Деякий час тому на сайті Price Control з’явився Особистий кабінет.  Завдяки цьому інструменту корпоративні клієнти зможуть проводити аналізу даних моніторингу в будь-який зручний для них час.

Користувачам, які ще не визначилися з вибором компанії для моніторингу цін, ми пропонуємо демонстраційний інтерфейс Особистого кабінету (ОК).

ДЕМО-ВЕРСІЯ ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ

Як зареєструватися в демо-версії

Для роботи в демонстраційній версії сервісу, потрібно увійти на головну сторінку Особистого кабінету і натиснути Регистрация демо-аккаунта.  (Мал.1)

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Реєстрація демо-аккаунта.  (Мал.1)

Після цього необхідно вказати свою єлектронну адресу та натиснути на кнопку  Получить приглашение. (Мал. 2,3)

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Отримати запрошення  (Мал.2)

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Отримати запрошення (Мал.3)

 

 

 

 

 

На e-mail, який був зазначений користувачем, прийде запрошення до реєстрації.  Після натискання кнопки Перейти к регистрации(Мал.4), необхідно заповнити поля для авторизації в Особистому кабінеті.

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Перейти до реєстрації (Мал.4)

Тепер для входу в Особистий кабінет потрібно знову ввести логін і пароль, які були вказані при реєстрації. Після цього користувач потрапить на головну сторінку демо-версії ОК.  (Мал.5)

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Главна сторінка демо-версии ОК. (Мал.5)

 

Функціонал демонстраційній версії Особистого кабінету

Після успішного входу в ОК, користувачеві будуть доступні всі розділи меню і іспит передплата з 50-ти інтернет-магазинів і 50-ти товарних позицій.

В меню Магазини відображається весь список інтернет-магазинів в підписці, і користувач може подивитися звітність по кожному з них в різних формах представлення даних: таблицях, графіках і діаграмах (Мал.6,7).

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Форми подання інформації в ОК (Мал.6)

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Форми подання інформації в ОК. Меню «Магазины» (Мал.7)

При виборі меню Номенклатура на екрані відображається інформація про представленості товарних позицій в інтернет-магазинах в підписці, цінах на момент збору, відхилення від РРЦ.

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

 Інформація про представленості товарних позицій в інтернет-магазинах в підписці, цінах на момент збору, відхилення від РРЦ (Мал.7)

Користувачі ознайомчого інтерфейсу ОК можуть також сформувати аналітичний звіт, включивши в нього необхідні дані в меню Проект – Отчети- Конструктор звіту, який протягом декількох хвилин прийде на вказаний в реєстрації електронну адресу.

Для формування звіти необхідно вказати дату збору даних і вибрати необхідні фільтри.  (Мал.8)

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Налаштування фільтрів (Мал.8)

Обмеження

Функціонал демонстраційній версії сервісу обмежений.  В основному, вона призначена для ознайомлення користувача з формами представлення даних і технічними можливостями нашого сервісу.Для користувачів демо-версії ЛК є функціональні обмеження в сервісі, про що вони отримають повідомлення, якщо захочуть скористатися додатковими опціями.  (Мал.9)

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Повідомлення про функціональні обмеження (Мал.9)

У демонстраційному інтерфейсі ЛК недоступні такі функції, як включення інтернет-магазинів в розділ Вибрані, опція Новый демпинг, яка дає можливість відстежити появу демпінгеров за період, що цікавить, редагування контактів інтернет-магазинів, а також історію зміни ціни на обрану товарної позиції можна відстежити тільки за  сім днів.

ЛИЧНЫЙ КАБИНЕТ ДЛЯ КОРПОРАТИВНЫХ КЛИЕНТОВ

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ДЛЯ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ

Клієнтам Price Control надається доступ до всіх опцій сервісу.

Крім описаних вище функцій, користувачі можуть управляти своїм проектом:

  • редагувати контактні дані;
  • встановлювати фільтри на включення або відключення інтернет-магазинів в підписці від моніторингу;
  • редагувати e-mail адреси для розсилки і інші контактні дані інтернет-ресурсів;
  • відслідковувати історію зміни цін за 30 днів;
  • запитувати додатковий збір даних протягом доби.

За відгуками наших клієнтів, можливість працювати з даними моніторингу в Особистому кабінеті, ефективно оптимізує витрати робочого часу менеджерів компаній на цей вид діяльності.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!







Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

+38 (094) 892-51-25
sales@pricecontrol.com.ua
info@pricecontrol.com.ua