Не секрет, що частка продажів великих гравців інтернет ритейлу, таких як Розетка, ITbox, АЛЛО, ФОТОС, Епіцентр (27.ua) в загальному товарообігу ваших товарів в інтернеті може перевищувати продаж у всіх інших інтернет-магазинах загалом. Для деяких товарів тільки одна Розетка дає такий показник. Тому, майже всі товаровиробники та імпортери прагнуть ввести в продаж і максимально розширити представленість своїх товарів на Розетці.

З чим вам доведеться стикнутися далі? Починаючи з першого місяця роботи з вашими товарами Розетка почне моніторити і контролювати ціни на них в низці  інших інтернет-магазинів, які вважає своїми конкурентами в цій товарній категорії. Виникає питання, що вона там побачить? Уявімо ідеальну ситуацію: всі ці магазини не порушують правил добросовісної конкуренції. Тоді все буде гаразд, товар буде продаватися, Розетка буде разом з вами робити акції для його просування і поступово нарощувати продажі.

Тепер поглянемо на  реальну ситуацію. Розетка на тому чи іншому сайті виявить ціни нижче ринкових. Автоматичні алгоритми ціноутворення спрацюють, і Розетка виставить ціну «по найнижчій». Через годину вам зателефонують більшість інших великих гравців і в один голос почнуть заявляти, що Розетка «скинула» ціни і вони роблять те ж саме. Через дві години весь ринок вже працює за цінами Розетки, а дехто, ще й нижче. У той же день або через день Розетка попередить вас, що не заробляє на вашому товарі задекларований вами прибуток.

Ви попросите їх підняти ціну до обумовленого рівня і почнете телефонувати по «почесному колу» всіх інтернет-магазинів, що опустили ціни. Ви добилися результату, вирівняли ціну, зітхнули спокійно, пішли на заслужений відпочинок. Вночі, один «найрозумніший» інтернет-магазин натиснув кнопку опустити ціну на ваш товар. До ранку ситуація пішла по колу.

Після кількох тижнів цієї розваги Розетка виставить на частині карток ваших товарів статус «знятий з реалізації», «перестав поставлятися» або що-небудь ще в цьому роді.

Висновок простий, хочете працювати з Розеткою, будьте ласкаві контролювати цінову ситуацію на ринку. І не тільки контролювати, але й своєчасно реагувати на демпінг.

Ви можете зробити цю роботу самі: почати моніторити цін в  інтернет-магазинах на вашу продукцію; призначити відповідального співробітника за контроль і комунікацію з інтернет-магазинами, що демпінгують; завантажити юридичний відділ компанії претензійною роботою, а  можете доручити все це нам. Вибір за вами.

Хочете знати, як ми справляємося з цією роботою – телефонуйте, пишіть, запрошуйте нас для презентації наших послуг.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!