Моніторинг цін інтернет-магазинів
Аналіз представлености бренду

Як працює “Моніторинг цін”

Налагодження та збір даних

  • Знаходимо всіх рітейлерів, які продають ваш товар в інтернеті.
  • Разом з вами обираємо інтернет-магазини для моніторингу.
  • Налаштовуємо збір даних з обраних ресурсів.
  • Визначаємо оптимальний час і частоту моніторингу.
  • Здійснюємо технічну підтримку і консультації.

Звітність

  • Ви регулярно отримуєте зручні аналітичні звіти про ціни та наявність товарів.
  • Інтернет-магазини отримують повідомлення про вашу комерційнуї політику.
  • При необхідності робимо фотофіксацію порушень.

Результат

  • Ви отримуєте актуальну інформацію про ціни на вашу продукцію в інтернеті.
  • Ви можете оцінити вашу частку в інтернет ритейлі.
  • Ви розробляєте ефективну систему ціноутворення для вашого бізнесу.

Приклади звітів з моніторингу цін

Стандартний звіт моніторингу цін

Звіт моніторингу цін з доопрацюванням

Ексклюзивний звіт моніторингу польських інтернет-магазинів

Бажаєте отримати більше звітів на електронну пошту в одному архіві?

Заповніть форму



Прошу надіслати архів зі звітами

Замовте консультацію нашого фахівця







Моніторинг

Відгуки

«На початку 2016 року прийняли рішення контролювати роздрібні ціни в інтернет-просторі. Знайшли хлопців, які запропонували автоматизувати даний процес. Пробним результатом залишилися задоволені і на даний момент ведемо контроль більшості ІМ, навіть ІМ на Prom.ua.

Однак зазначу, що знати про ситуацію на ринку і мати контрольовану ситуацію – не одне й те саме.
Система контролю РЕАЛЬНО полегшує пошук магазинів-демпінгерів, але ціни вона не виправляє.
Для реальної підтримки РРЦ необхідна щоденна робота менеджера, який буде телефонувати у магазини із заниженою (або завищеною) ціною.»

Андрій Зелепуго

Бренд CYCLON, ТОВ "АВТОЛОК"

“Ми почали працювати з проектом з вересня 2015. На той момент недотримання рекомендованої відпускної ціни інтернет магазинами вже стало нагальним питанням і пропозицію, яка надійшла від проекту, було прийнято без обговорень – треба пробувати!

На тестовий період ми підключили на контроль 10 інтернет-магазинів, куди увійшли як великі так і дрібні майданчики.
За час тестування проект показав себе з найкращої сторони. Ми не тільки отримали доказову базу по явним демпенгерам, а й виявили хитрунів, які запускали демпінг тільки на вихідних або вночі, а особливо «просунуті» демпінгери виявляли ip-адреси комп’ютерів з яких робили моніторинг і персонально для них показували «правильні» ціни.

З усіма проблемами, що виникали, сервіс справлявся оперативно, спасибі хлопцям за гарну роботу і тонке налаштування моніторингу під наші запити.

Зараз ми перейшли на пакет з 20 магазинів і 1000 позицій в моніторингу. Всі наші клієнти, як інтернет магазини, так і оптовики відзначили значне поліпшення ринкової обстановки. Прибуток продавців, від продажу нашого товару, збільшився, що зробило наш товар більш цікавим на тлі конкурентів.

Наступний етап – боротьба з інтернет-магазинами порушниками, на які ми не маємо прямого впливу. Але і для цього завдання у хлопців вже є рішення – юридичний супровід.

Владимир Решетник

Керівник відділу маркетингу , Компанія "Вітол"

«Ще в 2016 році почали співпрацю з командою проекту. Понад рік користувалися тільки на послугою моніторингу. Регулярно отримували звіти і намагалися своїми силами впливати порушників роздрібних рекомендованих цін.
Ефект був, але для впливу на порушників було потрібно дуже багато часу. Вплив на порушників наших дилерів реального результату не дав. Часу на роботу з інтернет-магазинами у наших співробітників не вистачало. Порушення все одно були.
До кінця 2017 роки реально планували відмовитися від сервісу. У листопаді 2017 вирішили скористатися послугою “Антидемпінгу». Уже в перший місяць роботи демпінг впав в кілька разів. Віддавши роботу по впливу на порушників на аутсорсинг, ми вивільнили робочий час своїх співробітників і отримали певний результат завдяки наполегливості команди проекту «Антидемпінг»
Після півроку співпраці за заниженими цінами працює менше 5% від загальної кількості наших клієнтів в інтернеті.
Значно скоротилися дзвінки у відділ маркетингу та збуту від наших партнерів на тему порушення іншими роздрібних цін.
В цілому результатом задоволені. Задоволені так само і тим, що керівництво проекту готове до швидких і гнучким змін для своїх постійних клієнтів.»

Іванченко Андрій Григорович

Начальник відділу маркетингу та збуту, ТОВ МСС Україна

“Наше представництво не займається збутом продукції. Працюють імпортери, а ми допомагаємо їм будувати прибутковий бізнес. Довгий час проблеми ціноутворення в інтернеті безпосередньо нас не торкалися. З появою наших товарів у великих інтернет- магазинах питання про демпінг став гостро. Вільних «рук» на представництві не виявилося, вирішили знайти їх на стороні. Ще на початку 2017 надали для опрацювання проекту Pricecontrol один магазин. Вони повністю зняли з нього наші торгові марки. До кінця 2017 роки дали в роботу 40 магазинів. За п’ять місяців хлопці повністю вирівняли в них ситуацію.

На сьогодні ми перейшли на новий етап співробітництва. Співробітники PriceСontrol самі знаходять порушників нашої цінової політики і автоматично включають їх в роботу. Зараз ситуація з демпінгом в інтернет-каналі контрольована і постійно поліпшується. З особливих переваг проекту можу відзначити, що платимо тільки за досягнутий результат.”

Павличенко Максим

Business unit Director Batteries, Spectrum Brands

Для отримання більш детальної інформації – зв’яжіться з нами!

Останні публікації нашого блогу

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Моніторинг цін конкурентів: вимушена необхідність чи розкіш?

Одним з найефективніших інструментів на ринку e-commerce залишається моніторинг цін. Він є потужною зброєю в арсеналі як товаровиробників, так роздрібних продавців. Тому моніторинг цін конкурентів став невід'ємною частиною бізнес-процесів всіх онлайн-продавців в...

read more
РРЦ та все, що потрібно про неї знати

РРЦ та все, що потрібно про неї знати

Взаємовигідна співпраця між товаровиробником й продавцем завжди базується на дотриманні рекомендованої роздрібної ціни. РРЦ - це та ціна, яку необхідно встановлювати для продажу товару роздрібному споживачу. Функції РРЦ Не варто думати, що РРЦ виробники беруть «зі...

read more
Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

Як моніторинг і контроль цін на маркетплейсах вирішує проблему демпінгу

В останній публікації блогу ми підняли тему розвитку ринку e-commerce в період карантину і, зокрема, стрімкого розширення маркетплейсов. Багато продавців йдуть на торговельні майданчики і, особливо новачки, не дбають про дотримання цінової політики виробника. Крім...

read more

ПРОСТО ПРО СКЛАДНЕ

За оцінкою різних експертів ринку, першим і основним фактором, що визначає рішення потенційного покупця про покупку аналогічного товару на тому чи іншому інтернет ресурсі, є ціна. Для кожної компанії, що продає свої товари через інтернет, важливо, щоб ціна на її товари на різних інтернет майданчиках дозволяла вести прибутковий бізнес всім учасникам.

Поява неоригінальною продукції і порушення комерційної політики виробника в будь-якому з інтернет-магазинів неминуче призводить до зниження цін на ринку і поступової втрати інтересу до продуктів компанії з боку серйозних продавців.
Для виявлення несанкціоннірованной реалізації продукції Вашої торгової марки необхідно регулярно моніторити ціни у всіх інтернет-магазинах і прайс-агрегаторах. Саме це завдання дозволяє в повному обсязі вирішити наша послуга “Моніторинг цін”.