моніторинг цін

Моніторинг цін – частина бізнес-процесу онлайн-продажів, який використовується для спостереження за цінами на товари, послуги, знижки, сервісні пропозиції та умови акцій. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так і роздрібних продавців.

Моніторинг цін конкурентів – відстеження цін на регулярній основі з метою вивчення ціноутворення та маркетингової політики у конкурентів. Дані моніторингу цін конкурентів надалі використовуються для формування власної політики ціноутворення, яка приносила б компанії прийнятний прибуток.

Моніторинг цін на конкурентів в інтернеті

Моніторинг цін (monitoring price) у маркетингу – це регулярне та системне спостереження за станом цін ринку з метою їх оцінки, вивчення тенденцій, розуміння конкурентного середовища. Маркетинговий моніторинг цін необхідний для ефективного ціноутворення. Результати моніторингу цін уможливлюють вносити швидкі корективи в оптові ціни компаній, у рекомендації партнерам за роздрібними цінами в онлайн та офлайн.

Моніторинг цін (monitoring price) конкурентів в інтернеті – це регулярне та системне спостереження за станом онлайн цін з метою їх оцінки, вивчення тенденцій, розуміння конкурентного середовища. Збір цін необхідний ефективного ціноутворення. Моніторинг цін конкурентів в інтернеті дозволяє вносити швидкі корективи в оптові та роздрібні ціни компаній. На підставі моніторингу цін в Інтернеті формується РРЦ для партнерів та клієнтів.

Аналіз моніторингу цін  – це процес прийняття рішення про ціноутворення компанії на підставі даних щодо ситуації з цінами конкурентів, пропозиції постачальників, розуміння собівартості та норми прибутку внутрішніх процесів та ринкових цілей самої компанії. Для управління цим процесом використовуються складні математичні моделі та машинне навчання на базі штучного інтелекту.

Моніторинг цін конкурентів інтернет-магазинів  – це обов’язкова процедура для кожного учасника електронної комерції. Вона складається з вибору конкуруючих з інтернет-магазином майданчиків за різними товарними категоріями та систематичного порівняння цін свого майданчика з цінами конкурентів. Мета цієї процедури – коригування власних цін магазину щоб одержати максимального прибуток від реалізації товарів.

Основний метод моніторингу цін ринку – систематичне спостереження за цінами (регулярний збір — зріз цін), що дозволяє постійно знати про рівень цін, знижки та акції, спеціальні пропозиції та розпродажі клієнтів і конкурентів.

Метою моніторингу цін у маркетингу є:

  • прогнозування зміни цін в інтернеті;
  • виявлення цінових стратегій конкурентів;
  • контроль цін у різних онлайн каналах продажу;
  • пошук нових клієнтів та партнерів;
  • вивчити динаміку ринкових цін, що впливають на роботу компанії.

К завданням онлайн моніторингу цін у маркетингу відносяться:

  • аналіз ціни на товари або послуги в інтернеті;
  • визначення кількості продавців товару онлайн, прогнозування його попиту;
  • моніторинг цін основних продавців на ринку;
  • відстеження цінових тенденцій ринку;
  • відстеження впливу цін на основних споживачів товарів в Інтернеті;
  • збір статистики зміни ціни на товари на інтернет-майданчиках;
  • моніторинг змін у маркетинговій активності компанії, партнерів та конкурентів.

 

Навіщо може знадобитись система моніторингу цін в інтернеті?

Перший частим завданням для програми моніторингу цін в інтернет-магазинах є пошук майданчиків з демпінгом.

Це потрібно в першу чергу для інтернет-постачальників, які проводять контроль на ціну в інтернеті на свою продукцію. Вони проводять парсинг цін інтернет-магазинів і виявляють ті майданчики, де вони явно нижчі за рекомендовані роздрібні (РРЦ). Після цього вони проводять аналіз цін інтернет-магазинів і намагаються зрозуміти причини такої роботи онлайн-майданчика. Буває це з банальною помилкою оператора магазину, який забув оновити контент сторінки після подорожчання продукції чи закінчення акції. Буває – магазин допродає залишки чи повернення покупців. Трапляється, що майданчик торгує не оригінальним товаром постачальника. Найчастіше, інтернет-магазин демпінгує для залучення максимального трафіку потенційних покупців та збільшення своїх продажів. Дуже рідко, але буває ситуація, коли продавець залучає трафік через демпінг за одним товаром, щоб продати інший асортимент. Незалежно від причин демпінгу інтернет-продавців, кожному постачальнику в онлайн-канал важливо робити контроль дотримання РРЦ своїми клієнтами та партнерами.

Моніторинг цін інтернет-магазинів – це процес систематичного збору цін, акцій, знижок, подарунків, безкоштовної доставки та наявності товарів у магазинах для визначення реальної вартості придбання товарів кінцевим споживачем на кожному майданчику. Метою моніторингу є контроль за дотриманням торгової політики постачальника в онлайн каналі продажу та вплив на порушників.

Програма для моніторингу цін в інтернеті – це автоматичний парсер, призначений спеціально для завдання збору цін. Парсера пишеться фахівцями, які мають кваліфікацію для написання подібних програм. Парсер повинен уміти за розкладом заходити на вибрані для парсингу майданчики, обходити захист магазину, знаходити інформацію про ціни, передавати дані у форматі, який потрібно замовнику.

Хочете дізнатися, як це працює?

 

Замовте консультацію нашого спеціаліста 

моніторинг цін конкурентів



    Другий. Найбільш поширеним завданням є порівняння цін конкурентів з цінами на ваші товари.

    Це завдання однаково важливо як для інтернет-продавців, так і для інтернет-постачальників. Програма моніторингу цін конкурентів для онлайн-реселлера дасть можливість провести порівняння цін інтернет-магазинів торгуючих тим же асортиментом з вашою пропозицією і знайти товари, які ви продаєте дорожче за конкурентів. Для постачальника вона дасть можливість порівняти пропозицію конкурентів на ваші аналоги, і зрозуміти привабливість вашого прайсу для потенційних клієнтів в інтернет-каналі продажів.

    Програма для моніторингу цін конкурентів – це парсер цін, який для онлайн-реселлера дасть можливість провести порівняння цін інтернет-магазинів торгуючих тим самим асортиментом з вашим пропозицією і знайти товари, які ви продаєте дорожче за конкурентів. Для постачальника він дасть можливість порівняти пропозицію конкурентів на ваші аналоги, і зрозуміти привабливість вашого прайсу для клієнтів.

    Моніторинг цін конкурентів в  Українi – це пошук усіх Ваших конкурентів на території нашої держави для визначення та вибору тих, хто максимально впливає на продаж ваших товарів в інтернеті. Метою моніторингу обраних конкурентів є таке ціноутворення на товари, що реалізуються вами онлайн, яке дозволить отримати максимальний прибуток від їх продажу.

    Третім завданням може бути відстеження цін на товари в тих чи інших інтернет-магазинах для прийняття рішення про можливу співпрацю з ними.

    Будь-який поважаючий себе постачальник дбає про репутацію свого бренду. Порівняння цін на сайтах дасть можливість вибрати майданчики, де товар ваших конкурентів добре представлений, а прайс відповідають РРЦ. Це виявить найкращих потенційних продавців та дозволить серйозно розширити вашу присутність у каналі інтернет-продажів без втрати іміджу вашого бренду.

    Четвертою дуже поширеною задачею порівняння цін по інтернет-магазинах є пошук найвигіднішої пропозиції для кінцевих покупців. Програма для пошуку низьких цін в інтернеті надасть їм можливість економити на кожній покупці.

    Вони можуть застосувати додаток для моніторингу цін для конкретного майданчика, можуть встановити парсер цін hotline або інших прайс-агрегаторів, можуть використовувати парсер цін інтернет-магазинів, налаштований на різні майданчики. Їм підійде, як просто скрипт для порівняння прайсів, так і якісний сервіс. Програма для порівняння цін у магазинах вибере найкращу пропозицію на даний момент. Розробка для відстеження зміни пропозицій на ресурсах своєчасно повідомить про акції або зниження ціни на вибраний товар. Спеціалізований сервіс  дозволить налаштувати умови, за яких ви отримаєте повідомлення, наприклад – ціна впала більш ніж на 20%.

    У будь-якому з наведених вище випадків вам знадобиться система або програма для відстеження (пошуку), моніторингу (збору) та порівняння цін на сайтах клієнтів або конкурентів. Парсер цін це ідеальна програма для моніторингу цін в інтернет-магазинах. Вона дозволяє робити аналіз цін конкурентівпорівняння пропозицій в інтернет-магазинах , пошук найвигіднішої пропозиції в інтернеті, пошук та вибір партнерів. Програма для парсингу інтернет-магазину вибирається та налаштовується під будь-яке завдання та дає відмінний результат.

    Парсер цін з Hotline  – це спеціалізований парсер цін написаний і налаштований для збору інформації з прайс агрегатора Hotline. Він дозволяє із заданою періодичністю збирати ціни всіх продавців обраних для відстеження товарів. У його функціонал входить розсилка  повідомлень замовнику, в момент виходу продавця з дешевшою ценою.

    П’ятим завданням для парсингу цін може бути регулярний збір та аналіз пропозицій інтернет-постачальників.

    Моніторинг цін постачальників – це систематичний збір та аналіз прайсів усіх постачальників інтернет-магазинів, їх акцій, знижок та спеціальних пропозицій для пошуку найнижчої ціни закупівлі на аналогічні товари. Метою цього процесу є збільшення прибутку магазину за рахунок максимального зниження ціни придбання виробів, що продаються клієнтам.

    Отже, який же необхідний моніторинг цін в онлайн маркетингу?

    1. моніторинг цін в інтернет-магазинах;
    2. моніторинг акцій та спецпропозицій інтернет-магазинів;
    3. моніторинг цін на прайс-агрегаторах;
    4. моніторинг цін та знижок на сайтах конкурентів;
    5. моніторинг цін на маркетплейсах;
    6. моніторинг цін у рекламних оголошеннях у пошуковій видачі;
    7. моніторинг цін на дошках оголошень;
    8. моніторинг нецінових методів просування та розповсюдження товарів клієнтами та конкурентами;
    9. моніторинг відгуків про ціни споживачів продукції компанії.

    Моніторинг цін в e-commerce

    Що таке моніторинг цін конкурентів?

    Моніторинг цін – це бізнес-процес відомий усім продавцям з давніх-давен. До активного розвитку інтернет-торгівлі співробітники торгових компаній відвідували точки продажу конкурентів та запам’ятовували або записували ціни на товари на полицях. Повертаючись до свого магазину або точки на ринку, вони зводили моніторинг цін у звіти і разом з менеджерами своєї компанії аналізували результати чергового зрізу цін.

    Мета такого моніторингу цін та наявності товарів у конкурентів полягає у своєчасному реагуванні на зміну цін на ринку. Якщо компанії робили ці відстеження регулярно, вони мали конкурентні ціни та не втрачали клієнтів.

    Були цей метод і свої недоліки. Сам моніторинг цін товарів займав багато часу. Ще потрібен час на зведення результатів моніторингу роздрібних цін у зручні для аналізу формати. Йшли години на прийняття рішень щодо цих зрізів цін та на їх зміну у своїх магазинах. Поки час минав, конкуренти вносили нові зміни до своїх цін і все повторювалося по колу.

    Все змінилося з розвитком інтернет-торгівлі та переходом моніторингу цін конкурентів в онлайн. Наразі співробітники різних компаній займаються відстеженням цін в інтернеті. Вони отримують дані про ціни та акції конкурентів у режимі реального часу і вже не можуть обійтися без автоматичних інструментів онлайн моніторингу цін. Це дає можливість визначити цінову політику конкурентів за лічені хвилини, прийняти рішення про власне ціноутворення на основі реального зрізу цін на ринку, динамічно змінювати ціни на свою продукцію, ґрунтуючись на моніторингу запасів у конкурентів.

    Як моніторинг цін може допомогти компанії заробити більше?

    моніторинг цін сервісКонкурентна розвідка отримала новий поштовх у розвитку із початком використання автоматизованих систем моніторингу цін. Якщо ви ще не займаєтесь моніторингом цін та запасів конкурентів, ви багато втрачаєте. Можна сказати, моніторинг цін дозволяє компаніям змінювати ціни на свої товари відповідно до зміни ринкових цін.

    Ось приклади такої діяльності:

    Припустимо ви продаєте шуруповерт за 100 доларів. Ваші конкуренти продають цей інструмент за 90 доларів. Не дивно, що клієнти, яким потрібен цей шуруповерт, витратить десять хвилин на перевірку цін у вашому магазині та магазині вашого конкурента та зроблять покупку саме у конкурента. Ви залишитеся без продажу та втратите гроші.

    Допустимо також, що ви єдиний продавець даного шуруповерта, у якого він є. Якщо ви продаватимете його по 90 доларів, коли клієнти будуть згодні заплатити за нього 100 доларів, ви теж недоотримаєте прибуток. Тільки система моніторингу цін та запасів товарів конкурентів, що працює в компанії, допоможе уникнути обох наведених вище сценаріїв.

    Ось другий приклад. Дві компанії конкурують між собою. Вони мають приблизно рівний обсяг продажів товарів одного постачальника, який відвантажує свій товар тому й іншому продавцю. Одна з компаній (назвемо її – «Альфа») під час проведення моніторингу цін побачила, що роздрібна (прайсова) ціна у конкурента (назвемо його – «Бета») на деякі товари дорівнює тій ціні, за якою постачальник відвантажує свій товар компанії «Альфа» . Зрозуміло, націнка на товар навряд чи може бути нульовою чи негативною. Ми не розглядаємо ситуацію з анекдоту про «навар та свіжу копійку». Зрозуміло, що конкуруюча компанія «Бета» має додаткову знижку від постачальника на ці товари. Це дає можливість компанії ‘Бета’ ставити таку націнку, яка зрівнює роздрібну ціну із закупівельною ціною компанії ‘Альфа’.

    Насамперед потрібно перевірити достовірність даних. Можливо, спрацював захист від «парсингу цін» інтернет-магазину; можливо, ціна в каталозі на сайті одна, а при оформленні замовлення з кошика вже зовсім інша; Можливо, співробітники магазину просто забули оновити ціну в картці товару і торгують у збиток… Якщо достовірність цінового моніторингу підтверджена, то компанія «Альфа» має серйозну нагоду задуматися щодо свого постачальника аналізованої продукції.

    Наприкінці даного розділу я наведу такі причини, з яких ви повинні постійно моніторити ціни ваших конкурентів:

    • рекламна компанія не принесе успіху без конкурентної ціни;
    • ціни вирішують першорядну роль у вирішенні потенційного клієнта про покупку;
    • ціни можуть дати конкурентну перевагу;
    • конкурентні ціни допоможуть керувати запасами товарів.

    Как працює ДЕМО-версія

    Попробуйте моніторинг 10 ваших товарів в 20 ІМ абсолютно безкоштовно!</ p>

    На електронну пошту вищим вам форму замовлення демо-моніторингу.

    як моніторити ціни конкурентів







      Навіщо потрібен моніторинг цін конкурентів?

      • Для розуміння, за якою ціною зараз торгують конкуренти.
      • Для аналізу цін конкурентів та вибору їхньої кращої пропозиції для клієнтів.
      • Для порівняння цієї пропозиції з пропозицією нашого майданчика.
      • Для переоцінки наших товарів на підставі даних аналізу конкурентів.

      У своєму блозі ми неодноразово писали про важливість розуміння ситуації на ринку.

      У цьому розділі я намагатимусь навести приклади, які показують, як ціна на товар впливає на рішення покупців і наскільки моніторинг цін товарів конкурентів необхідний для кожного бізнесу.

      Факты

      програма для моніторингу цінЗгідно з опитуваннями, проведеними в США кілька років тому, для 81% покупців найважливішим фактором при виборі магазину для придбання товарів є його цінова політика. Як з’ясували дослідники, 85% молодих покупців, які здійснюють покупки зі своїх смартфонів, порівнюють цінові пропозиції різних продавців. Вони також використовують онлайн-сервіси, які роблять моніторинг цін магазинів і допомагають знаходити кращу цінову пропозицію. Потенційний покупець бачить моніторинг цін у магазинах, зведений у зручний аналітичний звіт про стан та динаміку цін продавців. Деякі послуги, які роблять моніторинг ринкових цін, за його результатами можуть генерувати прогноз зміни цін у майбутньому.

      Наведене вище дослідження показало, що цінова політика компанії є найважливішим фактором, що впливає на загальний успіх бізнесу. Моніторинг цін на товари конкурентів необхідний, оскільки при зниженні ними цін на ті самі товари на інших онлайн-майданчиках клієнти оберуть ті магазини, в яких ціна менша.

      Це підтверджують інші спостереження. Так, дослідження, зроблені на замовлення компанії Розетка, наведені її власником під час доповіді на iforum 2019. У своїй доповіді Владислав Чечеткін показав, що за інших рівних умов 65% потенційних покупців обирають інтернет-магазин, де ціна дешевша.

       

      Як моніторити ціни конкурентів?

      Можна поставити завдання своєму співробітнику для ручного відстеження цін.

      Плюс — він найчастіше вже є, йому можна доручити окрім відстеження цін та боротьбу з демпінгом та аналіз цін конкурентів…

      Мінус — високооплачуваний фахівець більшу частину часу займається рутинним моніторингом цін в інтернеті, роблячи порівняння цін інтернет магазинів..

      <Отже, як же провести моніторинг цін конкурентів? Коротке резюме:

      1. Знайти всіх конкурентів, які торгують вашими товарами в інтернеті.
      2. Вибрати тих, хто реально своїми цінами впливає на ваші продажі онлайн.
      3. Включити систематичний моніторинг їх цін.
      4. Приймати рішення про ціноутворення відповідно до результатів моніторингу.

      У цьому розділі я розповім, як зробити моніторинг цін. Я розташую методи моніторингу в порядку зростання їх складності – від найпростіших, доступних будь-якому постачальнику товарів в інтернет та невеликого інтернет-магазину, до складних та автоматизованих, які підійдуть для великого бізнесу, там, де потрібно промоніторити ціни багатьох тисяч позицій асортименту.

      Але для початку пропоную встановити які сайти порівняння цін найчастіше використовують для моніторингу.

      Сайти для порівняння цін на товари

      Як бізнес, так і звичайний споживач порівняння цін може проводити за допомогою спеціалізованих ресурсів сайтів порівняння цін. До таких ресурсів відносяться прайс-агрегатори та маркетплейси, які дозволяють відразу побачити ціни на товар у кількох, а то й десятків продавців. Найпопулярніші прайс-агрегатори:

      • Hotline. Цей прайс-агрегатор використовують найчастіше, щоб порівняти ціну на товар у різних інтернет-магазинах. До переваг Hotline можна віднести зручний інтерфейс, великий асортимент, чималу представленість інтернет-магазинів, можливість порівняння цін за допомогою одного кліку.

      Як бізнес, і звичайний споживач порівняння цін може проводити з допомогою спеціалізованих ресурсів – сайтів порівняння цін. До таких ресурсів відносяться прайс-агрегатори та маркетплейси, які дозволяють відразу побачити ціни на товар у кількох, а то й десятків продавців.

      Найпопулярніші прайс-агрегатори:

        • Hotline. Цей прайс-агрегатор використовують найчастіше, щоб порівняти ціну на товар у різних інтернет-магазинах. До переваг Hotline можна віднести зручний інтерфейс, великий асортимент, чималу представленість інтернет-магазинів, можливість порівняння цін за допомогою одного кліку.

      програма для моніторингу цін в інтернет магазинах

      • eKatalog. Цей сайт порівняння цін активно розвивається останнім часом та стає небезпечним конкурентом для Hotline. І хоча представленість продавців на цьому ресурсі менша, але тут можна знайти додаткові цінові пропозиції. Рекомендуємо не скидати цей ресурс з рахунків моніторингу цін конкурентів.

      програма моніторингу цін

      • Google Shopping. Цей сервіс був створений для пошуку товарів в інтернет-магазинах та порівняння цін між різними пропозиціями. Спочатку був списками з цінами. На даний момент Google Shopping стає більш привабливим для розміщення своїх товарів для багатьох гравців ринку eCommerce. Тут можна знайти товари як самостійних інтернет-магазинів, так і пропозиції маркетплейсів.

      моніторинг цін в інтернет магазинах

      Плюси використання прайс-агрегаторів для порівняння цін для бізнесу:

      На прайс-агрегаторах рекламуються як топові гравці ринку, так і невеликі інтернет-магазини, що дозволяє, не використовуючи великих фінансових вкладень у моніторинг, визначити загальну тенденцію за цінами на ринку, визначити демпінгуючі інтернет-магазини та проаналізувати позиціонування своїх конкурентів.

      Мінуси: на прайс-агрегаторах рекламується частина інтернет-магазинів на ринку, тому результат порівняння цін на цьому ресурсі як «середня температура по лікарні» може бути спотвореним.

      Плюс для споживача: одразу можна побачити низьку ціну.

      Мінус: низьку ціну зазвичай пропонують інтернет-магазини, що реалізують неофіційний товар. І тут покупець може отримати фіскальний чек, і навіть гарантійне обслуговування у разі пошкодження товару. Серед маркетплейсів для вирішення задач порівняння цін будуть корисні великі гравці з мільйонами пропозицій. В Україні лідируючі позиції займають Rozetka та Prom.ua.

      Один і той же товар тут можна знайти у кількох продавців і вибрати найбільш прийнятний за ціною для кожного покупця варіант

      автоматичний моніторинг цін

      моніторинг цін програма

      Для підприємців, які планують працювати з маркетплейсами, буде зайвим порівняти ціну власного товару з аналогічним товаром продавців на цих торгових майданчиках.

      Порівняння цін можна проводити вручну або звернутися до спеціалізованих сервісів. Для компаній з невеликою кількістю товару можливий і ручний моніторинг, але за наявності широкого асортименту ефективніше цей процес автоматизувати. Сервіс Price Control готовий надати послуги моніторингу цін на маркетплейсах та прайс-агрегаторах для компаній з великим асортиментним переліком товарів .

      Ручний моніторинг силами працівників компанії

      Для того, щоб заощадити, деякі компанії проводять дослідження самотужки. При цьому вони стикаються із низкою труднощів. По-перше, слідкувати за цінами потрібно регулярно. Особливо, якщо це стосується невеликих магазинів, оскільки великі мережі однак продають товар дешевше, ніж роздрібні торговці, з допомогою розподілу витрат. По-друге: у невеликих організаціях завдання моніторингу іноді займаються випадковими співробітниками. При цьому часто до їх посадових обов’язків не входить виконання цього завдання. Їм доводиться це робити, тому що компанії просто невигідно наймати персонал для виконання одного завдання.

      Через такий розподіл обов’язків справи у компанії починають поступово погіршуватися — співробітники не завжди встигають виконувати свої обов’язки. Набагато практичніше довірити моніторинг цін фахівцям.

      моніторинг цін сайтРучний моніторинг цін в інтернет – метод простий і доступний для будь-якого бізнесу.

      Співробітники компанії відвідують інтернет-ресурси з метою моніторингу цін на їхні товарні пропозиції. Коли асортимент невеликий і кількість ресурсів для моніторингу не перевищує двох десятків, навіть один співробітник може впоратися з цим. За пару годин на день він може зібрати всі цінові пропозиції та занести їх до таблиці результатів моніторингу. Якщо ж товарний ряд розширюється, ручний моніторинг вимагатиме збільшення людських ресурсів для ручного заповнення файлів Excel. Для підтримки конкурентних цін на своїх онлайн ресурсах потрібно щодня, а іноді й кілька разів на день відвідувати сайти конкурентів. Ця діяльність забирає багато часу. Якщо у вас багато товарів і хоча б десяток конкурентів, не обійтися без штатного співробітника, який віддасть весь свій час тільки цьому питанню.

      Відстеження цін конкурентів можна робити вручну на прайс-агрегаторах. Рекламні майданчики або прайс-агрегатори (Яндекс Маркет, Price.ua, Hotline.ua тощо) можуть стати добрим джерелом інформації для ручного моніторингу цін. Вам достатньо ввести цікаві для вас товари в пошуку цих ресурсів, і ви отримаєте повний список всіх конкурентів з цінами на їх пропозиції. Це дає можливість швидко відстежити ціну на цікавий для вас товар у багатьох інтернет-магазинах. На жаль, і цей метод моніторингу цін в Інтернеті не ідеальний. Не всі ваші конкуренти дають рекламу на прайс-агрегаторах. Частина інтернет-магазинів спеціально встановлює на прайс-агрегаторах ціну, нижчу, ніж вони торгують на своїх майданчиках для залучення трафіку потенційних покупців на свій сайт. Деякі інтернет-магазини, що дають рекламу з низки товарів з демпінговою ціною на прайс-агрегаторах, зовсім не торгують цими товарами на своїх сторінках. Усіх потенційних клієнтів, які перейшли з прайс-майданчика, вони намагаються переключити на купівлю інших товарів, якими вони реально торгують.

      Написання власного парсеру

      моніторинг цін УкраїниМожна написати власний парсер цін в інтернет-магазинах.

      У вас буде своя технологія для отримання даних. Вона дасть можливість як порівняти ціни конкурентів, так і порівняти ціни в магазинах на вашу продукцію.

      Парсер цін інтернет-магазинів – це комп’ютерна програма, що дозволяє збирати відкриту інформацію зі сторінок інтернет-продавців. Парсер цін в інтернет-магазинах налаштовується на збір цін, наявності на складі, акцій, спеціальних пропозицій, вартості доставки товарів, що вас цікавлять. Після отримання даних парсер передає їх у вашу облікову систему для обробки та прийняття рішення щодо ціноутворення.

      Парсинг цін інтернет-магазинів – це процес регулярного збору та передачі всієї інформації про ціни в обраних вами для моніторингу інтернет-магазинах.

      Плюс – ви отримуєте інструмент, який вирішує всі ваші завдання. Програма моніторингу належить вам і не потрібно платити за ліцензії та оновлення. Автоматичний моніторинг цін конкурентів може робитися з будь-якою періодичністю, і ви завжди маєте актуальну інформацію з ринку.

      Автоматичний моніторинг цін конкурентів – це процес збору даних про ціни на ринку, що відбувається без участі ваших співробітників. Для цього парсер повинен бути налаштований на збір даних з усіх майданчиків, що цікавлять вас, мати чітко заданий розклад збору, мати налаштований канал передачі інформації та алгоритм її обробки та використання.

      Мінус — парсер досить складний продукт для написання та подальшого обслуговування. У штаті вашої компанії мають бути програмісти необхідної кваліфікації. Програма для моніторингу цін конкурентів постійно вимагатиме їх часу та уваги.

      Хмарні послуги парсингу цін

      моніторинг HotlineПарсер цін із сайту – це спеціалізоване програмне забезпечення, яке дозволяє налаштувати збір цін зі сторінок, вибраних вами для аналізу інформації сайтів інтернет-продавців товарів та послуг. Парсер цін сайтів налаштований на збір відкритої інформації з цих ресурсів, обхід захисту від описаного вище парсингу, передачу даних у зручному для подальшої обробки форматі.

      Парсинг цін із сайту – це процес сканування сайтів інтернет-магазинів, агрегаторів, майданчиків оголошень для збору цін пропозиції, наявності, акціях, вартості доставки на ті чи інші товари. Парсинг цін сайтів  відбувається за заздалегідь заданим розкладом і дозволяє вам своєчасно отримувати необхідну інформацію про зміни реальної ціни пропозиції на ринку.

      Можна купити послуги сервісу моніторингу цін

      Плюс ці сервіси професійно займаються моніторингом цін в інтернеті. Вони користуються дорогими, перевіреними часом парсерами.

      Вони можуть обходити захист інтернет-магазинів від моніторингу їх цін. Вони формують зручні звіти для аналізу та порівняння цін в інтернет-магазинах.

      Вони мають досвід у вирішенні конкретних завдань для багатьох клієнтів. За ціною вони можна порівняти (часто дешевше), ніж використання для проведення моніторингу цін власних фахівців або купівля та налаштування парсера. Сервіс моніторингу цін конкурентів часто володіє додатковими інструментами боротьби з демпінгом цін в інтернет-магазинах.

      Мінус — вам доведеться поділитися частиною інформації про ваших клієнтів та товари зі спеціалістами іншої компанії. Збирати дані має сенс лише у зв’язці з механізмом на демпінгерів і продавців не ліцензійним товаром.  Навіть найякісніша та найсвіжіша інформація не замінить наявність вашої власної продуманої та виваженої цінової політики та позиціонування. Окрім автоматичного збору даних із сайтів, ви повинні робити і опитування ваших клієнтів, і телефонні дзвінки конкурентам. Ця діяльність вимагатиме щоденної роботи та постійного контролю з вашого боку. При відмові від співпраці з цими сервісами моніторингу цін, ви втрачаєте доступ до їх можливостей та напрацювань та накопиченої інформації. Яким шляхом йти – ваш вибір.

      Кожному інтернет-магазину з асортиментом більше 1000 товарів та діяльністю в умовах ринку, що швидко змінюється, моніторинг цін обов’язковий щодня, а краще по кілька разів на день. Маркетологи даних ресурсів що неспроможні охопити ціни всього товарного ряду магазину без хорошого онлайн-моніторингу. Більшості інтернет-постачальників також важливо знати ціни на свої товари на різних інтернет-ресурсах. Якщо площадок, що продають товари постачальника більше десятка, фахівець з моніторингу цін витрачатиме більше свого часу на збір даних, а не на їх аналіз та прийняття рішень.

      Сервіс моніторингу цін конкурентів – це SaaS рішення для 100% автоматизації всіх процесів контролю за цінами конкурентів для інтернет-постачальників та інтернет-магазинів. Він дозволяє знайти всіх конкурентів, вибрати найважливіших із них, зібрати ціни їхніх товарних пропозицій, відкоригувати ціни на свої товари відповідно до власної стратегії ціноутворення та ринкової ситуації.

      Специализированные интернет-сервисы мониторинга цен

      В Україні працюють кілька сервісів, що пропонують автоматизований онлайн-моніторинг цін (online price monitoring). Вони можуть зробити моніторинг цін на сайтах ваших постачальників чи конкурентів, моніторинг цін інтернет-магазинів та взагалі будь-який моніторинг цін в інтернеті на майданчиках будь-якої складності.

      Сайт моніторингу цін  – це будь-який електронний майданчик, на якому знаходяться картки з товарами, їхніми фотографіями, описами, технічними характеристиками та цінами їх реалізації. Іноді на сайтах розміщують лише прайс-листи з цінами та найменуваннями, а опис товарів можна знайти за посиланнями на інші сайти.

      Використання спеціалізованих сервісів дає наступні переваги.

      1. Можливість отримувати завжди актуальну та коректну інформацію про ціни конкурентів.
      2. Ви витратите менше часу на збирання цін. Онлайн-сервіс сам виконає всю роботу та надасть вам уже зібрані дані.
      3. Ви побачите всі цінові аномалії та відхилення.
      4. Інформація зібрана у зручні для аналізу звіти. В особистому кабінеті ви зможете бачити зміни цін у динаміці та аналізувати поведінку ваших партнерів та конкурентів.
      5. Доступна синхронізація сервісів з вашою обліковою системою через API.

       

      Обзвон конкурентів – обов’язкове доповнення до будь-якого методу онлайн моніторингу цін

      За актуальність інформації відповідає частота збору цін, за достовірність – техніка збору та вміння обходити захист від парсингу. За глибину аналізу цін може відповісти телефонний збір цін конкурентів. Він є трудомістким, але й найефективнішим методом (у плані виявлення прихованих фішок). Для його проведення необхідно буде задіяти штат співробітників вашої компанії, озброєних телефонами. Усі оператори ринку намагаються захистити свої реальні ціни від конкурентів, але вони можуть приховувати їхню відмінність від “реальних клієнтів”.

      Обзвон конкурентів дає інформацію про нестандартні дані, які не вказані на сайтах компаній:

      1. Знижки в залежності від розміру замовлення;
      2. Наявність товару та складські запаси;
      3. Швидкість доставки;
      4. Додаткові бонуси та умови їх отримання.

      “Реальний покупець” повинен демонструвати серйозний інтерес до придбання товарів конкурента. Він може імітувати некомпетентність, що підкуповує, і провокувати продавця видати йому всю інформацію, надіслати актуальні ціни, видати реальний складський залишок, коли буде наступна поставка, розповісти про діючу систему знижок.

      Звичайно, ці методи добре відомі і персоналу ваших конкурентів. Вони самі роблять таку «розвідку», так що ви можете напоротися на серйозну протидію з їхнього боку.

      Ось кілька порад для підготовки
      • Не використовуйте професійну термінологію (продавець може зрозуміти, що «реальний покупець» дуже добре розуміється на темі і визначити дзвінок конкурента).
      • Визначте ще до дзвінка, які контактні дані ви дасте продавцеві для зворотного зв’язку на замовлення («свіжий» номер телефону, не корпоративна електронна адреса)
      • Придумайте правдоподібну легенду, можливі відповіді на запитання (як ваше ПІБ, де ваш об’єкт, куди доставити товар, як терміново потрібна поставка, заберете самі чи потрібна доставка).
      • Конкурентна розвідка – справа не проста. Для її проведення потрібні добре підготовлені і регулярно мінливі співробітники (продавець конкурентів буде вкрай здивований, якщо щотижня один і той же «реальний покупець» випитуватиме у нього найпотаємніші дані про ціни та знижки). Вона займає багато часу вашого персоналу і коштує вам чимало грошей, але гра «коштує свічок».
      • Ви зможете побудувати гнучку цінову стратегію та грамотну торгову політику, засновану на даних конкурентної розвідки. Це допоможе збільшити прибуток та розширити клієнтську базу вашої компанії. Моніторинг цін конкурентів у телефонному режимі є одним з необхідних елементів вашої повсякденної роботи.

      Якщо після прочитання цього розділу залишилися питання, як зробити моніторинг цін правильно, яка система моніторингу цін краща – власна чи залучена на аутсорсингу, пропоную додатково прочитати нашу статтю: «Система моніторингу цін: створення власної або залучення аутсорсингу».

      Збір цін із прайс-листів постачальників

      Ще одне з можливих застосувань автоматизованого моніторингу цін  – це збір цін із прайс-листів постачальників. Навіть у найменшого інтернет-магазину зазвичай сотні каналів надходження продукції. Часто один і той же товар своєї номенклатури магазин може закупити у кількох дистриб’юторів, що конкурують між собою. Кожен із них має власну стратегію ціноутворення, акційну політику, глибину складу. Для інтернет-магазину максимально вигідно купувати товар за мінімальною ціною та бути впевненим у постачанні. Для досягнення цієї мети вони змушені щоденно моніторити прайси всіх своїх постачальників, порівнювати їх ціни, вибирати найкращу пропозицію. Без автоматизації прайс моніторингу товарознавці не зможуть забезпечити свій магазин товаром за найвигіднішими цінами.

      Мало просто зібрати прайси постачальників, необхідно зіставити їхню номенклатуру, звести весь моніторинг у зручний для аналізу формат, створити алгоритм вибору кращої ціни, перевірити наявність товару у постачальника. Тільки після цього можна вважати моніторинг цін постачальників закінченим.

      Таке завдання не «по зубах» самописних парсер цін. Важко знайти і хмарні парсери, які з нею впораються. Наш проект Price control вирішив це завдання для багатьох клієнтів. Є досвід та достатньо інструментів.

      Юридичні аспекти та складності моніторингу цін

      Чи є автоматичний моніторинг цін на сайтах законним? Парсинг цін інтернет-магазинів буде законним, якщо у процесі моніторингу цін немає порушення законодавства. За чинним законодавством України парсинг проводиться на законних підставах, якщо в процесі збору цін в інтернеті:

      • не порушуються авторські та суміжні права;
      • не здійснюється неправомірний доступ до інформації, що охороняється законом;
      • не виконується збір відомостей та даних, що становлять комерційну таємницю.

      Проаналізувавши ці законодавчі норми та правила, можна стверджувати, що будь-яка форма автоматичного збору інформації про ціни дозволена в тому випадку, якщо той, хто цим займається, дотримується наступних правил:

      • контент, який збирається за допомогою парсингу, не є об’єктом захисту авторського права;
      • процес парсингу не порушує роботу сайту і не перетворюється на DDOS-атаку;
      • при отриманні інформації не збираються жодні особисті дані користувачів.

      Іноді трапляється протиріччя щодо пункту про порушення роботи сайту внаслідок підвищеного навантаження на нього через дії ресурсів, що здійснюють автоматичний збір даних. Довести, що конкретний парсинг порушує роботу сайту, досить складно. У відповідь можна послатись на дії будь-яких пошукових систем. Вони регулярно роблять те саме в значно більшому обсязі. Пошукові системи займаються збиранням всього контенту сайту. Будь-яка з них збирає не лише ціни, каталоги та деякі сторінки товарів, а всі форми текстового контенту, такі як блог компанії, контактна інформація тощо. Онлайн парсер цін працює вузькоспрямовано на збирання інформації у вигляді цін, а пошукові системи збирають повністю все.

      7 помилок, через які власники бізнесу відмовляються від моніторингу цін

      Основна функція будь-якої підприємницької діяльності – приносити стабільний, надійний і навіть зростаючий дохід. Чи варто розраховувати на подібний результат без моніторингу цін? Деякі підприємці вважають, що «так», і називають 7 причин. Давайте разом проаналізуємо, чому вам цей сервіс не актуальний.

      1. Бізнес на підйомі і ви не бачите в онкурентному моніторингу цін сенсу

      Це справедливо за стабільних ринкових умов, незмінному рівні конкуренції та лояльності споживачів.

      Насправді. Реалії такі, що все швидко змінюється, і бізнесмен повинен підлаштовуватися, щоб залишатися на плаву. Успішна діяльність будь-якого магазину включає постійну копітку працю з утримання постійних клієнтів та залучення нових покупців.

      Основним інструментом може стати сервіс цінового моніторингу конкурентів. За допомогою отриманих актуальних даних ви зможете працювати ефективніше, випереджаючи будь-які маркетингові прийоми конкурентів, запускаючи більш цікаві рекламні кампанії та пропозиції, збільшуючи продаж через швидку переоцінку товарів.

      1. Вам достатньо інформації прайс-агрегаторів.

      Більшість не бачить сенсу в сервісах моніторингу через легкість використання прайс-агрегатора.

      Насправді. Варто враховувати, що в першу чергу це рекламні портали, тому не враховують 80% цін. Дані про ціни оновлюються рідко і часто неактуальні. У результаті інформація з подібних послуг марна. Для щоденного та повного аналізу конкурентів ефективно працюють лише послуги автоматизованого моніторингу цін.

      1. Ціни конкурентів відстежує спеціальний співробітник.

      Щоденно менеджер вручну відстежує ціни конкурентів, за що отримує оклад.

      Насправді. За ці гроші ви розраховуєте оперувати актуальними даними про ціни суперників? Давайте порахуємо, скажімо, у вас номенклатура 800 одиниць, а кількість конкурентів – 12. Менеджер повинен швидко та безпомилково ідентифікувати 9600 цін та сформувати звіт. Навіть якщо співробітник встигає до кінця дня підготувати повний порівняльний аналіз цін, то звіт буде застарілим – конкуренти встигли зробити переоцінку або запустити акції та спеціальні пропозиції, поки менеджер проводив збір даних вручну. А ви щомісяця оплачуєте марну працю.

      Тільки обслуговування моніторингу цін здатний забезпечувати доречними та актуальними даними, які впливають прийняття тих чи інших маркетингових рішень. Використання даних, оброблених автоматизованою системою моніторингу цін, допоможе підняти продаж у кілька разів.

      1. Вкладення коштів у аналіз цін конкурентів нераціонально та дорого.

      моніторинг цін в інтернетіВи вважаєте розумним витрачатися на маркетинг та розвиток, а не послуги моніторингу цін конкурентів. Вихід магазину на перші рядки в пошуковій системі забезпечить великий трафік, але немає гарантії збільшення продажів.

      Насправді. Потенційний покупець завжди зайде до інших магазинів та вивчить їхні пропозиції. Як відреагують відвідувачі на ваші ціни, якщо вони непорівнянні із середньою на ринку? Швидше за все, піде до конкурентів. Тому витрати на контекстну рекламу та збільшення трафіку виявляться викинутими на вітер. Для збільшення продажів потрібно використовувати всі доступні засоби та маркетингові прийоми:

      • регулярне проведення цікавих акцій та пропозицій;
      • просування на топові позиції пошукових систем;
      • підвищення якості послуг та сервісу магазину;
      • постійна робота над ціноутворенням.

      З останнім вам допоможе сервіс моніторингу та аналізу цін конкурентів: оперативна переоцінка щодо зміни ціни у конкурентів дозволить випереджати інших на кілька кроків.

      1. Вам достатньо парсера.

      Заплативши солідну суму за програму, ви будете переконувати всіх, що парсер – це дуже зручно та вигідно. Хоча, стомлюють великі таблиці Exсel, порівняння товарів вручну… Витрачений час та відсутність очікуваного результату розчаровують. Покупці все одно йдуть до конкурентів.

      Насправді. Парсинг – це лише збір первинних даних із конкуруючих сайтів, без аналітики, на яку потрібен час. А у сфері інтернет торгівлі час працює проти вас. Будь-яке зволікання на 1-2 дні та дані можна викинути, як застарілі та марні.

      Використовуючи автоматизований моніторинг, ви приділяєте всього 10 хвилин, але відразу отримуєте розсортовані звіти, представлені у вигляді готових зрізів інформації, що є набагато ефективнішим, раціональнішим і зручнішим для аналізу.

      1. У вас із постачальником контракт з умовою неможливості демпінгу.

      В умовах жорсткої конкуренції не можна розраховувати на повне дотримання умов договору, навіть за суворих санкцій.

      Насправді. Володіючи повною та достовірною інформацією, ви можете бути впевненими у стабільності своєї справи. Лише на основі нових фактів, варто швидко приймати рішення. Переваги, які дає сервіс моніторингу цін, нададуть можливість оптимізувати роботу, урізноманітнити асортимент та збільшити продаж не порушуючи договір.

      1. Послуги моніторингу цін конкурентів не окупаються

      моніторинг цін інтернет магазинів

      Давайте подивимося, чим вигідне застосування сервісу моніторингу цін конкурентів Price control

      • скорочення бюджету на рекламу та підвищення ефективності рекламних кампаній;
      • раціональні витрати сил та часу – якісний моніторинг вимагатиме 10 хвилин на день;
      • збільшення продажів мінімум у 2 рази за рахунок підвищення купівельної лояльності та зниження відсотків відмови;
      • економія бюджету на окладі менеджера, який вручну відстежує ціни конкурентів.

      Результати показують, що, вкладені в моніторинг конкурентів, окупаються через 2-3 місяці. Потенційні клієнти стають постійними, підвищується рівень довіри та лояльності до магазину, що веде до стабільного збільшення прибутку. Пропонуємо наслідувати приклад динамічно розвиваються і вже успішних компаній і почати використовувати козирі, які надає сервіс для моніторингу цін конкурентів.

      Висновки та рекомендації

      Від чого залежить реальна вартість моніторингу? Вона залежить від кількох факторів.

      Перший: наскільки повно та якісно виконана вся процедура моніторингу цін, від пошуку майданчиків для моніторингу до регулярного збору всіх даних, що цікавлять компанію (ціни, наявність, акції, знижки, безкоштовна доставка).

      Друге: формування результатів моніторингу цін. Звичайно, є різниця у вартості між звичайною таблицею моніторингу цін, яку бачить клієнт за результатом у себе на пошті та особистим кабінетом, в якому можна переглянути зміну цін за тиждень чи місяць за кожною позицією у розрізі кожного магазину.

      Стандартна таблиця моніторингу цін.

      < /a>сайт моніторингу цін

      Подання даних у власному кабінеті.
       моніторинг цін конкурентів в інтернеті

      Третий: реальна автоматизація моніторинга цен. Довжен або немає клієнта самостійно робити сопоставлення, як часто і в якому об”ємі він може мене містити номенклатуру та список конкурентів для цінового моніторингу. Є можливість задавати розклад моніторингу та робити розсилку інформації зацікавленими особами.

      сервіс моніторингу цін конкурентів Я не претендую на повну об’єктивність і знання «істини в останній інстанції». Єжедневно протягом вже більше п’яти років ми займаємося моніторингом і контролем цін для вже без малого сотни клієнтів нашого проекту «Прайс контроль», як на Україні, так і за її територією. Сотрудники нашого проекту збирають щодня сотни тисяч цін з кількома десятками тисяч інтернет-магазинів, маркетплейсов, прайс-агрегаторів, рекламних майданчиків. За це час ми зіткнулися з усіма описаними в статті проблемами і поочередно перепробували майже всі способи збору цін.

      Читаю, що найзручніший спосіб регулярного моніторингу цін клієнтів і конкурентів полягає у використанні спеціалізованих сервісів. Тільки вони до кінця дозволяють автоматизувати процес збору та аналізу цін, дозволяючи економити багато часу та грошей для вашої компанії. Вибор сервісів великий, кожен з них має своїми достоінствами і недоліками.

      Будем щиро раді, якщо Ви зупините свій вибір. На нашому сервісі. https://www.pricecontrol.com.ua/kontaktyi/

      Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!

      10 Comments

      1. Марина

        Раньше часами могла сидеть над прайсами поставщиков, вручную выискивая самую низкую цену. Сейчас все гораздо проще и закупки произвожу на порядок эффективнее. Сколько было времени потрачено впустую, можно же было просто настроить парсер.

        Reply
        • Ольга

          Я працювала на позиції менеджера із закупівель у 2011-2013 роках і 80% робочого часу витрачалося на порівняння цін у прайс-листах постачальників. Мене це дуже стомлювало, тому я вирішила розвивати кар’єру трохи в іншому напрямку. Зараз очолила відділ закупівель у великому стаціонарному гіпермаркеті й вражена тією кількістю ПЗ, спеціальних інструментів, сервісів та софтів, які мають мої підлеглі. Зараз робота набагато простіша, менш рутинна та є більше часу на реалізацію якихось цікавих проектів.

          Reply
      2. Даня

        Мой интернет магазин цены выставляет без оглядки на конкурентов, ниша у нас довольно специфическая в области мы можно сказать самые крупные «монополисты». Конечно, клиенты могут заказать дешевле в других магазинах, но, во-первых, нужно еще оплачивать доставку, а у нас по городу она бесплатная, во-вторых, гораздо проще с возвратом товара, а в-третьих, мы все доставляем в течение суток, а то и быстрее. Поэтому у нас хоть и дороже, но все равно выгоднее, поэтому мониторинг цен нам особо и не нужен, мы берем другим.

        Reply
        • Михаил

          Если провести сравнение цен Украина, то у всех местных магазинов они немного выше, чем у национальных лидеров или на маркетплейсах. Думаю, что более высокая цена не только из-за весомых преимуществ, связанных с доставкой, но еще из-за того, что лидерам рынка поставщики предлагают более низкую цену закупки, бонусы за объемы, дают какие-то откаты или они имеют возможность компенсировать недополученную прибыль на одних товарах, за счет более высокого прайса на другие.

          Reply
        • Магазин Джайв

          А может у вас все-таки есть конкуренты, а вы о них просто не знаете? Может если бы вы регулярно проводили мониторинг цен Розетка, Эпицентр и прочих лидеров рынка, а также поиск представленности, то имели бы более четкую картину рынка и могли бы продавать и зарабатывать больше?

          Reply
        • Петрович

          Основываясь на своем 10-летнем опыте в интернет-продажах скажу, что 80% покупателей идут на лучшие цены. Да, смотрят на доставку, способы оплаты и пр, но все-таки решающей является цена. Может вам повезло, что в городе никого кроме вас нет в этой сфере, а может вы действительно не в курсе, что есть конкуренты. В любом случае ваш монополизм до поры до времени. За конкурентами подглядывать очень даже полезно, даже если вы не учитываете их ценники, можно найти новые интересные бренды, новинки продукции, перенять какие-то маркетинговые или рекламные фишки. Мониторинг нужен всем предпринимателям в сфере e-commerce, просто не каждый руководитель это понимает.

          Reply
      3. Алла

        Мой бывший шеф как мог отнекивался от внедрения автоматического мониторинга цен. Приводил все аргументы из списка и еще от себя добавлял какие-то страшилки. Я не понимала почему все конкуренты спокойно запускали автоматический парсинг товаров с сайтов, а наш отдел по старинке вручную колупаться должен был, при чем это был 2019 год! Такой подход убивал всякий интерес к работе, перспектив не видела и ушла, и оказалось не зря. Компания не пережила пандемию. Теперь понимаю, если не внедряют необходимое ПО для работы, то в такой компании делать нечего.

        Reply
        • Оксана

          Даже покупатели сейчас подкованные пошли, кто регулярно покупает в сети часто использует сайт сравнения цен, чтобы найти самое дешевое предложение, тогда почему так делают не все менеджеры, категорийщики, закупщики и пр, чья профессиональная деятельность непосредственно связана с ценами, наценками и их аналитикой? Мне не понять. Неужели в головах прочно сидят какие-то предубеждения, как раньше были относительно калькуляторов, компьютеров, мобильников?

          Reply
        • Саша

          сайт порівняння цін інтернет-магазинів – це велика допомога, навіть роздрібним покупцям, щоб знайти найбільш вигідну товарну пропозицію, що ж тоді говорити про тих, для кого це професійна діяльність? Я вважаю, що якщо можна якимось софтом, сервісом, додатком полегшити співробітникам роботу та вивести її якість на вищий рівень, то це потрібно зробити! Результати вас приємно здивують й дуже швидко

          Reply
        • Галина

          Щодня порівняти ціни на 300 різних товарів у 10-12 прайс-листах, знайти найвигіднішу пропозицію, оформити замовлення постачальнику й при цьому залишитися у своєму розумі – те ще завдання, але з цього й складається день категорійника. Про те, що ще потрібно займатися націнкою та переоцінкою, планувати та проводити якісь акції, розпродажі, аналізувати попит та інші дрібниці я взагалі мовчу. Зрозуміло, що парсер основну частину роботи на себе не візьме, але робити товарну вибірку та вдало формувати замовлення дуже допомагає. Не розумію керівників, які відмовляють у подібних інструментах своїм підлеглим.

          Reply

      Submit a Comment

      Your email address will not be published.

      sixteen − 12 =

      4.8/5 - (34 votes)