Цією статтею ми починаємо новий розділ сайту Price Control «Про наші продукти», в якому будемо анонсувати новий функціонал і навчати продуктивній роботі з тим, що вже існує.

Сьогодні ми ознайомимо вас з нашим новим продуктом – автоматичне зіставлення (матчінг).

Автоматичний матчінг – збір інформації з сайтів інтернет-магазинів і автоматичне зіставлення з вашим асортиментом.

Асортимент виробників і інтернет-магазинів вимірюється тисячами товарів, тому автоматичний матчінг є основою для швидкого і точного моніторингу цін на ринку e-commerce.

Система, яку ми розробили, збирає інформацію з потрібних сторінок або сайтів в цілому, і автоматично знаходить товари, ідентичні асортименту замовника.

Тепер, щоб обробити тисячі SKU, ми витрачаємо всього кілька годин. Більш того, оновлення бази для моніторингу може відбуватися по кожному запиту клієнта.

 

Параметри, за якими працює система автоматичного зіставлення.

 

Пошук:

  1. Назва
  2. Артикул виробника
  3. Ключові слова з урахуванням орфографії і синонімів.
  4. Одиниці виміру

 

Перевірка:

  1. За зображенням товару
  2. За ціною товару.
  3. За артикулом виробника
  4. За одиницями виміру

 

Автоматичне зіставлення може працювати не тільки за артикулами виробника, так як в більшості інтернет-магазинів такий артикул взагалі відсутній. Система також використовує відповідність описів і атрибутів товарів, навіть якщо їх написання або назва не ідентичні.

Наприклад, на сайті виробника назва кондиціонера буде написана «Кондиціонер Gree серії Bora GWH07AAA-K3NNA2A», а на сайті продавця – «Gree GWH07AAA-K3NNA2A». Але система розпізнає його як один товар.

В процесі навчання на реальному асортименті точність автоматичного матчінга досягає до 85-90%. Чим більше обсяг даних і кількість алгоритмів для налаштування зіставлення, якість стає вище.

 

Приклади товарів, які пройшли через нашу систему автоматичного зіставлення

 

Матчінг електроінструментів.

Для великого постачальника електроінструментів ми зіставили і вручну перевірили 81 125 SKU. Результат перевірки показав точність зіставлення 90%.

 

Матчінг кліматичної техніки (кондиціонери)

Ми провели зіставлення товарної номенклатури для моніторингу кондиціонерів. Інформація була завантажена з 706 сайтів інтернет-магазинів. У матчінзі брало участь
46 595 SKU.

 

Матчінг електронагрівальних приладів

Для одного з виробників ми зробили зіставлення, в якому брало участь 4 465 SKU. Дані були завантажені з 47 сайтів інтернет-магазинів. Складність в тому, що товари виробника не мають артикулів, тому порівняти їх можна було тільки за орфографічними ознаками.

Під час налаштування алгоритму зіставлення ми також стикалися з такою проблемою, як яскраво виражена специфіка товару. Наприклад, «кран прохідний NEW 1 / 2”x3 / 4″ x1 / 2 ”» або «Труба PP-RCT PN-20 20х3,4 (1шт = 4м), м ».

 

Що краще: ручне або автоматичне зіставлення?

 

Ручне зіставлення – збір інформації з сайтів інтернет-магазинів через систему пошуку артикулів або номенклатури. Вимагає витрат часу і людських ресурсів.

Якщо матриця моніторингу не перевищує 2-3 тис. SKU (наприклад, 20 товарних позицій в 10 інтернет-магазинах), то в цьому випадку можна обійтися і ручним зіставленням.

Але, при великих обсягах товарних позицій і інтернет-магазинів, з яких необхідно завантажити дані, автоматичне співставлення буде і дешевше, і в багато разів швидше. Незважаючи на час і ресурси, які необхідно затратити для попереднього налаштування алгоритмів і параметрів зіставлення та їх перевірку, середня вартість автоматичного зіставлення при інших рівних значно нижче ручної праці. Тому і для клієнта вартість моніторингу з автоматичним матчінгом здешевлюється.

Є версія, що ручне зіставлення дає 100%. Задайте собі питання: ви впевнені, що для вирішення Вашої бізнес-завдання на початковому етапі Вам необхідна стовідсоткова точність? Може 85% -90% цілком достатньо? Тим більше, що людина може також помилятися.

Для підвищення якості автоматичного зіставлення можливий варіант ручної верифікації, тобто після збору інформації з сайтів інтернет-магазинів точність даних перевіряється вручну.

Моніторинг цін в інтернет-магазинах і цін конкурентів при великих обсягах стає дешевше, якщо Ви замовте автоматичне співставлення в Price Control. Звертайтеся!

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!