Моніторинг цін в інтернеті
Захист прав прав інтелектуальної власності в Інтернеті

Як працює “Price control”

PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах
  • Знаходимо всі майданчики, які продають ваш товар в інтернеті.
  • Моніторимо ціни інтернет-магазинів, маркет-плейсів, прайс-агрегаторів.
  • Інформуємо всіх операторів ринку про комерційну політику Вашої компанії.
  • Боремося з демпінгом на вашу продукцію в інтернет-ритейлі.
  • Робимо контрольні закупівлі ваших товарів в інтернет-магазинах.
  • Знімаємо ваші бренди з майданчиків – порушників.
  • Збираємо ціни і наявність товарів у ваших конкурентів.

Чому обирають “Price control”

  • Ми не розповідаємо вам, як боротися з несанкціонованим продажем Вашої торгової марки, а робимо це щодня.
  • Ми готові відповісти за результат боротьби з порушеннями прав інтелектуальної власності Вашої торгової марки.
  • Ми готові отримувати свої гроші після досягнення результату.
  • Ми даємо гарантію на свої послуги зі зняття ваших товарів з інтернет-магазинів.
PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах

Замовте консультацію нашого фахівця







PriceControl — моніторинг та контроль цін в Інтернет-магазинах

Останні публікації нашого блогу

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
РРЦ та все, що потрібно про неї знати

РРЦ та все, що потрібно про неї знати

Взаємовигідна співпраця між товаровиробником й продавцем завжди базується на дотриманні рекомендованої роздрібної ціни. РРЦ - це та ціна, яку необхідно встановлювати для продажу товару роздрібному споживачу. Функції РРЦ Не варто думати, що РРЦ виробники беруть «зі...

read more
Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

В останній публікації блогу ми підняли тему розвитку ринку e-commerce в період карантину і, зокрема, стрімкого розширення маркетплейсов. Багато продавців йдуть на торговельні майданчики і, особливо новачки, не дбають про дотримання цінової політики виробника. Крім...

read more

ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ

Кілька років тому ми відчули, що на інтернет ринку стали відбуватися серйозні позитивні зміни. У багатьох компаніях виробників та імпортерів відбулися зміни у ставленні до товарів і брендів, які вони представляють на Українському інтернет ринку. Замість того, щоб завозити, що попало і продавати абияк цю продукцію в інтернеті, товаровиробники і імпортери почали переходити до довгострокових стратегій просування своєї продукції. Стали важливі контрольовані канали продажів з чіткими «правилами гри». Але для реалізації таких стратегій важливо, щоб правила виконувалися усіма учасниками ринку. Для того, щоб допомогти компаніям знайти «гравців без правил», привести їх «до тями», або «видалити їх з поля», ми й існуємо.