Як працює “Моніторинг Hotline”

Налаштування та збір даних

  • Знаходимо всі товари Ваших торгових марок на Hotline.ua.
  • Допомагаємо визначити оптимальний час і частоту моніторингу.
  • Робимо зіставлення та налаштовуємо збір цін.
  • Формуємо зручні звіти для аналізу ситуації.

Результат

  • Ви знаєте, які інтернет-магазини активно торгують вашими товарами.
  • Ви бачите всі ціни інтернет-магазинів на Hotline.
  • Ви розумієте, хто використовує ваш бренд тільки для залучення трафіку на свій сайт.

Зразок звіту Моніторинг прайс-агрегаторів

Звіт моніторинг прайс-агрегатор

Бажаєте отримати більше звітів на електронну пошту в одному архіві?

Заповніть форму



Прошу надіслати архів зі звітами

Замовте консультацію нашого фахівця







Моніторинг Hotline.ua

Останні публікації нашого блогу

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
РРЦ та все, що потрібно про неї знати

РРЦ та все, що потрібно про неї знати

Взаємовигідна співпраця між товаровиробником й продавцем завжди базується на дотриманні рекомендованої роздрібної ціни. РРЦ - це та ціна, яку необхідно встановлювати для продажу товару роздрібному споживачу. Функції РРЦ Не варто думати, що РРЦ виробники беруть «зі...

read more
Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

В останній публікації блогу ми підняли тему розвитку ринку e-commerce в період карантину і, зокрема, стрімкого розширення маркетплейсов. Багато продавців йдуть на торговельні майданчики і, особливо новачки, не дбають про дотримання цінової політики виробника. Крім...

read more

ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ

Сьогодні прайс-агрегатори є одним з основних інструментів для споживача вибрати товари і порівняти ціни на них в різних інтернет-магазинах.
Найпростіший спосіб для магазину отримати клієнта з прайс-агрегатора – завалити на ньому ціну на Ваш товар, при цьому на сайті він може транслювати вищу ціну.
Буває, що інтернет-магазин навіть не торгує реально Вашим товаром, але спеціально рекламує його на прайс-агрегаторіі, щоб залучити на свій сайт споживачів.
Таким чином інтернет-продавці “перемикають” потенційних покупців Ваших товарів на іншу продукцію свого інтернет-магазину.
На сьогодні в Україні для більшості споживчих товарів найбільш відвідуваний прайс-агрегатор – Hotline.ua.
Насамперед з цієї причини, в першу чергу, ми створили послугу “Моніторинг Hotline.ua”.