Кейс #3 — "Краще один раз напитися свіжої крові, ніж сто років харчуватися падаллю"

Клієнт – один з найбільших європейських виробників водогрійного обладнання. Займаються збутом продукції через мережу імпортерів. Відмінно представлені в офлайн-магазинах, які торгують обладнанням для дому та саду. Понад 600 інтернет-магазинів продають продукцію торгової марки компанії. За кілька років до роботи з проектом Price control, компанія підключила моніторинг цін на свої товари в інтернеті в одному з аутсорсингових сервісів.

Проблеми:

Кейс #3 — "Краще один раз напитися свіжої крові, ніж сто років харчуватися падаллю"

Демпінг в інтернеті

Проблема # 1

  • Інтернет-магазини постійно демпінгують. В офлайн-магазинах і на ринках падає інтерес до торгової марки замовника.
  • Роздрібні ціни в ряді інтернет-майданчиків знижуються до цін, нижче собівартості товару.
  • У продавців зміцнилася думка, що заробити на цій ТМ неможливо, а компанія усунулася від вирішення цієї проблеми.

Проблема # 2

  • Імпортери сконцентрувалися на роботі з рядом столичних оптовиків, які перекидають товар за 1-2 долари на інтернет-магазини.

Проблема # 3

  • Оптовики знахабніли і вимагають постійного зниження ціни входу на товар з імпортерів, шантажуючи зміною постачальника.

Рішення

Кейс #3 — "Краще один раз напитися свіжої крові, ніж сто років харчуватися падаллю"

Комплекс заходів для вирішення проблеми

  1. Введено нові правила роботи для імпортерів, які передбачають високі штрафи на торгівлю з демпінгерами.
  2. Проведена зустріч з імпортерами і досягнута домовленість про сприяння їх менеджерів заходам по роботі з демпінгерами.
  3. Розпочато моніторинг цін всіх інтернет-магазинів, які торгують продукцією ТМ клієнта.
  4. Включено автоматичну розсилку листів всім інтернет-магазинах демпінгерам.
  5. Включений автоматичний прозвон роботів всіх інтернет-майданчиків з демпінгом.
  6. За проектом закріплений менеджер Price control, який особисто зв’язувався з відповідальними особами майданчиків, що порушуюьть правила торгівлі.
  7. Розпочато регулярну Контрольну закупівлю в магазинах, які відмовлялися назвати постачальників. Покарані штрафами імпортери, які відвантажували товар порушникам.
  8. Проводиться пошук представленості товару замовника в інтернеті і в моніторинг цін додаються нові інтернет-магазини, які торгують ТМ замовника.

РЕЗУЛЬТАТИ

Кейс #3 — "Краще один раз напитися свіжої крові, ніж сто років харчуватися падаллю"

Досягнуті результати

  1. На початку проекту за даними моніторингу цін в жовтні 2018 більше 70% інтернет-магазинів були в демпінгу.
  2. За даними на початок жовтня 2019 менше 15% інтернет-магазинів демпінгують
  3. Кількість інтернет-магазинів, які торгують ТМ клієнта, подвоїлася за минулий рік.
  4. Виробник набув іміджу постачальника, який турбується про заробіток і стабільну роботу своїх партнерів по бізнесу.
  5. Проект триває. Розпочато регулярний моніторинг цін на товари конкуруючих брендів.
  6. Постійно відбувається пошук представленості бренду замовника в інтернеті.
  7. Постійно збільшується моніторинг кількості інтернет-магазинів, що перевіряються на предмет відповідності їх роботи правилам торгівлі.
  8. Завдання скоротити демпінг в інтернет-каналі до 3-5%.

Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …