Боротьба з демпінгом та акціями, що не контролюються
“Відділ контролю на аутсорсингу”

Як працює “Антидемпінг” (Контроль цін в інтернеті)

Ставимо завдання

  • Визначаємо перелік інтернет-ресурсів для контролю.
  • Регулярно збираємо дані про ціни в кожному інтернет-магазині.
  • Визначаємо початковий рівень демпінгу.
  • Узгоджуємо інструменти впливу на ринок.
  • Ставимо цілі для коригування рівня демпінгу на ваші товари.
  • Щодня працюємо з кожним інтернет-магазином демпінгером.

Звітність

  • Ми збираємо повну базу контактів всіх інтернет-магазинів.
  • Ви щодня отримуєте звіт про стан цін на ринку.
  • Щодня фіксується кожна дія фахівців відділу контролю та отриманий результат.
  • Наприкінці звітного періоду підводимо підсумки і узгоджуємо нові завдання.

Результат

  • Рівень демпінгу на вашу продукцію падає в середньому на 80%.
  • Ваші менеджери зайняті своєю роботою, а не боротьбою з демпінгом.
  • Зростає інтерес до ваших товарів з боку лояльних інтернет-ресурсів.

Відгуки

«Ще в 2016 році почали співпрацю з командою проекту. Понад рік користувалися тільки на послугою моніторингу. Регулярно отримували звіти і намагалися своїми силами впливати порушників роздрібних рекомендованих цін.
Ефект був, але для впливу на порушників було потрібно дуже багато часу. Вплив на порушників наших дилерів реального результату не дав. Часу на роботу з інтернет-магазинами у наших співробітників не вистачало. Порушення все одно були.
До кінця 2017 роки реально планували відмовитися від сервісу. У листопаді 2017 вирішили скористатися послугою “Антидемпінгу». Уже в перший місяць роботи демпінг впав в кілька разів. Віддавши роботу по впливу на порушників на аутсорсинг, ми вивільнили робочий час своїх співробітників і отримали певний результат завдяки наполегливості команди проекту «Антидемпінг»
Після півроку співпраці за заниженими цінами працює менше 5% від загальної кількості наших клієнтів в інтернеті.
Значно скоротилися дзвінки у відділ маркетингу та збуту від наших партнерів на тему порушення іншими роздрібних цін.
В цілому результатом задоволені. Задоволені так само і тим, що керівництво проекту готове до швидких і гнучким змін для своїх постійних клієнтів.»

Іванченко Андрій Григорович

Начальник відділу маркетингу та збуту, ТОВ МСС Україна

«Коли наша компанія зіткнулася з необхідністю моніторингу дистрибуції продукції ТМ «Varta» в інтернет-магазинах, ми звернулися до Price Control. В моніторинг включили більше 80 інтернет-магазинів, більшість з яких представляли на своїх сторінках застарілу або відверто неактуальну інформацію. Для вирішення цієї проблеми нам запропонували послуги регулярного контролю інтернет-магазинів і агрегатора hotline, в тому числі шляхом індивідуального контакту з кожним з магазинів.
За період нашої співпраці кількість інтернет-магазинів, які надають неактуальну або некоректну інформацію, скоротилося в десять разів. Щоденний моніторинг представлений формі зручних інформативних звітів, а відділ контролю оперативно реагує на кожного нового продавця, який потрапив в моніторинг.
Ми дякуємо Price Control за продуктивну та професійну діяльність і рішення наших проблем. Рекомендуємо їх кожної компанії, яка хоче навести порядок в своєму сегменті інтернет-ринку.

Павличенко Максим

менеджер ТМ Варта, Спектрум Брандс

Бажаєте знати як це працює?
Замовте тестову послугу!







Антидемпінг

Останні публікації нашого блогу

Парсинг, як основний козир в конкурентній боротьбі

Парсинг, як основний козир в конкурентній боротьбі

Парсинг даних - це автоматичний збір інформації розміщеної у відкритому доступі в інтернеті та її систематизація за допомогою спеціальних програм. В цілому, це ПО виконує ті ж функції, що й ручний збір інформації тільки в рази швидше та зводячи до 0 можливість...

read more
Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
РРЦ та все, що потрібно про неї знати

РРЦ та все, що потрібно про неї знати

Взаємовигідна співпраця між товаровиробником й продавцем завжди базується на дотриманні рекомендованої роздрібної ціни. РРЦ - це та ціна, яку необхідно встановлювати для продажу товару роздрібному споживачу. Функції РРЦ Не варто думати, що РРЦ виробники беруть «зі...

read more

ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ

Якщо ви вже знаєте, хто і коли порушує встановлені вами «правила гри», але у вас не вистачає власних людських ресурсів або досвіду усунення цих порушень, тоді вам зможе допомогти наша послуга «Антидемпінг». Ми, після узгодження з вами методів та інструментів роботи, достукаємося до кожного демпінгера і, в більшості випадків, зможемо переконати його вирівняти ціни і підтримувати їх в майбутньому. Ми допоможемо вам з’ясувати канали надходження ваших товарів на інтернет-майданчики з демпінгом для покарання або усунення вами недобросовісних партнерів.