Збір та обробка баз даних монтажників, потенційних клієнтів, споживачів, підприємств

 

Як працює “Збір та обробка баз даних”

Мета

  • Розширення клієнтської та партнерської мереж.
  • Збільшення обсягу продажів.
  • Просування торгових марок на ринку.
  • Обмеження продажу неофіційною продукції.
  • Інформування споживачів про нові технології та лінійкі продукції.
  • Отримання теплих лідів та вихід на ЛПР.

Рішення

  • Збираємо дані з усіх відкритих джерел в інтернеті (сайти, дошки оголошень, соцмережі и.т.)
  • Обробляємо інформацію шляхом обдзвону всіх знайдених контактів
  • Відфільтровуємо базу даних – видаляємо всю неактуальну на момент обдзвону інформацію
  • Проводимо телефонний обдзвін контактів за запитом і відповідно до поставленого завдання клієнта.

Результат

  • Ви отримуєте валідну базу даних з коментарями операторів call-центру.
  • Налагоджуєте контакт з лояльними до Вашої компанії фахівцями.
  • Розширюєте партнерські і клієнтські мережі.
  • Збільшуєте продажі.
  • Маєте можливість налаштувати точкову таргетовану рекламу.
  • Отримуєте відгуки від споживачів про Вашу продукцію.
  • Нові партнери рекомендують Вашу торгову марку своїм клієнтам.

Приклади збору бази даних монтажників опалювального обладнання


ДО та ПІСЛЯ обдзвону операторами call-центру

База ДО обдзвону

База ПІСЛЯ обдзвону

Що в базі?

Спорт клуби, фітнес зали України

Показник

Значення

Кількість записів всього 340
Кількість номерів телефонів 548
Кількість міст 162
Кількість E-mail 394

Магазини автозапчастин

Показник

Значення

Кількість записів всього 472
Кількість номерів телефонів 895
Кількість міст 322
Кількість E-mail 1008

Показник

Значення

Кількість записів всього 185
Кількість номерів телефонів 319
Кількість міст 162
Кількість E-mail 239

Замовте консультацію нашого фахівця







ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ НАШОГО БЛОГУ

Парсинг, як основний козир в конкурентній боротьбі

Парсинг, як основний козир в конкурентній боротьбі

Парсинг даних - це автоматичний збір інформації розміщеної у відкритому доступі в інтернеті та її систематизація за допомогою спеціальних програм. В цілому, це ПО виконує ті ж функції, що й ручний збір інформації тільки в рази швидше та зводячи до 0 можливість...

read more
Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
РРЦ та все, що потрібно про неї знати

РРЦ та все, що потрібно про неї знати

Взаємовигідна співпраця між товаровиробником й продавцем завжди базується на дотриманні рекомендованої роздрібної ціни. РРЦ - це та ціна, яку необхідно встановлювати для продажу товару роздрібному споживачу. Функції РРЦ Не варто думати, що РРЦ виробники беруть «зі...

read more