Крім повного ігнорування ваших вимог Ви ще чуєте загрозу про скаргу в Антимонопольний комітет і правоохоронні органи. Дійсно, як зафіксовано в Законі України «Про Антимонопольний комітет України», Антимонопольний комітет України – державний орган зі спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності.
Антимонопольний комітет України здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України та законів України: перший – «Про захист економічної конкуренції», другий – «Про захист від недобросовісної конкуренції», інших законів та нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
У статті 6. Антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання першого з цих законів є наступне
Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів;
обмеження виробництва, ринків товарів, техніко-технологічного розвитку, інвестицій або встановлення контролю над ними;
розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання,
за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками;
усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців;
суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин.
Але в статті 4. Неправомірне використання позначень. (Назва статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 18.12.2008 р N 689-VI) другого закону зафіксовано наступне:
Неправомірним є використання імені, комерційного (фірмового) найменування, торговельної марки (знака для товарів і послуг), рекламних матеріалів, оформлення упаковки товарів і періодичних видань, інших позначень без дозволу (згоди) суб’єкта господарювання, який раніше почав використовувати їх або схожі на них позначення у господарській діяльності, що призвело або може призвести до змішування з діяльністю цього суб’єкта господарювання.
Висновки
Якщо ви не обґрунтували економічну необхідність ваших РРЦ, (існують методики їх складання та затвердження), то вимагаючи з інтернет-магазину дотримання РРЦ Ви порушуєте закон. Ви маєте повне право заборонити розміщення Ваших товарів на сторінках будь-якого магазину, якщо права на Ваші торгові марки і торгові знаки захищені.
Поради
Дуже рекомендую грамотно будувати кожну комунікацію з клієнтами, точно визначати мету і правові наслідки кожного контакту. Подумайте про економічне обґрунтування ваших РРЦ. Не вступайте в діалоги про ціни зі скандальними магазинами, краще просто знімайте ваші торгові марки зі сторінок цих магазинів. Не соромтеся отримувати консультації у людей, які цим займаються щодня.
Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!


Автор статтi.
Маркетинг – директор проекту PriceControl.
Вивчав MBA – Master in Business Administration в The Open University.
Навчався в Київському політехнічному інституті.
0 Comments