Моніторинг цін в інтернет-магазинах: як виробникам правильно вибрати SKU

Клієнти Price Control іноді заходять в глухий кут, коли необхідно вибрати товарні позиції для моніторингу з метою виявлення продавців-порушників. Одні хочуть моніторити майже увесь асортимент, інші вибирають не дуже популярну продукцію.

Якщо клієнт зробить правильний вибір навіть з десяток SKU, виявити демпінгеров буде легко: якщо інтернет-магазин знижує ціну хоч на одну позицію, він обов’язково буде демпінгувати і по іншим.

Зробити правильний вибір допоможуть наші рекомендації.

Що включити в моніторинг:

  1. товари групи KVI (Key value indicator) – товари, сильно чутливі до ціни. Їх добре знає споживач через популярність і високий попит. Така продукція підвищує трафік інтернет-магазинів до 80%, хоча становить всього від 3 до 5% від усього асортименту. Маркетологам необхідно постійно аналізувати споживчий попит товарів KVI і їх позиції на ринку.
  2. Товари, які приносять основну частку прибутку, попередньо провівши АБС-аналіз *.
  3. Нова продукція, по якій ще немає статистичних даних про продажі. Згодом цю групу товарних позицій можна замінити, якщо моніторинг по ній не дасть результатів.

Ротація SKU

Для збільшення ефективності моніторингу та оптимізації бюджету ми рекомендуємо нашим клієнтам робити періодично ротацію товарних позицій.

Варіанти вибору товару для ротації.

  1. На основі ABC-аналізу або знань Ваших менеджерів складається список SKU, які потрібно включити в моніторинг.
  2. Встановити критерії вибору, наприклад:
  • товар, вартістю вище ХХХ;
  • товар на початку sales-циклу від Х днів;
  • товар, який продається більше в Х раз;
  • всі товари АВС-групи.
  1. Список товарних позицій для моніторингу продуктові менеджери складають на підставі популярності і переглядів карток товару. Наприклад, додати в моніторинг SKU, кількість переглядів яких вище, ніж 2500 сеансів.
  2. Включити SKU, які продаються на Hotline і маркетплейсах за зниженою ціною.

Як вчинити з новою продукцією?

Новий товар ми також рекомендуємо включати в моніторинг на період від 7 до 14 днів. За цей час ви зможете визначити, чи збільшується на них попит і якої політики ціноутворення дотримуються інтернет-магазини по цій групі. Це необхідно для того, щоб не упустити момент, коли нова продукція почне набирати популярність. Якщо протягом двох тижнів-місяця статистика продажів не зміниться, а в інтернет-магазинах не відбудеться цінових коливань, цей товар можна замінити іншим, який користується більшим попитом.

Замовити послугу моніторингу та отримати актуальну інформацію щодо ціноутворення на Ваш бренд в інтернет-магазинах Ви можете в Price Control. Наші фахівці допоможуть розробити стратегію вибору товарних позицій для моніторингу, щоб Ви отримали ефективний результат.

* Метод ABC заснований на визначенні ролі і місця кожної товарної групи в магазині, обліку їх специфічних особливостей і ступеня важливості для споживачів.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!







Моніторинг цін в інтернет-магазинах: як виробникам правильно вибрати SKU

+38 (094) 892-51-25
sales@www.pricecontrol.com.ua
info@www.pricecontrol.com.ua