Відгуки про наші послуги

Компанія Accent Electronic основний національний постачальник рішень в області IT, телекомунікацій, будівництва та енергетики в Республіці Молдова. Працюючи з 1991 року, ми стали найбільшим дистриб’ютором в Молдові і в регіоні, об’єднавши близько 70 світових брендів. Обсяг цінової аналітичної інформації по численним товарними позиціями настільки виріс, що зажадав виділення окремої структурної одиниці, а також часткову автоматизацію процесу збору цінової інформації, як для роздрібних, так і для оптових цін. Завдяки компанії Price Control нам вдалося вирішити не тільки завдання щоденного збору інформації по сотням позицій десятків інтернет магазинів, причому з абсолютною точністю і практичною відсутністю значимих помилок, але і провести повну автоматизацію багатьох процесів збору цінової і конфігураційної інформації за ключовими товарними позиціями.
Керівництво компанії Price Control пішло нам назустріч і, погодилося провести непросту роботу по розробці унікальних інструментів, які ми успішно використовуємо для конкурування в умовах сучасної кризи.
Співпраця з компанією Price Control допомагає підвищити ефективність роботи команди бренд менеджерів, надаючи своєчасну цінову інформацію і забезпечуючи постійний моніторинг ринку.

Роман Гощук

Аналітик даних, Компанія Accent Electronic

“На початку 2016 року прийняли рішення контролювати роздрібні ціни в інтернет-просторі. Знайшли хлопців, які запропонували автоматизувати даний процес. Пробним результатом залишилися задоволені і на даний момент ведемо контроль більшості ІМ, навіть ІМ на Prom.ua.

Однак зазначу, що знати про ситуацію на ринку і мати контрольовану ситуацію – не одне й те саме.
Система контролю РЕАЛЬНО полегшує пошук магазинів-демпінгерів, але ціни вона не виправляє.
Для реальної підтримки РРЦ необхідна щоденна робота менеджера, який буде телефонувати у магазини із заниженою (або завищеною) ціною.”

Андрій Зелепуго

Бренд CYCLON, ТОВ "АВТОЛОК"

“Ми почали працювати з проектом з вересня 2015. На той момент недотримання рекомендованої відпускної ціни інтернет магазинами вже стало нагальним питанням і пропозицію, яка надійшла від проекту, було прийнято без обговорень – треба пробувати!
На тестовий період ми підключили на контроль 10 інтернет-магазинів, куди увійшли як великі так і дрібні.
За час тестування проект показав себе з найкращої сторони. Ми не тільки отримали доказову базу по явним демпінгерам, а й виявили хитрунів, які запускали демпінг тільки на вихідних або вночі, а особливо «просунуті» демпінгери виявляли ip-адреси комп’ютерів з яких проводився моніторинг і персонально для них показували «правильні» ціни.
З усіма проблемами, що виникають, сервіс справлявся оперативно, спасибі хлопцям за гарну роботу і тонке налаштування моніторингу під наші запити.
Зараз ми перейшли на пакет з 20 магазинів і 1000 позицій моніторингу. Всі наші клієнти, як інтернет магазини так і оптовики, відзначили значне поліпшення ринкової ситуації. Прибуток продавців від продажу нашого товару збільшився, що зробило наш товар більш цікавим на тлі конкурентів.
Наступний етап – боротьба з інтернет-магазинами порушниками, на які ми не маємо прямого впливу. Але і для цього завдання у хлопців вже є рішення – юридичний супровід.”

Володимир Решетник

Керівник відділу маркетингу, Компанія "Вітол"

“Ще в 2016 році почали співпрацю з командою проекту. Понад рік користувалися тільки на послугою моніторингу. Регулярно отримували звіти і намагалися своїми силами впливати порушників роздрібних рекомендованих цін.
Ефект був, але для впливу на порушників було потрібно дуже багато часу. Вплив на порушників наших дилерів реального результату не дав. Часу на роботу з інтернет-магазинами у наших співробітників не вистачало. Порушення все одно були.
До кінця 2017 роки реально планували відмовитися від сервісу. У листопаді 2017 вирішили скористатися послугою “Антидемпінгу». Уже в перший місяць роботи демпінг впав в кілька разів. Віддавши роботу по впливу на порушників на аутсорсинг, ми вивільнили робочий час своїх співробітників і отримали певний результат завдяки наполегливості команди проекту «Антидемпінг»
Після півроку співпраці за заниженими цінами працює менше 5% від загальної кількості наших клієнтів в інтернеті.
Значно скоротилися дзвінки у відділ маркетингу та збуту від наших партнерів на тему порушення іншими роздрібних цін.
В цілому результатом задоволені. Задоволені так само і тим, що керівництво проекту готове до швидких і гнучким змін для своїх постійних клієнтів.”

Іванченко Андрій Григорович

Начальник відділу маркетингу та збуту, ТОВ МСС Україна

“Коли наша компанія зіткнулася з необхідністю моніторингу дистрибуції продукції ТМ «Varta» в інтернет-магазинах, ми звернулися до Price Control. В моніторинг включили більше 80 інтернет-магазинів, більшість з яких представляли на своїх сторінках застарілу або відверто неактуальну інформацію. Для вирішення цієї проблеми нам запропонували послуги регулярного контролю інтернет-магазинів і агрегатора hotline, в тому числі шляхом індивідуального контакту з кожним з магазинів.
За період нашої співпраці кількість інтернет-магазинів, які надають неактуальну або некоректну інформацію, скоротилося в десять разів. Щоденний моніторинг представлений формі зручних інформативних звітів, а відділ контролю оперативно реагує на кожного нового продавця, який потрапив в моніторинг.
Ми дякуємо Price Control за продуктивну та професійну діяльність і рішення наших проблем. Рекомендуємо їх кожної компанії, яка хоче навести порядок в своєму сегменті інтернет-ринку.”

Павличенко Максим

Business unit Director Batteries, Spectrum Brands

Для отримання більш детальної інформації – зв’яжіться з нами!

ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ НАШОГО БЛОГУ

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
РРЦ та все, що потрібно про неї знати

РРЦ та все, що потрібно про неї знати

Взаємовигідна співпраця між товаровиробником й продавцем завжди базується на дотриманні рекомендованої роздрібної ціни. РРЦ - це та ціна, яку необхідно встановлювати для продажу товару роздрібному споживачу. Функції РРЦ Не варто думати, що РРЦ виробники беруть «зі...

read more
Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

В останній публікації блогу ми підняли тему розвитку ринку e-commerce в період карантину і, зокрема, стрімкого розширення маркетплейсов. Багато продавців йдуть на торговельні майданчики і, особливо новачки, не дбають про дотримання цінової політики виробника. Крім...

read more