Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід’ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в період пандемії Covid-19, залишається таким же затребуваним й не втрачає своєї актуальності.

Ринок інтернет-торгівлі стає все більш динамічним, а рівень конкуренції на ньому вкрай високим. Тому часи, коли продавці могли обійтися моніторингом вручну або взагалі без нього, покладаючись виключно на внутрішнє чуття, минули. Автоматизований моніторинг цін дозволяє вирішувати багато завдань пов’язаних з ціноутворенням та підвищенням конкурентоздатності бізнесу. Він дозволяє бути у курсі цін на ринку, знати про акції, знижки, додаткові послуги. Володіючи такою інформацією боротьба за клієнтів стає простіше, й зменшується шанс бути «з’їденим» конкурентами.

Автоматизований моніторинг цін та його головні козирі для продавців чи товаровиробників

Незважаючи на деяку різницю в запитах та специфіці роботи плюси від впровадження автоматизованого моніторингу цін в діяльність фірми для роздрібного продавця, й для товаровиробника виявляються співпадаючими та відкривають схожі можливості для розвитку.

  • Розробка нової стратегії. Оскільки моніторинг цін дозволяє пильно стежити за всіма тенденціями й подіями ринку, то це дає можливість продумувати нові схеми поведінки у відповідь на зміну ситуації. Гнучка цінова політика та швидкі дії у відповідь дозволять залучати клієнтів й підвищувати товарообіг.
  • Вибудовування ефективної системи ціноутворення. Система автоматизованого моніторингу може відразу встановлювати оптимальні роздрібні ціни. Великі гравці ринку e-commerce найчастіше вибирають досить агресивну стратегію, встановлюючи ціни нижчі за середньо ринкові. У випадках, коли фірма не може собі дозволити опустити ціни до їх рівня, вона може змістити фокус уваги на свої переваги (швидкість доставки, якість товару чи обслуговування або високий рівень професіоналізму співробітників).
  • Відсутність помилок у встановленні цін. Використовуючи ручний моніторинг цін, не варто виключати людський фактор та можливість помилок. Яким би уважним та відповідальним не є співробітник, він не машина, яка буде працювати чітко й без помилок. До того ж, такий спосіб збору інформації дуже довгий тому час буде працювати на конкурентів. Помилка з ціною часто може обійтися фірмі в кругленьку суму й втрату прибутку. Тому найправильнішим та оптимальним рішенням для стабілізації свого становища на ринку буде відмова від ручного моніторингу та його заміна на спеціальне програмне забезпечення.
  • Можливість оперативних дій у відповідь на зміну ситуації. Цінові війни досить жорстокі, а в деяких сегментах (будматеріали, техніка й електроніка) зміни можуть відбуватися безперервно та зі швидкістю світла. Автоматизований моніторинг цін дозволяє прискорити процес переоцінки, що дає вагому перевагу над конкурентами.
  • Час – гроші. Час – це найцінніший ресурс, його не можна купити або повернути, тому витрачати його потрібно акуратно й з розумом підходити до завдань та їх виконання. Навіщо «спускати» найцінніший ресурс на довгий й трудомісткий моніторинг цін вручну, а потім дивуватися, що компанія не розвивається?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?Якщо ваша номенклатура налічує тисячі SKU, які мають потребу в регулярній переоцінці, то найрозумнішим рішенням буде скористатися сервісом автоматизованого моніторингу цін від компанії Price Control. Не втрачайте час й вже зараз замовте безкоштовний тест будь-якої цікавої для вас опції.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!