Навіщо може знадобитися система моніторингу цін в інтернеті?

Одним із головних завдань для програми моніторингу цін в інтернет-магазинах є пошук майданчиків з демпінгом.

Іншим найбільш поширеним завданням є порівняння цін конкурентів з цінами на ваші товари.

Третім завданням може бути відстеження цін на товари в тих чи інших інтернет-магазинах для прийняття рішення про можливу співпрацю з ними.

У будь-якому з вище перерахованих випадків вам буде потрібна система або програма для відстеження (пошуку), моніторингу (збору) та порівняння цін на сайтах клієнтів або конкурентів.

Як проводити моніторинг і аналіз цін в інтернеті?

Можна поставити задачу співробітникам для ручного відстеження цін.

Плюс:  найчастіше він вже є, йому можна доручити, крім відстеження цін,  боротьбу з демпінгом і аналіз цін конкурентів … Мінус: високооплачуваний фахівець більшість часу займається рутинним моніторингом цін в інтернеті.

Можна купити спеціалізовану програму для автоматичного парсинга цін інтернет-магазинів.

Плюс:  парсер цін інтернет-магазинів значно прискорить процес збору даних, його можна налаштувати на парсинг цін і ваших товарів, і товарів конкурентів.

Мінус –  це досить складна програма. Вона потребує великих витрат часу Ваших фахівців на її розуміння і налаштування. Налаштування доведеться регулярно корегувати – інтернет-магазини постійно змінюють сторінки з товарами, верстку сайту, вводять захист від парсинга даних …

Сам парсер – це програма для збору, а не аналізу цін Ваших клієнтів і конкурентів – доведеться окремо писати блок сполучення з вашою обліковою програмою або блок формування звітності.

Можна купити послуги сервісу моніторингу цін.

Плюс: ці сервіси професійно займаються моніторингом цін в інтернеті. Вони користуються дорогими, перевіреними часом парсером.

Вони вміють обходити захист інтернет-магазинів від моніторингу їх цін. Вони формують зручні звіти для аналізу і порівняння цін в інтернет-магазинах.

Вони володіють досвідом у вирішенні конкретних завдань для багатьох клієнтів. Ціна на них не дорожче (часто дешевше) ніж використання для проведення моніторингу цін власних фахівців або покупка і налаштування парсеру. Вони часто мають додаткові інструменти по боротьбі з демпінгом цін в інтернет-магазинах.

Мінус: вам доведеться поділитися частиною інформації про ваших клієнтів і товари з фахівцями іншої компанії.

При відмові від  співпраці з цими сервісами моніторингу цін, ви втрачаєте доступ до їхніх можливостей і напрацювань. Яким шляхом йти – ваш вибір.

Хочете знати, ка це робимо ми – телефонуйте, пишіть, запрошуйте на зустріч.

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!