БЛОГ КОМПАНІЇ
Захист прав інтелектуальної власності в Інтернеті. Що потрібно знати власнику.
Захист прав інтелектуальної власності в Інтернеті Захист прав на доменне ім’я Захист бренду в Інтернеті Проблеми захисту торгових марок у мережі
Що таке демпінг цін: види, наслідки, плюси і мінуси
Що таке демпінг цін, види демпінгу, як уникнути демпінгу на свою продукцію в інтернеті, як боротися з демпінгом партнерів та конкурентів
РРЦ та все, що потрібно про неї знати
Що таке РРЦ, що таке МРЦ, навіщо потрібний контроль цін в інтернеті, як моніторинг РРЦ інтернет-магазинів допомагає заробляти більше…
Парсинг цін сайтів, що потрібно про це знати
Парсер цін, парсинг цін, парсер цін конкурентів, парсер цін інтернет-магазинів – стаття про все як робити і що дає парсинг цін із сайтів
Аналіз цін конкурентів в інтернеті
Як знайти своїх конкурентів, як провести аналіз цін конкурентів в інтернеті, основні методи та сервіси для аналізу конкуренції на ринку, основні принципи ціноутворення інтернет-магазинів
Моніторинг цін в інтернеті: завдання, які вирішує сервіс Price Control
Пошук представленості ТМ в Інтернеті, послуги моніторинг цін інтернет-магазинів та маркетплейсів, боротьба з демпінгом, динамічне ціноутворення
Маркетплейси – майбутнє української інтернет-торгівлі?
Чому маркетплейс України наступає, звідки береться демпінг цін на маркетплейсах, як допомагає моніторинг цін маркетплейсів у боротьбі з демпінгом
Як моніторити ціни конкурентів – системи та програми
Что такое автоматический мониторинг цен, как мониторить цены конкурентов в интернете, какие существуют программы для мониторинга цен интернет-магазинов и маркетплейсов
Динамічне ціноутворення: переваги, види та стратегії
Що таке динамічне ціноутворення, конкурентне ціноутворення, динамічні ціни. Які бувають стратегії ціноутворення їх види
Як збір та обробка клієнтської бази впливає на конкурентну перевагу компанії
Як зібрати та збільшити клієнтську базу, як підтримувати її в актуальному стані, як зберігати та обробляти базу клієнтів, життєвий цикл БД.
Контрольна закупівля в інтернет-магазиніах- навіщо і як?
Що таке контрольна закупівля в інтернет-магазинах, цілі контрольної закупівлі, види контрольних закупівель в інтернеті, як можна боротися з контрабандою
Моніторинг цін конкурентів в інтернеті
Змiст1. Моніторинг це...2. Моніторинг цін конкурентів в інтернеті.3. Мониторинг цiн в e-сommerce. 3.1. Що таке моніторинг цін конкурентів? 3.2. Як моніторинг цін може допомогти компанії заробити більше? 4. Для чого...
Демпінг конкурентів. Як не втратити бізнес в ціновій війні
Демпінг - це метод конкурентної боротьби шляхом продажу товару або послуг по штучно заниженою ціною, яка не тільки не приносить прибуток, але може призвести до збитків. Іноді ціна опускається нижче собівартості товару. Змiст Передумови демпінгу Причини демпінгу...
Як протистояти демпінгу конкурентів і залучити клієнтів
Демпінг конкурентів - спосіб завоювання частини ринку, внутрішнього або зовнішнього, або його монополізації шляхом зниження цін на товар, схожий з товаром інших компаній. Реальний приклад демпінгу. Приклад постійного цінового демпінг в інтернет-магазинах легко...
Боротьба з демпінгом на товари в інтернет-магазинах: рішення для виробників
Демпінг цін в інтернет-магазинах - це фіктивна демонстрація або реальна продаж товару за штучно заниженими цінами з метою збільшення трафіку на свій сайт і залучення споживача. Така бізнес-стратегія веде до фінансових збитків, але дає певні переваги. Для більшості...
Як доведеться працювати з «Розеткою»
Не секрет, що частка продажів великих гравців інтернет ритейлу, таких як Розетка, ITbox, АЛЛО, ФОТОС, Епіцентр (27.ua) в загальному товарообігу ваших товарів в інтернеті може перевищувати продаж у всіх інших інтернет-магазинах загалом. Для деяких товарів тільки одна...
Як захистити товарний знак в інтернеті
Що таке торгова марка Як захистити товарний знак в інтернеті Захист прав інтелектуальної власності в інтернеті
Парсинг та труднощі з ним. Про що всі мовчать.
Парсинг сайтів-конкурентів виявляэться все більш затребуваним інструментом, що дозволяє зібрати інформацію, проаналізувати її та перетворити у власну перевагу. Це спеціалізоване ПО збирає інформацію в рази швидше, ніж фахівець з моніторингу, який все робить вручну....
Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?
Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...
Карантин – час посилити контроль цін в інтернет-магазинах
Ви не владні над тим, що з Вами відбувається, але Ви владні над своїм ставленням до подій. І саме це ставлення і визначає, хто кого контролює - події Вас або Ви ці самі події. Брайан Трейсі Пам'ятайте відому фразу з популярного фільму Гайдая «Льолік, все...
З чим звертаємося до Феміди
Досудові і судові заходи щодо врегулювання питання захисту торгової марки вимагають серйозної підготовки. Реєстраційні документи Основою будь-якого судочинства є реєстраційні документи на право володіння торговою маркою. Для власника права власності на торговельну...
Суд так суд!
Як ми захищали від незаконного використання торговельну марку «Idea» «Ми не будемо видаляти торгову марку зі свого сайту. Звертайтеся до суду! » (З розмови з представником інтернет-магазину) Незаконне використання торговельної марки в інтернеті веде до незворотних...
Що потрібно знати виробнику для реалізації ефективної контрольної закупівлі
У попередній статті писали, що одним з ефективних методів виявлення контрабандного товару і «сірого» імпорту в інтернет-магазинах може бути контрольна закупівля. Але це не єдина проблема, яка може виникнути у виробників й постачальників. Однією з таких проблем може...
Контрольна закупівля, як спосіб виявлення контрабанди та «сірого» імпорту
* Контрабанда - переміщення товарів через митний кордон країни поза митним контролем. * Сірий імпорт - ввезення на територію країни оригінальних товарів з метою їх продажу особами, що не були уповноважені виробником або власником знака для товарів і послуг для...
Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу
Деякий час тому на сайті Price Control з'явився Особистий кабінет. Завдяки цьому інструменту корпоративні клієнти зможуть проводити аналізу даних моніторингу в будь-який зручний для них час. Користувачам, які ще не визначилися з вибором компанії для моніторингу цін,...
Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін
Коли виробники або офіційні дистриб'ютори вирішують запустити моніторинг цін в інтернет-магазинах, їх уявлення про те, хто реалізує їхню продукцію, як правило, не відповідає реальній картині. Тому ми завжди пропонуємо клієнту насамперед дізнатися, скільки...
Система моніторингу цін: створення своїми силами або залучення аутсорсингу
Майже всі інтернет-магазини, хтось раніше, хтось пізніше приходять до того, що без системи моніторингу цін у висококонкурентному середовищі, успіху не досягти. Без актуальної інформації про стан ринку досить важко реагувати на дії конкурентів, щось прогнозувати чи...
Моніторинг ринку як складова успіху бізнесу
Збираючи інформацію про ціни на товари або послуги в інших магазинах чи на сайтах конкурентів, ви використовуєте у своїй роботі такий інструмент, як моніторинг ринку. Моніторинг ринку – це постійний системний збір та наступний аналіз даних про тенденції у сфері...
Технологія автоматичного зіставлення в Price Control
Цією статтею ми починаємо новий розділ сайту Price Control «Про наші продукти», в якому будемо анонсувати новий функціонал і навчати продуктивній роботі з тим, що вже існує. Сьогодні ми ознайомимо вас з нашим новим продуктом - автоматичне зіставлення (матчінг)....
Стратегія динамічного ціноутворення
Конкурентоспроможність магазину або товарів можна зберігати за допомогою різних маркетингових інструментів. Одним з них є встановлення ціни, яка виходить з інформації, отриманої при моніторингу конкурентів. Такий метод – важлива складова частина стратегії динамічного...