Не секрет, що частка продажів великих гравців інтернет ритейлу, таких як Розетка, ITbox, АЛЛО, ФОТОС, Епіцентр (27.ua) в загальному товарообігу ваших товарів в інтернеті може перевищувати продаж у всіх інших інтернет-магазинах загалом. Для деяких товарів тільки одна Розетка дає такий показник. Тому, майже всі товаровиробники та імпортери прагнуть ввести в продаж і максимально розширити представленість своїх товарів на Розетці.

З чим вам доведеться стикнутися далі? Починаючи з першого місяця роботи з вашими товарами Розетка почне моніторити і контролювати ціни на них в низці  інших інтернет-магазинів, які вважає своїми конкурентами в цій товарній категорії. Виникає питання, що вона там побачить? Уявімо ідеальну ситуацію: всі ці магазини не порушують правил добросовісної конкуренції. Тоді все буде гаразд, товар буде продаватися, Розетка буде разом з вами робити акції для його просування і поступово нарощувати продажі.

Тепер поглянемо на  реальну ситуацію. Розетка на тому чи іншому сайті виявить ціни нижче ринкових. Автоматичні алгоритми ціноутворення спрацюють, і Розетка виставить ціну «по найнижчій». Через годину вам зателефонують більшість інших великих гравців і в один голос почнуть заявляти, що Розетка «скинула» ціни і вони роблять те ж саме. Через дві години весь ринок вже працює за цінами Розетки, а дехто, ще й нижче. У той же день або через день Розетка попередить вас, що не заробляє на вашому товарі задекларований вами прибуток.

Ви попросите їх підняти ціну до обумовленого рівня і почнете телефонувати по «почесному колу» всіх інтернет-магазинів, що опустили ціни. Ви добилися результату, вирівняли ціну, зітхнули спокійно, пішли на заслужений відпочинок. Вночі, один «найрозумніший» інтернет-магазин натиснув кнопку опустити ціну на ваш товар. До ранку ситуація пішла по колу.

Після кількох тижнів цієї розваги Розетка виставить на частині карток ваших товарів статус «знятий з реалізації», «перестав поставлятися» або що-небудь ще в цьому роді.

Висновок простий, хочете працювати з Розеткою, будьте ласкаві контролювати цінову ситуацію на ринку. І не тільки контролювати, але й своєчасно реагувати на демпінг.

Замовити послугу моніторингу цін маркетплейсов







    У 2018 році, коли писалася ця стаття, Розетка ще не була маркетплейсом.

    Сьогодні, в 2021 році, завдяки притоку великої кількості Мерчант на майданчик її вага в інтернет-продажах України ще більше зріс. Питання, як працювати з розеткою, стало актуальним не тільки для постачальників в інтернет ритейл, а й для багатьох тисяч інтернет-продавців з досвідом і новачків. Якщо раніше, відстеження цін на Розетці робили більше прямі конкуренти Розетки, то сьогодні багато тисяч продавців самої Розетки регулярно збирають ціни всіх пропозицій на свої товари усередині маркетплейса.
    Моніторинг цін Розетка – це систематичний збір цін самого продавця Розетка і всіх продавців його маркетплейса. Метою цього моніторингу є оптимальне ціноутворення як на майданчиках, що конкурують з маркетплейсом, так і у продавців самого маркетплейса. Сервіс Pricecontrol щодня відстежує зміну цін на тисячі товарів цього лідера e-commers українського рітейлу.
    Однією з особливостей роботи з маркетплейсом Розетка сьогодні є відсутність можливості коригувати ціну на товари Мерчант, якщо у цього товару варто статус немає в наявності. На момент, коли пишеться ця стаття у великої кількості магазинів, представлених на майданчику багато товарів з демпінговою ціною, але з цим статусом. На питання чому в інтернет-магазині ціни нижчі, сьогодні не можна однозначно відповісти тільки моніторингом цін на Розетці. Необхідно як відстежувати ціни на товари, так і контролювати наявність цих товарів у продавців.

    Ви можете зробити цю роботу самі: почати моніторити цін в  інтернет-магазинах на вашу продукцію; призначити відповідального співробітника за контроль і комунікацію з інтернет-магазинами, що демпінгують; завантажити юридичний відділ компанії претензійною роботою, а  можете доручити все це нам. Вибір за вами.

    Хочете знати, як ми справляємося з цією роботою – телефонуйте, пишіть, запрошуйте нас для презентації наших послуг.

    Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!

    4 Comments

    1. Федор

      Зараз працювати з “Розеткою” взагалому зручно, але конкуренція з кожним місяцем росте і росте. У інтернет-магазину є свої правила, які автор гарно розкрив у статті. Особливо це стосується того, що кожень день треба слідкувати за рівнем цін, а також чи є товар в наявності. Це все зумовлює постійний контроль, а також розумінням того, що треба інвестувати багато часу для отримання перших замовлень.

      Reply
    2. Сергей Кокоулин

      Спасибі, Федір за Ваш коментар. Для економії вашого часу, пропоную скористатися послугами моніторингу цін нашого сервісу.

      Reply
    3. Павло Свир

      Створити аккаунт на розетці простіше простого, для цього достатньо завантажити установчі документи. Не забувши також прикласти сертифікати на товар. Якщо товар фірмовий і на нього поширюється закон про авторське право, потрібно надати декларації та документи на бренд: дозвіл від правовласника або від дистриб’ютора. Головне-щоб простежувалася зв’язок від Правовласника до продавця. Після чого залишиться дочекатися тільки дозволу від Розетки.

      Reply
    4. Larisa

      Співпрацю з “Rozetka” взаємовигідною назвати не можу. Незважаючи на те, що це один з провідних інтернет-майданчиків, на мій погляд, він себе не виправдовує. Занадто багато непотрібних дій й складнощів. Віддаю перевагу співпраці з інтернет-магазинами, коли все на моїх умовах, а не підлаштовуватися під алгоритми

      Reply

    Submit a Comment

    Your email address will not be published.

    thirteen − 6 =

    4.7/5 - (12 votes)