Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Згідно зі статистикою більше 31% користувачів інтернету хоча б один раз робили покупку в онлайні. А кількість користувачів прайс-агрегаторів і маркетплейсів зростає з геометричною прогресією. Наприклад, кількість заходів на Hotline в місяць досягає 8 млн., Тобто кожен п’ятий українець робить або планує здійснити покупку за допомогою даного сервісу. Можна з упевненістю сказати, що Hotline є найпопулярнішим прайс-агрегатором в Україні.

Цей сервіс користувався довірою покупців більше 25 років. В одному з інтерв’ю засновник Hotline Сергій Арабаджи сказав, що основне завдання сервісу це – «створити відповідні умови і тим самим підвищити довіру до покупок у вітчизняних інтернет-магазинах. Зробити так, щоб онлайн-шопінг був не тільки легким, але і безпечним! »

Але, мабуть, ця теза так і не отримала путівку в життя, тому що довіра і до сервісу, і до інтернет-магазинів, які розміщують на ньому прайси, невблаганно падає.

На Hotline «по 3», а в магазині «по 5»

Для інтернет-магазинів, які хочуть розмістити прайси на сервісі існують певні правила, які прописані на Hotline в розділі «Розмістити рекламу». Зокрема, в статті 1 «Правила прийому прайс-листів виконавцем»  пункти 1.9 та 1.10 говорять:

«Прайс-листи повинні містити достовірну інформацію та відповідати реальній пропозиції магазину (зазначена ціна включає всі податки; наявність на складі і гарантія достовірні);

Прайс-рядок повинен відповідати змісту тієї сторінки сайту, на яку веде пов’язане з нею посилання переходу.»

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Але в розумінні деяких інтернет-магазинів, і служби підтримки Hotline правила існують для того, щоб їх … порушувати.

Наприклад, таким злісним порушником є ​​інтернет-магазин mexter.com.ua, який на Hotline транслює одну ціну, а в інтернет-магазині іншу.

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Це порушення з боку інтернет-магазину не випадкове і не по одній торговій марці. Наприклад, Акумуляторна дриль-шуруповерт Makita DF457DWE на Хотлані коштує 4 363,00 грн., А переходимо в інтернет-магазин – і … вуаля – 4 593 грн

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Звернення зі скаргою на порушення в службу підтримку результатів не дали. Співробітники служби відповіли, що інформація не підтверджується, а перед цим порадили очистити кеш-пам’ять. Їх порадою, звісно, скористалися, але ситуація не змінилася.

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Що говорить закон

У даній ситуації позиція Hotline зрозуміла. Кожен клік на інтернет-магазин їм приносить гроші. Якщо в прайсі буде стояти низька ціна, то і кліків буде значно більше, а значить і грошей. Тому, що відбувається на сторінках самого інтернет-магазину вже не має значення.

Але давайте розглянемо цю ситуацію з точки зору Закону.

У статті 15-1, гл.3 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» чітко прописано:

«Поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб’єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб’єкта господарювання.».

Тобто, низька ціна, яка транслюється на Hotline, може вплинути на рішення покупця придбати товар саме в цьому магазині, а значить є порушенням законодавства України, за що передбачено штраф або відшкодування витрат потерпілій особі.

В даній ситуація порушниками є і прайс-агрегатор, і інтернет-магазин.

Небажання співробітників Hotline бачити очевидне, адекватно реагувати на скарги і дотримуватися власноруч написаних правил говорить про те, що завдання засновника цього сервісу убезпечити покупки в інтернеті так і залишилося невиконаним. Репутація сервісу неухильно котитися вниз.

Перш, ніж здійснювати покупки за допомогою Hotline, подумайте: з якими неприємними сюрпризами Вам ще доведеться зіткнутися?

На Hotline представлені прайси тисячі інтернет-магазинів. Виробники та постачальники торгових марок фізично не зможуть відстежити достовірність інформації, яку розміщують продавці їхнього товару.

Фахівці Price Control візьмуть це на себе.

Пропонуємо скористатися нашими послугами «Моніторинг Hotline» і «Моніторинг цін інтернет-магазинів» і щодня отримувати актуальну інформацію про ціни в кожному інтернет-магазині. Давайте ловити порушників разом!

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!