Ціноутворення на основі даних, отриманих через моніторинг конкурентів, є одним з інструментів стратегії динамічного ціноутворення.

Яка вигода в ціновому моніторингу конкурентів?

Не є таємницею, що клієнти у пошуках більш вигідних умов купівлі, вивчають пропозиції кількох магазинів. Тому оптимальна ціна відносно конкурентів, підвищить шанси покупки у вашому магазині.

Індикатори якості даних

Для ефективної реалізації стратегії конкурентного ціноутворення величезне значення мають повнота та актуальність даних, отриманих в процесі моніторингу. За якими параметрами можна визначити якість даних?

Відсоток актуальних цін. Якщо у конкурента товару немає в наявності або виникли складності на сайті, то ціни не приймаються в розрахунок.

Відсоток помилок. Перевірка цін вручну після автоматизованого моніторингу зводить відсоток помилок до мінімуму.

Обґрунтованість зіставлення. Урахування параметрів і характеристик товарів, які впливають на ціну, таких як колір або специфіка моделі.

Актуальність даних. Оптимальний час для збору даних становить 1-2 години до переоцінки.

Час доставки даних. Оптимальний час отримання даних – 20-30 хвилин після збору.

Чек-лист для аналізу якості даних

Створення конкурентної стратегії ціноутворення: практичні рекомендації

На що звернути увагу

Якщо аналіз цін конкурентів є першим етапом для використання стратегії конкурентного ціноутворення, то їх аналіз та прийняття рішень – другим. Проводимо зіставлення за такими показниками:

Наявність товару. Якщо у конкуруючого магазину товару немає в наявності або він закінчується, то варто швидко приймати рішення по переоцінці власних позицій номенклатури.

Промо-активність конкурентів. Перш ніж зробити покупку 30% потенційних покупців вивчають різноманітні акції в пошуках більш вигідної ціни. Тому необхідно відстежувати маркетингові кампанії та знижки конкурентів, щоб оптимізувати свої ціни і ефективно проводити акції у власному магазині.

Індекс ціни. Аналіз цінового індексу дасть можливість відобразити цінове позиціонування магазину щодо конкурентів, виявити, хто з них і як впливає на продажі, і позначити товари, які можна продавати за вищою ціною без втрат, а на які позиції знизити ціну.

Крім цього на конкурентне ціноутворення впливають внутрішні дані компанії: собівартість товарів, запланований рівень продажів і очікуваний прибуток. Використовуючи всі ці дані, ви маєте можливість для більш ретельного аналізу і підвищення ефективності ціноутворення.

На висококонкурентному ринку електронної комерції все важче не здавати свої позиції суперникам, тому сервіс моніторинг необхідний для виконання самого трудомісткого завдання – відстеження величезної кількості цін конкурентів. Інструментом, здатним допомогти Вам впоратися з таким завданням вже зараз може стати сервіс моніторингу конкурентів Price Control.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!