БЛОГ КОМПАНІЇ

Аналіз цін конкурентів в інтернеті

Аналіз цін конкурентів в інтернеті

Як знайти своїх конкурентів, як провести аналіз цін конкурентів в інтернеті, основні методи та сервіси для аналізу конкуренції на ринку, основні принципи ціноутворення інтернет-магазинів

read more
Моніторинг цін конкурентів в інтернеті

Моніторинг цін конкурентів в інтернеті

Змiст1. Моніторинг це...2. Моніторинг цін конкурентів в інтернеті.3. Мониторинг цiн в e-сommerce. 3.1. Що таке моніторинг цін конкурентів? 3.2. Як моніторинг цін може допомогти компанії заробити більше? 4. Для чого...

read more
Демпінг конкурентів. Як не втратити бізнес в ціновій війні

Демпінг конкурентів. Як не втратити бізнес в ціновій війні

Демпінг - це метод конкурентної боротьби шляхом продажу товару або послуг по штучно заниженою ціною, яка не тільки не приносить прибуток, але може призвести до збитків. Іноді ціна опускається нижче собівартості товару.   Змiст Передумови демпінгу Причини демпінгу...

read more
Як протистояти демпінгу конкурентів і залучити клієнтів

Як протистояти демпінгу конкурентів і залучити клієнтів

Демпінг конкурентів - спосіб завоювання частини ринку, внутрішнього або зовнішнього, або його монополізації шляхом зниження цін на товар, схожий з товаром інших компаній. Реальний приклад демпінгу. Приклад постійного цінового демпінг в інтернет-магазинах легко...

read more
Боротьба з демпінгом на товари в інтернет-магазинах: рішення для виробників

Боротьба з демпінгом на товари в інтернет-магазинах: рішення для виробників

Демпінг цін в інтернет-магазинах - це фіктивна демонстрація або реальна продаж товару за штучно заниженими цінами з метою збільшення трафіку на свій сайт і залучення споживача. Така бізнес-стратегія веде до фінансових збитків, але дає певні переваги. Для більшості...

read more
Як доведеться працювати з «Розеткою»

Як доведеться працювати з «Розеткою»

Не секрет, що частка продажів великих гравців інтернет ритейлу, таких як Розетка, ITbox, АЛЛО, ФОТОС, Епіцентр (27.ua) в загальному товарообігу ваших товарів в інтернеті може перевищувати продаж у всіх інших інтернет-магазинах загалом. Для деяких товарів тільки одна...

read more
Парсинг та труднощі з ним. Про що всі мовчать.

Парсинг та труднощі з ним. Про що всі мовчать.

Парсинг сайтів-конкурентів виявляэться все більш затребуваним інструментом, що дозволяє зібрати інформацію, проаналізувати її та перетворити у власну перевагу. Це спеціалізоване ПО збирає інформацію в рази швидше, ніж фахівець з моніторингу, який все робить вручну....

read more
Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
Карантин – час посилити контроль цін в інтернет-магазинах

Карантин – час посилити контроль цін в інтернет-магазинах

Ви не владні над тим, що з Вами відбувається, але Ви владні над своїм ставленням до подій. І саме це ставлення і визначає, хто кого контролює - події Вас або Ви ці самі події. Брайан Трейсі   Пам'ятайте відому фразу з популярного фільму Гайдая «Льолік, все...

read more
З чим звертаємося до Феміди

З чим звертаємося до Феміди

Досудові і судові заходи щодо врегулювання питання захисту торгової марки вимагають серйозної підготовки. Реєстраційні документи Основою будь-якого судочинства є реєстраційні документи на право володіння торговою маркою. Для власника права власності на торговельну...

read more
Суд так суд!

Суд так суд!

​Як ми захищали від незаконного використання торговельну марку «Idea» «Ми не будемо видаляти торгову марку зі свого сайту. Звертайтеся до суду! » (З розмови з представником інтернет-магазину)   Незаконне використання торговельної марки в інтернеті веде до незворотних...

read more
Що потрібно знати виробнику для реалізації ефективної контрольної закупівлі

Що потрібно знати виробнику для реалізації ефективної контрольної закупівлі

У попередній статті писали, що одним з ефективних методів виявлення контрабандного товару і «сірого» імпорту в інтернет-магазинах може бути контрольна закупівля. Але це не єдина проблема, яка може виникнути у виробників й постачальників. Однією з таких проблем може...

read more
Контрольна закупівля, як спосіб виявлення контрабанди та «сірого» імпорту

Контрольна закупівля, як спосіб виявлення контрабанди та «сірого» імпорту

* Контрабанда - переміщення товарів через митний кордон країни поза митним контролем. * Сірий імпорт - ввезення на територію країни оригінальних товарів з метою їх продажу особами, що не були уповноважені виробником або власником знака для товарів і послуг для...

read more
Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Особистий кабінет – зручний інструмент для аналізу даних моніторингу

Деякий час тому на сайті Price Control з'явився Особистий кабінет.  Завдяки цьому інструменту корпоративні клієнти зможуть проводити аналізу даних моніторингу в будь-який зручний для них час. Користувачам, які ще не визначилися з вибором компанії для моніторингу цін,...

read more
Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін

Пошук представленості торгових марок в Інтернеті для моніторингу цін

Коли виробники або офіційні дистриб'ютори вирішують запустити моніторинг цін в інтернет-магазинах, їх уявлення про те, хто реалізує їхню продукцію, як правило, не відповідає реальній картині. Тому ми завжди пропонуємо клієнту насамперед дізнатися, скільки...

read more
Система моніторингу цін: створення своїми силами або залучення аутсорсингу

Система моніторингу цін: створення своїми силами або залучення аутсорсингу

Майже всі інтернет-магазини, хтось раніше, хтось пізніше приходять до того, що без системи моніторингу цін у висококонкурентному середовищі, успіху не досягти. Без актуальної інформації про стан ринку досить важко реагувати на дії конкурентів, щось прогнозувати чи...

read more
Моніторинг ринку як складова успіху бізнесу

Моніторинг ринку як складова успіху бізнесу

Збираючи інформацію про ціни на товари або послуги в інших магазинах чи на сайтах конкурентів, ви використовуєте у своїй роботі такий інструмент, як моніторинг ринку. Моніторинг ринку – це постійний системний збір та наступний аналіз даних про тенденції у сфері...

read more
Технологія автоматичного зіставлення в Price Control

Технологія автоматичного зіставлення в Price Control

Цією статтею ми починаємо новий розділ сайту Price Control «Про наші продукти», в якому будемо анонсувати новий функціонал і навчати продуктивній роботі з тим, що вже існує. Сьогодні ми ознайомимо вас з нашим новим продуктом - автоматичне зіставлення (матчінг)....

read more
Стратегія динамічного ціноутворення

Стратегія динамічного ціноутворення

Конкурентоспроможність магазину або товарів можна зберігати за допомогою різних маркетингових інструментів. Одним з них є встановлення ціни, яка виходить з інформації, отриманої при моніторингу конкурентів. Такий метод – важлива складова частина стратегії динамічного...

read more