Пошук представленості торгової марки в інтернет-магазинах

Як працює “Пошук представленості торгової марки”

Навіщо

  • Знайти всіх продавців Вашої торгової марки або топових товарних позицій.
  • Контролювати весь ринок, а не тільки його частину.
  • Виявити інтернет-магазини, які незаконно розміщують Ваш бренд на сторінках своїх сайтів.

Робимо

  • Здійснюємо пошук Вашої торгової марки на всіх майданчиках, включаючи маркетплейси і прайс-агрегатори.
  • Надаємо інформацію в зручних для аналізу звітах у форматі XLX, XLXS.
  • Консультуємо по роботі зі звітом.
  • Допомагаємо зробити правильний вибір інтернет-магазинів для моніторингу і контролю.

Результат

  • Ви дізнаєтеся, хто реалізує Вашу торговою марку в інтернеті.
  • Визначите свою частку на ринку.
  • Виявите нелегальних продавців.
  • Отримаєте можливість охопити весь ринок Вашої продукції для моніторингу, контролю та зняття торгової марки з сайтів порушників.

Зразки звітів з пошуку представленості

Зведений звіт пошуку представленості

Бажаєте отримати більше звітів на електронну пошту в одному архіві?

Заповніть форму



Прошу надіслати архів зі звітами

Замовте консультацію нашого фахівця







ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ НАШОГО БЛОГУ

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
РРЦ та все, що потрібно про неї знати

РРЦ та все, що потрібно про неї знати

Взаємовигідна співпраця між товаровиробником й продавцем завжди базується на дотриманні рекомендованої роздрібної ціни. РРЦ - це та ціна, яку необхідно встановлювати для продажу товару роздрібному споживачу. Функції РРЦ Не варто думати, що РРЦ виробники беруть «зі...

read more
Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

В останній публікації блогу ми підняли тему розвитку ринку e-commerce в період карантину і, зокрема, стрімкого розширення маркетплейсов. Багато продавців йдуть на торговельні майданчики і, особливо новачки, не дбають про дотримання цінової політики виробника. Крім...

read more

ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ

Якщо Ви прийняли рішення контролювати ринок Вашої продукції, доцільно спочатку дізнатися, хто і на яких майданчиках її реалізує. Найчастіше виробники і постачальники стверджують, що знають всіх своїх продавців і намагаються навести порядок в 50 або 100 інтернет-магазинах і … продажі йдуть до неконтрольованих продавців.

У цій ситуації складно домогтися бажаного результату. Практика показує, що, інтернет-ресурсів, які торгують Вашим брендом в кілька разів більше, тому ми рекомендуємо охопити весь ринок. Визначити обсяг ринку допоможе наша нова послуга “Пошук представленості торгової марки в інтернет-магазинах”.