Коли виробники або офіційні дистриб’ютори вирішують запустити моніторинг цін в інтернет-магазинах, їх уявлення про те, хто реалізує їхню продукцію, як правило, не відповідає реальній картині. Тому ми завжди пропонуємо клієнту насамперед дізнатися, скільки інтернет-магазинів насправді продає їхній товар.  Для цього рекомендуємо скористатися нашою послугою пошуку представленості торгової марки в інтернет-магазинах і на маркет-плейсах.

Як відбувається процес

Ми розробили систему пошуку представленості торгової марки по декількох категоріях.

  1. Google
  2. Prom.ua
  3. Zakupka.com
  4. Hotline

Пошук може проводитися за заданими товарними позиціями, по всьому асортименту продукції або клієнт обумовлює додаткові критерії, наприклад, знайти інтернет-магазини, в яких продукція представлена ​​від 10 товарних позицій.

Для пошуку на Prom.ua, Zakupka.com, Hotline, Google Search була розроблена автоматизована система з ручною верифікацією даних, тому замовник отримує звіти про представленість оперативно і з актуальною інформацією на момент збору.

Як розібратися в звітах

Замовник отримує п’ять звітів в форматі XLS / XLSX: представленість на кожному ресурсі окремо і зведений звіт, в якому відображений загальний список інтернет-магазинів.

Звіт по Hotline

У цьому звіті показана інформація про інтернет-магазини, які реалізують продукцію торгової марки замовника через Hotline. У заголовку таблиці вказано час збору, а також кількість товарних позицій і продавців.

У таблиці представлена ​​номенклатура, посилання для переходу на сайт, найменування та ціна.

Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін

 

 Звіт по Prom.ua та Zakupka.com

Візуальне відображення інформації про представленість торгової марки на цих ресурсах ідентичне. Звіт складається з двох аркушів: на одному – список інтернет-магазинів, на другому – розшифровка інформації по кожному інтернет-магазину – назва інтернет-майданчики, ціна, наявність товару в магазині і посилання для переходу на сторінку інтернет-ресурсу.

Жовтим кольором виділено наявність товарних позицій в інтернет-магазині

Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін

Звіт по Google Search

Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цінІнформація, зібрана шляхом автоматизованого пошуку по Google, верифікується вручну, тому її валідність на момент збору сягає 100%. Бувають випадки, коли після перевірки наших даних замовник нарікає на те, що інтернет-магазин не працює або в ньому немає товару. Справа в тому, що контент інтернет-магазинів може оперативно оновлюватися навіть протягом декількох секунд, не кажучи вже про більш тривалий період. До того, як замовник починає працювати з наданими даними, іноді проходять тижні, а то і місяці. Інтернет-магазини за цей період можуть зазнавати змін: відмовлятися від реалізації даної торгової марки або взагалі закриватися. Тому ми завжди рекомендуємо починати процес моніторингу цін в інтернет-магазинах відразу після отримання інформації про представленість торгової марки клієнта на інтернет-ринку.

У звіті пошуку по Google Search ми надаємо повний список продавців торгової марки.

Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін

Якщо запит був даний на пошук декількох торгових марок, тоді крім загального списку, клієнт отримує розшифровку у вигляді ось такого звіту, де кожному бренду присвоюється свій колір. Для розуміння повної картини представленості торгової марки на ринку e-commerce вся інформація, зібрана по кожному ресурсу, зводиться до загального звіту.

 

Пошук представленості торгової марки на інтернет-ринку дає можливість виробникові проаналізувати ситуацію з реалізацією його товару в повному обсязі, в тому числі, виявити і нелегальних продавців.

 

 

 

 

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!







Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін

+38 (094) 892-51-25
sales@pricecontrol.com.ua
info@pricecontrol.com.ua