БЛОГ КОМПАНІЇ

Парсинг, як основний козир в конкурентній боротьбі

Парсинг, як основний козир в конкурентній боротьбі

Парсинг даних - це автоматичний збір інформації розміщеної у відкритому доступі в інтернеті та її систематизація за допомогою спеціальних програм. В цілому, це ПО виконує ті ж функції, що й ручний збір інформації тільки в рази швидше та зводячи до 0 можливість...

read more
Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
РРЦ та все, що потрібно про неї знати

РРЦ та все, що потрібно про неї знати

Взаємовигідна співпраця між товаровиробником й продавцем завжди базується на дотриманні рекомендованої роздрібної ціни. РРЦ - це та ціна, яку необхідно встановлювати для продажу товару роздрібному споживачу. Функції РРЦ Не варто думати, що РРЦ виробники беруть «зі...

read more
Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

В останній публікації блогу ми підняли тему розвитку ринку e-commerce в період карантину і, зокрема, стрімкого розширення маркетплейсов. Багато продавців йдуть на торговельні майданчики і, особливо новачки, не дбають про дотримання цінової політики виробника. Крім...

read more
Маркетплейси – майбутнє української інтернет-торгівлі?

Маркетплейси – майбутнє української інтернет-торгівлі?

Головним трендом карантину стало стрімке зростання онлайн-покупок. Якщо до епідемії століття експерти говорили про поступовий розвиток інтернет-торгівлі, то зараз відзначають подвійне збільшення частки e-commerce в обороті всього за рік. Мільйони покупців...

read more
Моніторинг цін в інтернеті: завдання, які вирішує сервіс Price Control

Моніторинг цін в інтернеті: завдання, які вирішує сервіс Price Control

Моніторинг цін в інтернеті є одним з найбільш ефективних маркетингових інструментів для бізнесу, який може вирішити кілька завдань. Моніторинг конкурентів. Без актуальної інформації про ціни на ринку жодна компанія не зможе встановити конкурентоспроможну...

read more
Як автоматизація збору клієнтської бази впливає на конкурентну перевагу компанії

Як автоматизація збору клієнтської бази впливає на конкурентну перевагу компанії

Метою будь-якого бізнесу є залучення клієнтів, збільшення продажів, а відповідно, і прибутку. Важливо не розгубити постійних клієнтів, але необхідно піклуватися і про постійне налагодженні контактів c новими. Життєвий цикл клієнтської бази У кожній сфері...

read more
Карантин – час посилити контроль цін в інтернет-магазинах

Карантин – час посилити контроль цін в інтернет-магазинах

Ви не владні над тим, що з Вами відбувається, але Ви владні над своїм ставленням до подій. І саме це ставлення і визначає, хто кого контролює - події Вас або Ви ці самі події. Брайан Трейсі   Пам'ятайте відому фразу з популярного фільму Гайдая «Льолік, все...

read more
З чим звертаємося до Феміди

З чим звертаємося до Феміди

Досудові і судові заходи щодо врегулювання питання захисту торгової марки вимагають серйозної підготовки. Реєстраційні документи Основою будь-якого судочинства є реєстраційні документи на право володіння торговою маркою. Для власника права власності на...

read more
Суд так суд!

Суд так суд!

Як ми захищали від незаконного використання торговельну марку «Idea» «Ми не будемо видаляти торгову марку зі свого сайту. Звертайтеся до суду! » (З розмови з представником інтернет-магазину)   Незаконне використання торговельної марки в інтернеті веде до...

read more
Що потрібно знати виробнику для реалізації ефективної контрольної закупівлі

Що потрібно знати виробнику для реалізації ефективної контрольної закупівлі

У попередній статті писали, що одним з ефективних методів виявлення контрабандного товару і «сірого» імпорту в інтернет-магазинах може бути контрольна закупівля. Але це не єдина проблема, яка може виникнути у виробників й постачальників. Однією з таких...

read more
Контрольна закупівля, як спосіб виявлення контрабанди та «сірого» імпорту

Контрольна закупівля, як спосіб виявлення контрабанди та «сірого» імпорту

* Контрабанда - переміщення товарів через митний кордон країни поза митним контролем. * Сірий імпорт - ввезення на територію країни оригінальних товарів з метою їх продажу особами, що не були уповноважені виробником або власником знака для товарів і послуг...

read more
Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Деякий час тому на сайті Price Control з'явився Особистий кабінет.  Завдяки цьому інструменту корпоративні клієнти зможуть проводити аналізу даних моніторингу в будь-який зручний для них час. Користувачам, які ще не визначилися з вибором компанії для...

read more
Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін

Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін

Коли виробники або офіційні дистриб'ютори вирішують запустити моніторинг цін в інтернет-магазинах, їх уявлення про те, хто реалізує їхню продукцію, як правило, не відповідає реальній картині. Тому ми завжди пропонуємо клієнту насамперед дізнатися, скільки...

read more
Система моніторингу цін: створення своїми силами або залучення аутсорсингу

Система моніторингу цін: створення своїми силами або залучення аутсорсингу

Майже всі інтернет-магазини, хтось раніше, хтось пізніше приходять до того, що без системи моніторингу цін у висококонкурентному середовищі, успіху не досягти. Без актуальної інформації про стан ринку досить важко реагувати на дії конкурентів, щось...

read more
Моніторинг ринку як складова успіху бізнесу

Моніторинг ринку як складова успіху бізнесу

Збираючи інформацію про ціни на товари або послуги в інших магазинах чи на сайтах конкурентів, ви використовуєте у своїй роботі такий інструмент, як моніторинг ринку. Моніторинг ринку – це постійний системний збір та наступний аналіз даних про тенденції у...

read more
Технологія автоматичного зіставлення в Price Control

Технологія автоматичного зіставлення в Price Control

Цією статтею ми починаємо новий розділ сайту Price Control «Про наші продукти», в якому будемо анонсувати новий функціонал і навчати продуктивній роботі з тим, що вже існує. Сьогодні ми ознайомимо вас з нашим новим продуктом - автоматичне зіставлення...

read more
Причини, з яких методи захисту торгової марки не працюють

Причини, з яких методи захисту торгової марки не працюють

Про способи захисту торгової марки на ринку e-commerce ми докладно розповіли в статті «Як захистити товарні знаки в Інтернет». Але, з більш ніж трирічного досвіду роботи Price Control в сфері захисту прав інтелектуальної власності на торговельну марку,...

read more
5 засобів аналізу конкурентів

5 засобів аналізу конкурентів

Якщо ви зважилися на новий бізнес, але долають сумніви, та не знаєте з чого почати, то аналіз конкурентів має стати першим кроком. Запорука успіху в будь-якій справі – відмінна підготовка. Ви повинні володіти повною інформацією про своїх конкурентів, щоб...

read more
Стратегія динамічного ціноутворення

Стратегія динамічного ціноутворення

Конкурентоспроможність магазину або товарів можна зберігати за допомогою різних маркетингових інструментів. Одним з них є встановлення ціни, яка виходить з інформації, отриманої при моніторингу конкурентів. Такий метод – важлива складова частина стратегії...

read more
Реалії боротьби з порушенням прав на товарні знаки в інтернет-магазинах

Реалії боротьби з порушенням прав на товарні знаки в інтернет-магазинах

Найчастішими порушеннями, що змушують правовласників брендів вживати всілякі заходи щодо захисту інтелектуальної власності в сегменті e-commerce, виявляються продаж контрафакту, «сірого» імпорту і кіберсквотинг. Давайте спробуємо з'ясувати, наскільки...

read more
Як захистити товарні знаки в інтернеті

Як захистити товарні знаки в інтернеті

Торгова марка, бренд або торговий знак - все це індивідуальне визначення товарів і послуг. У торгівлі не рідкісні випадки незаконної експлуатації товарних знаків, особливо на просторах інтернету, наприклад,  в назві сайту і його матеріалах. Бренди...

read more
Як захистити інтелектуальну власність в інтернеті

Як захистити інтелектуальну власність в інтернеті

Як би ви поставилися, якщо хтось без вашого дозволу розмістив на якомусь сайті ваше фото з ім'ям і прізвищем? А якщо б це було не на одному, а на сотні сайтів, при цьому завдаючи шкоди вашій репутації? Приблизно такі ж почуття доводиться випробовувати...

read more
Способи захисту своєї торгівельної марки в інтернеті

Способи захисту своєї торгівельної марки в інтернеті

Назва торгівельної марки фірми, все одно що прізвище для будь-якої людини. Це гордість, репутація та спосіб позиціонування товарів або послуг на ринку. Тому доменне ім'я, не просто адреса сайту, а ПІБ, але вже на просторі інтернету. Досконало, коли назва...

read more
Створення конкурентної стратегії ціноутворення: практичні рекомендації

Створення конкурентної стратегії ціноутворення: практичні рекомендації

Ціноутворення на основі даних, отриманих через моніторинг конкурентів, є одним з інструментів стратегії динамічного ціноутворення. Яка вигода в ціновому моніторингу конкурентів? Не є таємницею, що клієнти у пошуках більш вигідних умов купівлі, вивчають...

read more
Ефективні методи ціноутворення для інтернет-ринку

Ефективні методи ціноутворення для інтернет-ринку

Ваш бізнес приречений на невдачу, якщо відсутня чітка стратегія ціноутворення, яка є ключовою в презентації потенційним клієнтам. Варто вибирати перевірені методи ціноутворення, які будуть максимально ефективними, в залежності від поставлених цілей. Ціна...

read more
Динамічне ціноутворення: переваги, види та стратегії

Динамічне ціноутворення: переваги, види та стратегії

Динамічне ціноутворення – це один з найбільш дієвих прийомів, використовуваних у сфері електронної комерції для підвищення конкурентоспроможності. Хоча для багатьох компаній це відносно нове і незнайоме поняття, але в ньому варто розібратися вже зараз, аби...

read more
7 причин, з яких власники бізнесу відмовляються  від сервісу моніторингу цін конкурентів

7 причин, з яких власники бізнесу відмовляються від сервісу моніторингу цін конкурентів

Що змушує клієнта зробити покупку? Ціна, яка є головним маркетинговим інструментом на ринку, в т. ч. у сфері інтернет-торгівлі. Тому наступні пункти стають основними чинниками у боротьбі за покупців: моніторинг цін конкурентів; створення ефективної цінової...

read more
Як вибрати конкурентів для цінового моніторингу  та оптимізувати ресурси

Як вибрати конкурентів для цінового моніторингу та оптимізувати ресурси

Яким чином категорійному менеджеру зробити вибірку для конкурентного цінового моніторингу? До чого аналізувати ціни конкурентів? Давайте разом розберемося, як конструктивно і вигідно для себе вибудувати ціноутворення щодо конкурентів і наростити власні...

read more
Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців

Як Hotline допомагає інтернет-магазинам обманювати покупців Згідно зі статистикою більше 31% користувачів інтернету хоча б один раз робили покупку в онлайні. А кількість користувачів прайс-агрегаторів і маркетплейсів зростає з геометричною прогресією....

read more