Збір та обробка баз даних монтажників, потенційних клієнтів, споживачів, підприємств

 

Як працює “Збір та обробка баз даних”

Мета

  • Розширення клієнтської та партнерської мереж.
  • Збільшення обсягу продажів.
  • Просування торгових марок на ринку.
  • Обмеження продажу неофіційною продукції.
  • Інформування споживачів про нові технології та лінійкі продукції.
  • Отримання теплих лідів та вихід на ЛПР.

Рішення

  • Збираємо дані з усіх відкритих джерел в інтернеті (сайти, дошки оголошень, соцмережі и.т.)
  • Обробляємо інформацію шляхом обдзвону всіх знайдених контактів
  • Відфільтровуємо базу даних – видаляємо всю неактуальну на момент обдзвону інформацію
  • Проводимо телефонний обдзвін контактів за запитом і відповідно до поставленого завдання клієнта.

Результат

  • Ви отримуєте валідну базу даних з коментарями операторів call-центру.
  • Налагоджуєте контакт з лояльними до Вашої компанії фахівцями.
  • Розширюєте партнерські і клієнтські мережі.
  • Збільшуєте продажі.
  • Маєте можливість налаштувати точкову таргетовану рекламу.
  • Отримуєте відгуки від споживачів про Вашу продукцію.
  • Нові партнери рекомендують Вашу торгову марку своїм клієнтам.

Приклади збору бази даних монтажників опалювального обладнання


ДО та ПІСЛЯ обдзвону операторами call-центру

База ДО обдзвону

База ПІСЛЯ обдзвону

Що в базі?

Спорт клуби, фітнес зали України

Показник

Значення

Кількість записів всього340
Кількість номерів телефонів548
Кількість міст162
Кількість E-mail394

Магазини автозапчастин

Показник

Значення

Кількість записів всього472
Кількість номерів телефонів895
Кількість міст322
Кількість E-mail1008

Показник

Значення

Кількість записів всього185
Кількість номерів телефонів319
Кількість міст162
Кількість E-mail239

Замовте консультацію нашого фахівця







    ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ НАШОГО БЛОГУ