що працюють з продукцією компанії, виділені пріоритетні для моніторингу.
- Запущено моніторинг цін в перших 50 ІМ. У міру наведення в них порядку, підключаються нові магазини.
- В ІМ з демпінгом зроблені контрольні закупівлі для з’ясування каналів надходження товару.
- Розглядається питання припинення співпраці з дилерами і ІМ, що порушують “правила гри”
РЕЗУЛЬТАТИ

Досягнуті результати
- На початку проекту – в грудні 2016 року – фактично кожен ІМ знижував ціну.
- Через півроку після початку моніторингу менше 5% ІМ порушували політику продажів виробника. Падіння демпінгу в десятки разів.
- Припинилося скорочення торгових площ меблевих і мережевих магазинів, зайнятих продукцією замовника.
- Почався приплив нових клієнтів з числа дилерів, ІМ і роздрібних меблевих магазинів.Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть !
Бажаєте знати як це працює? Замовте тестову послугу!
