парсинг цін

    Парсер цін – це спеціалізована програма для збору даних про вартість товару або послуг зі сторінок сайтів певних інтернет-магазинів та інших торгових майданчиків (прайс-агрегаторів, маркетплейсів, дощок оголошень тощо). Парсер цін дозволяє регулярно збирати дані з необхідної для вирішення бізнес-завдань періодичністю.

    Парсинг цін – це процес сканування та вилучення цін із сайтів заздалегідь вибраних інтернет-магазинів з подальшою конвертацією даних у зручний для аналізу формат. Парсинг цін – один із основних інструментів комерційних та маркетингових відділів торгових онлайн майданчиків для формування власної цінової політики, а виробникам та постачальникам дає розуміння ринкових тенденцій та можливість контролю РРЦ.

Проведення конкурентної розвідки для підприємців, що працюють у сфері онлайн-продажів, у більшості випадків є невід’ємним та обов’язковим процесом перед прийняттям важливого бізнес-рішення або розробки нових стратегій. Тому збирання даних для аналітики є фундаментальною частиною всього процесу. Автоматичний парсинг не тільки значно спрощує збір інформації, а й є досить універсальним маркетинговим інструментом, здатним вирішити кілька ключових завдань компанії.

Зміст

  1. Що таке парсинг
  2. Які завдання допомагає вирішити парсинг
  3. Що дає парсінг цін сайтів конкурентів у сфері  e-commerce
  4. Що юристи говорять про парсинг
  5. Методи автоматичного парсингу
  6. Чи є різниця між автоматичним парсингом та моніторингом цін?

Що таке парсинг

Перш ніж заглиблюватися в тему сфери застосування автоматичного парсингу та його ефективності варто розібратися з азами, щоб мати чітке уявлення про всі особливості процесу та все, що з ним пов’язане.

Якщо говорити простою мовою, то автоматичний парсинг – це процес збору несистематизованої інформації за допомогою спеціального програмного забезпечення (парсерів) та подальше її подання у вигляді впорядкованих даних.

Отже, давайте розберемося із визначеннями.

    Парсер – це програмне забезпечення, що забезпечує пошук і збирання певної інформації з конкретних сайтів, а також подальше зберігання та впорядкування даних для проведення аналітики. Парсер працює за певним алгоритмом. Він обходить сторінки сайту, зазначені в його завданні та збирає саме ту інформацію,   яка потрібна замовнику парсингу. Він запускається або в автоматичному режимі за розкладом або на вимогу користувача.

    Парсинг сайтів – це процес автоматичного збору даних за допомогою спеціального ПЗ (парсерів) з вибраних інтернет-ресурсів. Останнім часом парсинг сайтів стає цікавим та актуальним процесом для більшої кількості підприємців. Інформація, отримана з інтернет-ресурсів суперників, стає цінним активом для розвитку власного бізнесу.

Завдання, що вирішує автоматичний парсинг сайтів:

1) Моніторинг цін. Відстежуючи зміни вартості ідентичного товару у конкурента, можна швидко відкоригувати власні ціни або включити акційні знижки.

2) Копіювання контенту (грабінг). Якщо неможливо швидко перенести на сайт контент з бази даних постачальника, можна спарсити інформацію з його сайту, адаптувавши під свій ресурс.

3) Пошук проблем на своєму сайті. Парсер налаштовується для пошуку конкретних помилок і таким чином виявляє всі неробочі посилання та сторінки.

4) Сканування метаданих. Парсинг вмісту тегів title, description дозволяє скопіювати ключові слова, за якими відбувається просування сайту-конкурента та використовувати ці дані для SEO просування власного ресурсу.

5)  Збыр бази лідів. За допомогою парсера можна створити та ефективно розвивати клієнтську базу. Автоматичний парсинг дає можливість відстежити ситуацію в ніші, виявити основні споживчі запити та тенденції ринку.

Проте пріоритетне та першочергове завдання – отримання інформації про ціни та маркетингову активність конкурентів. Тому можна сміливо заявити, що парсинг – це інструмент для конкурентної розвідки, а й просування бізнесу.

Для цінового парсингу з сайтів використовують спеціальні програми – парсери цін, які можуть бути написані різними мовами програмування. ПЗ автоматично відвідує вибрані користувачем сайти і збирає дані про ціни на товари, і приводить у зручний для подальшого використання вигляд. Швидкість та ефективність роботи парсера цін цілком можна порівняти з продуктивністю роботи цілого маркетингового відділу, що займається збором даних про ціни конкурентів у ручному режимі.

Парсер цін – це один з видів парсеров, призначеного для автоматичного збору інформації про ціни на товари або послуги. Специфічними рисами софту є тонкі налаштування, що дозволяють збирати дані користувача, що цікавлять, і можливість обходу захисту від краулінгу.

Відповідно, що «парсинг цін» – це автоматизований, регулярно виконуваний згідно з розкладом процес збору інформації про ціни на сайтах партнерів або конкурентів. Його метою є отримання повної та актуальної інформації про стан ринку та основні тенденції. Дані можуть використовуватися для оптимізації власної стратегії ціноутворення або контролю цін магазинами-партнерами.

Автоматичний збір цін є найбільш ефективним інструментом з арсеналу ПЗ для досліджень маркетингової активності конкурентів та даних про ціни на товари та послуги. Найбільш доцільний метод, ніж збирання інформації вручну, оскільки економить час та ресурси компанії.

Ціновий парсинг із сайту – спосіб збору інформації про ціни, акційні пропозиції, знижки та наявність товарів у магазинах, на сайтах партнерів чи конкурентів або на інших інтернет-ресурсах. Найкращі результати парсингу дає збір інформації на сайтах з постійним асортиментом, на яких не застосовуються агресивні антипарсингові методи.

Парсинг інтернет-магазинів – це системний процес, що включає в себе збір і передачу даних про ціни на товари та послуги на вказаних користувачем торгових інтернет-майданчиках.

Існує думка, що успішні компанії, лідери ринку не займаються такими «брудними справами», як парсинг ринку, вони і так на коні та конкурентів у них немає. Насправді – це не більше, ніж упередження, здебільшого, викликане небажанням робити парсинг частиною бізнес-процесів компанії (все і так нормально працює). Також можливий варіант, що той, хто сам найгучніше за всіх кричить про те, що парсинг – згубна справа і по суті нікому не потрібна, насправді давно вже зрозумів усі вигоди та активно її використовує. У таких компаній повний комплект найкращого програмного забезпечення та команда IT-фахівців, які підтримують парсери в робочому стані.

Насправді лідери міцно триматися на своїх позиціях саме тому, що знають, що відбувається на ринку та в якому напрямку рухаються найближчі конкуренти. Вони не приховують, що використовують для збору даних парсинг, а просто не кричать про це на кожному розі. Якщо лідери ринку на постійній основі використовують цей маркетинговий інструмент, то що заважає іншим компаніям запозичити їхній досвід?

Позитивний ефект від парсингу співробітники компанії зможуть побачити не відразу, тому в перші ж дні його впровадження в бізнес-рутину не варто чекати на чудеса і злет показників прибутковості.

Програмне забезпечення конкурентного цінового моніторингу є вигідним рішенням для інтернет-продавців. Воно дає можливість порівняти вартість одних і тих же товарів у різних інтернет-магазинах, знайти позиції, які ви продаєте дорожче, ніж конкуренти. Постачальникам програма для моніторингу цін дає можливість оцінити привабливість власного прайсу щодо товарів-аналогів з асортименту конкурентів.

Парсинг є лише інструментом, що дозволяє зібрати та впорядкувати неструктурні дані, що знаходяться у вільному доступі на різних інтернет-ресурсах. Проведення аналітики цих даних допоможе визначити слабкі та сильні сторони інших компаній, а також скористатися досвідом та скоригувати стратегії просування та ціноутворення, підвищуючи таким чином рівень власної конкурентоспроможності на ринку.

Розглянемо докладніше, як парсери можуть вирішити завдання практично будь-якого бізнесу.

  1. Парсинг цін конкурентів – це найбільш затребуваний вид автоматичного збору даних на інтернет-ресурсах. Він виконує функцію розвідника та допомагає знайти відповідь на запитання: хто, що і за якою ціною зараз продає. Парсинг значно спрощує процес відстеження динаміки цін, маркетингової активності та наявності товарів у інтернет-магазинах конкурентів.                                                                                                                                                                          Парсер цін – це той програмний продукт, який має вміти не лише заходити на конкурентні інтернет-ресурси, а й обходити антипарсингові перешкоди, виявити, зібрати та передати замовнику у прийнятному вигляді інформацію про актуальні ціни на послуги чи товари. Потрібно враховувати, що парсинг не допоможе відстежити обсяг товарообігу конкурентів, його можна припустити, спираючись на відкриту інформацію від магазинів. Наприклад, деякі продавці для зручності клієнтів можуть вказувати кількість одиниць товару, доступних для придбання, але наскільки ці цифри відображають дійсність, судити складно. Тому ці дані можна брати до уваги, але говорити про їхню 100% достовірності не варто.
  2. Парсинг текстового та графічного контенту. Основне завдання цього виду ПЗ зібрати повну інформацію про товар (технічні характеристики, опис, склад, комплектація, функціонал, назва та зображення) для подальшого завантаження з сайту-джерела на власний ресурс. Такий спосіб у кілька разів скорочує терміни наповнення сайтів відповідним контентом, якщо порівнювати із внесенням тих самих даних вручну. Такі контентні парсери (грабери) часто мають функції збору інформації за графіком та виставлення власного рівня націнки. Хоча дехто вважає, що контентний парсинг рівносильний крадіжці інформації, але насправді це не так.                                                                                                                                                                                                                          По-перше, зібрати інформацію не означає використовувати її для несумлінних цілей. По-друге, збір даних, які перебувають у відкритому доступі, не суперечить чинному законодавству. Однак і тут є тонкощі, які необхідно враховувати, щоб контентний парсинг справді не перетворився на крадіжку інтелектуальної власності. Скажімо, парсинг інструкції до лікарського препарату – це цілком невинна дія, тоді як парсинг та використання зображень з водяними знаками – порушення авторських прав. Вся та інформація, яка може бути зібрана вручну, а потім у такий же спосіб перенесена на інший сайт є допустимою для автоматичного парсингу.                                                                                                                                                                                            Коли запускається процес збору контенту, потрібно бути впевненим, що він не є унікальним та авторські права на нього зафіксовані відповідними організаціями. Інакше використання чужого авторського контенту загрожує неприємностями. Щоб уникнути подібних претензій, багато хто підключає до парсерів синонімайзер – спеціальне ПЗ, що автоматично замінює слова в тексті синонімами. Після їхньої спільної роботи, необхідно буде перевірити ще раз контент і можна завантажувати його на сайт.
  3. Ціновий парсинг постачальників – регулярний процес, що дозволяє знайти найвигіднішу пропозицію для закупівлі у прайс-листах постачальників. Не секрет, що багато вендоров, як і інтернет-магазини, мають перетину товарних позицій. Оскільки асортимент інтернет-магазинів може налічувати кілька сотень, а то й тисяч найменувань, і не один десяток постачальників, тому вишукувати найвигіднішу пропозицію із закупівлі вручну дуже складно, особливо якщо йдеться не про 1-2 SKU. Закупщику важливо бачити повну картину ринкової ситуації, щоб вибрати найвигідніші умови для придбання партії товарів. Для вирішення подібного завдання найкраще підходять послуги з комплексним пакетом послуг моніторингу цін, наприклад, як Price Control.
  4. Самопарсинг – процес для виявлення проблем і недоліків власного сайту (виявлення «битих» посилань, дублів товарів, відсутніх зображень або описів товарів). Також самопарсинг використовується для структуризації даних та їх завантаження до облікової системи, що полегшує проведення інвентаризації та переобліку складських залишків та зазначених на сайті.
  5. SEO-парсинг – один з різновидів застосування ПЗ, яке використовується для оптимізації роботи інтернет-ресурсу та його комплексної аналітики. Активно використовується у роботі SEO-фахівцями, має як широку, так і вузьку спрямованість.
  6. Парсери для спільних покупок – різновид ПЗ для швидкого та зручного вивантаження повного каталогу товарів із сайту, або певних його розділів. Найчастіше спочатку встановлюється самим товаровиробником, має постійний інтерфейс та кілька можливих форматів.
  7. Парсери для збирання баз даних для телефонного або e-mail спаму. Використовується на онлайн дошках оголошень та ін.

Як бачимо, парсери – це програми, які мають досить широкий діапазон застосування, що робить їх одним з найбільш ефективних інструментів для вирішення різнопланових маркетингових завдань.

Що дає парсинг цін сайтів конкурентів у сфері e-commerce

парсер цінУ такій динамічній та високо конкурентній ніші торгівлі, як онлайн-продажі, будь-яка перевага над конкурентами має значення. Використання автоматичного парсингу може дати можливість бути на крок попереду інших і ось чому:

  1. Спостереження за цінами конкурентів є найпопулярнішим напрямом, який за останні 5-10 років набув широкого поширення як серед інтернет-продавців, так і власників стаціонарних магазинів. Сегмент інтернет-торгівлі є досить масштабним і постійно розвивався, проте приріст онлайн-продавців і покупців у період пандемії досяг небувалих показників. Настільки масштабні дослідження ринку – це витратний за часом та вкладання коштів захід. Тому до автоматизованого парсингу почали вдаватися більшість учасників ринку e-commerce. Він значно спростив процеси збору даних та корекції власних цін, що дозволило багатьом продавцям запровадити динамічну стратегію ціноутворення у своїх магазинах та отримати приріст прибутку (близько 25%).
  2. Виявлення та аналітика споживчих очікувань та попиту. Вивчення своїх клієнтів та їх очікувань – важливий аспект, який не варто нехтувати при розробці планів та стратегій компанії. Для отримання різноманітних даних про споживчі настрої та аналізу ринку існує ряд спеціального ПЗ. Споживачам важливо бачити у магазинах актуальний товар за адекватними цінами. За допомогою парсингу легко зібрати інформацію про те, що хочуть бачити клієнти в магазинах і скільки вони готові за це заплатити. Також вивчаючи клієнтські відгуки, можна відстежити ставлення до товарів певної торгової марки або магазину в цілому.
  3. Збільшення припливу клієнтів є однією із запоруок успіху будь-якого бізнесу. Парсинг цільових порталів новин, тематичних форумів та спільнот у соціальних мережах, де продавці та товаровиробники можуть спілкуватися з клієнтами, дозволяє дізнатися враження про покупки, виявити товари-аналоги або нових конкурентів. Допомагає виявити та виправити недоліки у своїй роботі, знайти нових постачальників, визначити портрет покупця, виділити цільову аудиторію та напрямок, у якому можливо масштабувати бізнес.
  4. SEO-аналітика, що проводиться за допомогою парсингу, може підвищити видимість ресурсу в пошукових системах. Чим частіше сайт з’являється в пошуковій видачі, тим вища його індексація. Цю інформацію можна використовувати для того, щоб визначити вектор інвестицій та виділити товар із максимально можливою маржинальністю. Вивчивши контент на сайті конкурентів можна припустити, що саме дає йому високі позиції від пошукових видачах, ключові слова та фрази, їх щільність, якісні запити, метадані та заголовки. Ця інформація допоможе уникнути помилок у виборі стратегії та напрямку просування, отримуючи при цьому максимальні показники та видимість у пошукових системах.
  5. Вивантаження текстового та графічного контенту для заповнення сайтів. Відкриття нового інтернет-магазину вимагатиме внести на сайт опис та зображення сотень товарів. Одним із варіантів вирішення цього завдання – вручну із сайту-виробника завантажувати картинки та опис для кожної позиції, а потім завантажувати на свій власний сайт. Цей метод вимагатиме значної кількості часу, але уникнути помилок не вдасться. Тому автоматизація процесу виявиться найбільш розумним рішенням та дозволить скоротити терміни наповнення сайту контентом у кілька разів.

Хоча переваги використання парсингу досить явні та вагомі, деякі підприємці досі опасливо ставляться до нього, боячись невідомих наслідків та претензій від інших компаній.

Парсер цiн Hotline

У сфері електронної торгівлі парсинг цін конкурентів є невід’ємною частиною бізнесу. Конкурентів для збирання цін кожна компанія вибирає залежно від того, на чию політику ціноутворення вона орієнтується. Наприклад, середньостатистичний інтернет-магазин може орієнтуватися на ціни великих гравців ринку, таких як Rozetka, Allo, Епіцентр і т.д. або на всіх гравців, які представлені на прайс-агрегаторах. Найбільш затребуваним для парсингу цін конкурентів є прайс-агрегатор Hotline.

Плюси та мінуси парсингу цін на Hotline

Hotline вже довгі роки посідає лідируючі позиції серед інших прайс-агрегаторів України. Використовуючи регулярно парсер цін конкурентів на Hotline, можна значно оптимізувати роботу вашого інтернет-магазину та проводити моментальну переоцінку товару відповідно до ринку.

Плюси парсінга Hotline:

  • Парсинг цін одразу всіх топових гравців ринку. На Hotline розміщуються як найбільші інтернет-магазини, так і невеликі нішові магазини. Тому парсинг Hotline дасть можливість проаналізувати цінову політику всіх конкурентів відразу.
  • Виявлення нових інтернет магазинів, що зайшли на ринок. Новачки, яким потрібне швидке просування своїх торгових майданчиків, насамперед підуть на Hotline. Крім того, на прайс-агрегатор виходять сайти-сателіти вже існуючих інтернет-магазинів.
  • Бюджетна ціна. Парсинг цін конкурентів на Hotline можна придбати за цілком прийнятну вартість, що підходить компаніям з обмеженим бюджетом. За невисоку ціну можна отримати більший обсяг даних, зібраних з Hotline, про пропозиції товару, що цікавить.

Мінуси парсінга Hotline:

  • На Hotline вивантажується обмежений номенклатурний ряд. Інтернет-магазини вивантажують на прайс-агрегатор товари за певною ознакою (певною вартістю, маржинальністю, популярністю тощо). Іншими словами, товар, який вас цікавить, цілком може бути на сайті інтернет-магазину, але на прайс-агрегаторі буде відсутній.
  • Часта ротація інтернет-магазинів. Періодичність показу прайсів інтернет-магазинів встановлюється відповідно до графіка Hotline. Тому в момент парсингу цін інтернет-магазин, що вас цікавить, може просто випасти з результатів збору даних. Також продавець може не з’являтися в рекламі з абсолютно банальної причини – відсутності коштів на балансі.
  • Коректність результатів парсингу. Існують нюанси, які впливають на актуальність збору даних із Hotline, але не залежать від налаштування парсера чи розробника. Причина у помилках у контенті, які можуть припуститися категорійні менеджери. Наприклад, у картці товару можуть бути наплутані розміри, кольори та інші важливі характеристики.

Що дасть парсинг цін на Hotline:

  • аналіз загальних тенденцій ринку;
  • уявлення про типи товарів, що продаються у конкретній ніші;
  • розуміння позиціонування конкурентів;
  • дослідження про просування конкурентів.

 

Що юристи говорять про парсінг

Автоматичний парсинг – багатофункціональний інструмент, який допомагає витягувати з сайтів інформацію про клієнтські запити та уподобання, аналізувати ринок, складати картину про методи, завдяки яким конкуренти просувають свій бізнес та займають вищі позиції.

Не до кінця розібравшись у питанні, що таке парсинг, багато хто його плутає з DDOS-атаками. Проте використання якісного ПЗ дає мінімальне навантаження на сайт, з якого зчитується інформація і не може стати причиною «обвалу». Для найпопулярніших сайтів, де відвідуваність становить кілька мільйонів щомісяця, парсинг 1 товарної позиції непомітний і становить близько 2 секунд. Також, щоб не створювати зайве навантаження на ресурси їх парся не щодня, а 1 раз на 3-4 дні. Такий графік вважається найбільш щадним та оптимальним для збору інформації.

Українським законодавством DDOS-атаки, злом акаунтів та крадіжка контенту, захищеного авторськими правами, заборонено. Використання парсингу не порушує чинні законодавчі норми, оскільки не має жодного відношення до будь-якої з перерахованих вище заборонених дій. Збір загальнодоступної інформації автоматично не тягне за собою жодних небажаних наслідків. Парсери швидко і безпомилково роблять ті ж дії, які людина робить вручну. До відповідальності можуть притягнути не за збір даних, а за їх використання, тому потрібно з усією відповідальністю та повагою підходити до зібраного контенту, інакше зустріч у залі суду буде неминучим.

Ось, що кажуть топ-менеджери провідних мережевих магазинів та онлайн-гіпермаркетів:

“Цінова розвідка – наша щоденна практика, продиктована вимогами ринку та нашим позиціонуванням мережі за низькими цінами. ‘N’ використовує парсинг, він же – в основі системи ціноутворення, роботи дозволяють скоротити трудовитрати. Цінові алгоритми лише сприяють розвитку конкуренції, український рітейл досі залишається ринком ціни.

Ціни в рітейлі залежать від декількох факторів: від закупівельної ціни, розрахункової прибутковості товару і т. д. При визначенні роздрібної ціни для кожного конкретного міста та регіону враховується насамперед ринкова ситуація.”

Методи автоматичного парсингу

Парсинг – це процес збору даних про маркетингову активність на сайтах партнерів чи конкурентів метою контролю та підтримки оптимального рівня роздрібних цін (власних чи магазинах партнерів). Автоматизація процесу значно спрощує та підвищує якість роботи маркетологів. Для парсингу можна використовувати різні види ПО. Впровадження в роботу та використання парсерів вимагатиме високого рівня оснащеності та професіоналізму співробітників компанії, але така «ціна» переваги над конкурентами. Використання 1 якісного парсера рівноцінно роботі кількох фахівців, які збирають дані вручну. Можливо, вам не вдасться легко обійти суперників та вирватися вперед за допомогою парсингу, але скоротити відставання цілком реально.

Автоматизувати процес парсингу можна, купивши готовий парсер, написавши програму конкретно для вашої компанії з урахуванням всіх потреб і потреб або скориставшись послугами сервісів хмарного парсингу.

Кожен із шляхів має свої позитивні та негативні аспекти. Давайте розглянемо кожен із них більш детально.

Написання системи власного програмного забезпечення слід розглядати в тому випадку, якщо ситуація це дозволяє. Процес створення ПЗ не швидкий і трудомісткий, як на етапі написання, так і в підготовчій стадії, коли ставиться чітке ТЗ та визначається, що, де і як має збиратися, зберігатися та аналізуватися. До написання парсерів можна залучити власних IT-фахівців, компанію, що надає подібні послуги або фрілансерів. Якщо ви надаєте перевагу останньому з варіантів, то для безпеки угоди та можливості оцінити якість попередніх робіт фахівця краще звернутися на одну з бірж:

https://freelancehunt.com/project/napisat-parser-dlya-polucheniya-dannyih/468443.html

парсинг цін інтернет-магазинів

Якщо ви більше схиляєтеся до компанії, що надає IT-послуги, то зверніть увагу на

https://iparser.ru/

 парсинг сайтів

https://catalogloader.com/documentation/eprice

парсинг hotline

  • Купити готовий парсер цін сайтів. Якщо ж питання автоматичного парсингу варто гостро і немає часу чекати, то можна купити готовий парсер. Віддаючи перевагу готовому продукту, потрібно чітко розуміти, що входить у його функціонал.

«Парсер сайтов»

парсер

Наведений вище парсер ціни та формує звіт у вигляді таблиці Excel. ПЗ написано на Visual Basic for Applications і є «надбудовою» MS Excel. Для цінового парсингу вимагатиме написання додаткового софту, який управляє макросами. https://parserok.ru/ може парсити не тільки ціни, але й інші дані інтернет-ресурсів, формувати їх у вигляді таблиці для подальшого експортування, виконувати передачу інформації по e-mail та Telegram. Дане ПЗ дозволяє парсити кілька сайтів одночасно і коригувати розклад процесу. Заплативши один раз, ви отримаєте можливість надалі безкоштовно оновлювати парсер. Також потрібно враховувати, що в даному парсері необхідно буде самостійно налаштовувати макроси, а виводити великі масиви інформації можна виключно у вигляді таблиці.

Прасер https://excelvba.ru/ працює на основі макросів Excel.

парсер цін excel

На сайті ви можете замовити налаштування парсера для збору даних з конкретного джерела або завантажити готове ПЗ. Парсер дозволяє обробляти великі обсяги даних, збирати і виводити конкретну інформацію (ціни тільки в 1 магазині, у всіх відразу або тільки у виділених), працювати з додатковими даними (знижки, акції та ін.) Для цього парсер необхідно самостійно шукати посилання на ресурси- джерела та єдиний можливий варіант зберігання інформації – це файли Excel. Хоча сам парсер ви оплачуєте один раз, але налаштування програмного забезпечення для роботи з кожним новим сайтом вимагає додаткової оплати.

Купити підписку хмарного обслуговування парсингу цін.

Хмарні послуги парсингу є платними і надають ПЗ для моніторингу цін з різних інтернет-ресурсів. Сервіс парсинг цін конкурентів повинен мати досить гнучкі налаштування збору та зіставлення даних (матчингу). Компанії, що надають такі послуги, мають за плечима великий досвід роботи з інтернет-майданчиками будь-якої складності і можуть проводити конкурентний моніторинг.

Ціновий аналізатор інтернет-магазинів http://web-data-extractor.net/parser-internet-magazina/ Його можна перевірити перед покупкою.

парсинг цін магазинів

Він дозволяє налаштовувати, перевіряти дані на унікальність і експортувати їх в різні формати CMS. Програма заснована на Datacol і має складні налаштування, з якими не кожен може впоратися. Послуги фахівця, що працює з Datacol, не будуть дешевими.

Парсер https://a-parser.com/ може похвалитися високою продуктивністю, але не високими вимогами до ресурсів комп’ютерної техніки, можливістю сформувати графік розбору на кілька місяців вперед, а також можливістю написати парсер на замовлення. Сам аналізатор не є бюджетним варіантом, і всі його оновлення платні.

парсер конкурентів

Закінчити цей розділ я хочу перерахувати всі вигоди від застосування в електронній комерції всіх перерахованих вище інструментів парсингу.                            Розбір цін в інтернет-магазинах дає можливість:

  • швидка переоцінка власних товарів
  • виявлення основних аспектів цінової стратегії конкурентів і внесення змін до власних,
  • відстеження наявності товару у конкурентів і заробіток на власних запасах.

Хоча ринок позаштатних послуг зараз рясніє пропозиціями по розробці парсерів на досить помірні суми, помилково вважати, що покупка програмного забезпечення миттєво вирішить всі поточні і глобальні завдання компанії, пов’язані з конкурентною розвідкою. Недостатньо купити і запустити аналізатор, також потрібно налаштувати його і впоратися з анти-розбірними заходами, за допомогою яких власники інтернет-ресурсів захищають свої сайти від ботів.

9 проблем, з якими ви зіткнетеся, якщо самостійно  парсите ціни з сайтів

  1. Заборона розбору. Власники сайтів можуть заборонити автоматичний розбір на своїх ресурсах через роботів.txt. Щоб запустити роботу парсеру на такій ділянці, необхідно буде отримати «ходу» від адміністрації. Якщо доступ буде відмовлено, то більш раціональним варіантом буде відмовитися від розбору цього сайту, і перейти на інший. Хоча така відповідь, швидше за все, не є законною, при бажанні можна «боротися» і оскаржувати рішення, спираючись на те, що дані, які є у відкритому доступі у Всесвітній павутині, рідко захищені авторським правом або суміжними правами, і не є конфіденційними.
  2. Блокування IP-адреси є найпоширенішим методом захисту від розбору. Охороняє сайт при виявленні великої кількості запитів від того ж «IP-шника». Він може обмежити, повністю заблокувати доступ до ресурсу або видати завідомо неправдиві дані, використання яких не принесе ніяких дивідендів вашому бізнесу. Обійти цей блок допомагають IP-проксі-сервіси, інтегровані в аналізатори.
  3. Дизайнерські оновлення на сторінках інтернет-ресурсу можуть привести до уповільнення або повної зупинки роботи парсерів. Створення сайтів за допомогою мови розмітки гіпертексту дозволяє моделювати сторінки різними способами. Це призводить до того, що структура сайтів може бути різною. Оскільки кожен аналізатор написаний для певної структури, кожному сайту знадобиться свій аналізатор. В іншому випадку через певні налаштування програмне забезпечення не зможе збирати дані з сайту або зробить це неправильно (наприклад, замість поточної роздрібної ціни воно «підтягне» старе).
  4. Капча (Captcha) – автоматизований тест Тюрінга  так само поширений, як блокування IP-адрес. В основі процесу лежить введення символів або вирішення легкої логічної задачі, яка допомагає відрізнити людину від робота. Обійти капчу можна по-різному, але кожен з них уповільнює роботу парсера.
  5. Завантаження сторінок сайту на невеликій швидкості може повністю зупинити роботу парсера. Людина в такій ситуації просто оновлює сторінку, але програмне забезпечення просто перестає читати дані. Оскільки в електронній комерції протягом дня спостерігаються піки, до цих моментів більшість магазинів намагаються оновити свій прайс-лист і залучити максимальну кількість клієнтів. Якщо дані розбору ціни запізнюються, то переоцінка не може бути зроблена вчасно, відповідно, є висока ймовірність того, що потенційні покупці віддадуть перевагу не вам.
  6. Honeypot trap – спеціальне програмне забезпечення, яке встановлюють власники інтернет-ресурсів для збору інформації про кібер-хакерів. Так звані «бот-пастки» можуть бути посиланнями, які людина не бачить, але програма читає. Потрапивши в таку пастку, аналізатор може бути заблокований, або швидкість виведення даних знизиться в рази (наслідки цього описані в пункті 5).
  7. Авторизація – це ще один спосіб уповільнити або заблокувати роботу ботів, через ідентифікацію відвідувача ресурсу. Щоб потрапити на сайт, необхідно спочатку зареєструватися. Після цього браузер створює файли cookie, які будуть відправлені при запиті на інші сайти. Щоб проаналізувати сайти, які потребують авторизації, ви повинні надіслати файл cookie одночасно з запитом. Для вирішення такої проблеми буде потрібно тривале регулювання якісного парсера.
  8. Smart content присутній на багатьох сайтах. Його особливість полягає в тому, що інтерактивний контент адаптується до поведінкових факторів та інтересів відвідувачів ресурсу. Його присутність на сторінках сайту впливає на швидкість прокрутки, завантаження зображень і, відповідно, роботу парсерів. Не кожне програмне забезпечення зможе працювати на такому ресурсі, адже аналізатору доведеться імітувати поведінку людини, мати відповідну логіку. Написати таке програмне забезпечення може тільки висококваліфікований програміст, а його конфігурація для досвідченого маркетолога, який знає особливості механізмів такого розбору.
  9. Online-парсинг може бути проблемою при зборі і відправленні великого обсягу даних. Оскільки жоден інший режим розбору не ефективний, крім збору даних тут і зараз, розбір цін з декількох десятків, а то і сотень сайтів практично одночасно може виявитися проблематичним. Для цього потрібно сучасне обладнання і бази даних, які працюють на високій швидкості і мають якісний інтерфейс.

Можна сміливо сказати, що для досвідченого високопрофесійного фахівця в області розбору немає захисту, який не можна було б обійти. Однак маркетологи, які хочуть займатися саморозбором, повинні усвідомлювати труднощі, які їх чекають, і час, витрачений на їх подолання. Іншими словами, необхідно зважити всі “за” і “проти”.  Можливо, краще віддати перевагу спеціалізованим сервісам для моніторингу цін в інтернеті?

На даний момент в інтернеті можна знайти безліч пропозицій цінових послуг розбору. Для роботи з ними потрібно вказати регіональність і частоту збору даних, а також представити групу елементів у форматі XML або CSV.

Звітні дані для аналітики будуть надаватися в зручному форматі таблиці, де легко відстежувати будь-яку динаміку цін. Такі послуги дають можливість не витрачати потенціал і робочий час співробітників на рутину. Інформація про конкурентів або оперативне оновлення даних буде доступна на вимогу. Маючи такий інструмент у своєму арсеналі, можна максимально швидко реагувати на коливання ринкових цін, відстежувати їх піки і динаміку.

Price Control працює з ресурсами будь-якої складності (маркетплейси, інтернет-магазини, цінові сайти) і допомагає знайти всі інтернет-ресурси, які продають товари, що представляють інтерес для клієнта

парсинг цін конкурентів

Крім цін на товари, сервіс дозволяє збирати додаткові дані про акції, розпродажі, знижки, умови доставки і наявність товару. Функція електронної пошти також доступна для клієнтів і партнерів компанії. Сервіс має зручний особистий кабінет і можливість аналізу цін за посиланнями, вже зібраними іншими клієнтами, можливість самостійного узгодження (порівняння цін).

Щомісяця сервіс проводить повне оновлення інформації про підписки клієнта, що дозволяє відстежувати оновлений асортимент інтернет-магазинів.

Детальну інформацію про роботу сервісу можна дізнатися, перейшовши за посиланняме https://www.pricecontrol.com.ua/tehnologiya-avtomaticheskogo-sopostavleniya-v-price-control/ .

https://allrival.com/

Переваги сервісу https://allrival.com/ – це автоматичне порівняння товарів на вихідних сайтах з продукцією замовника, інформування про зміну цін, можливість обійти капчу і наявність API.

парсер цін конкурентів

Вона вимагає роздільного налаштування (і оплати) розбору для кожного окремого інтернет-сайту, що значно підвищує загальну вартість послуг.

https://z-price.com/ пропонує своїм клієнтам не тільки збір цін в інтернет-магазинах (акції, знижки, наявність товару), але і їх порівняння з RRP і електронною поштою, що інформує всіх порушників цінового режиму компанії.

парсер цін сайтів

Інформація про динаміку цін зберігається в особистому кабінеті клієнта. Є можливість інтегрувати дані в систему обліку клієнта, а також налаштувати графік моніторингу цін. Деякі клієнти сервісу не задоволені якістю послуг, а саме порівнянням, а при оплаті моніторингу з 200 «джерел» звіт включає дані всього з 150 інтернет-ресурсів.

https://competera.com/

Послуга моніторингу цін https://competera.com/ підходить як для інтернет-продавців, так і для стаціонарних магазинів, так як не тільки відстежує ціни, але і допомагає в прийнятті рішень щодо цінової політики компанії.

парсинг цін із сайту

Для кожного клієнта Competera створює унікальні налаштування платформи і не має готових варіантів «під ключ». Це затримує і ускладнює процес, який не може не позначитися на ціні послуг, яка починається від 1000 доларів США.

І все ж послуга моніторингу цін є найбільш вигідним рішенням для компаній, що продають товари через інтернет. Звичайно, такі послуги найбільше підходять компаніям зі стрибками динаміки продажів і широким асортиментом товарів – тим, хто бореться за кожного клієнта і потребує щоденного моніторингу. Також такі сервіси допомагають виявляти, але не боротися з тими, хто не грає за правилами і залучати клієнтів з низькими (демпінговими) цінами.

Чи є різниця між автоматичним розбором і моніторингом цін?

Розбір є однією з частин процесу моніторингу цін. Якщо розбір – це збір сухої статистики з інтернет-ресурсів, то моніторинг цін – це також порівняння даних, отриманих за заданими параметрами. Процес моніторингу цін включає в себе розбір власного сайту, а потім ресурсів партнерів або конкурентів, а потім порівняння отриманих даних. Якщо мова йде про 100-200 товарних позицій, то логічніше виконувати ці операції вручну, але якщо номенклатура становить кілька тисяч і більше, то для порівняння краще використовувати автоматичну відповідність.

Не варто забувати, що якісне програмне забезпечення – це всього 50% успіху, друга половина – це його правильна конфігурація. Завжди можна змусити відповідність працювати правильно і ефективно, але для цього потрібно буде потрудитися: перевірити і двічі перевірити всі налаштування відповідних параметрів вручну і тільки потім пожинати плоди. Деякі товарні позиції будуть порівнюватися автоматично, але доведеться потіти над основною частиною. Магазини формують власні SKU карти по-різному і назви одних і тих же продуктів можуть відрізнятися, тому формування порівняльних матриць вимагає часу, але тоді все буде працювати автоматично. Періодичні коригування також не були скасовані, але це завдання вже не буде таким глобальним і масштабним, як початкове формування порівняльної матриці.

Розбір – це непростий процес, який постійно потрібно підтримувати фахівцям (налаштування налаштувань, написання і впровадження додаткових модулів і програмного забезпечення). Для активного розвитку компанії і виведення її на вершину (збереження поточних позицій) на ринку електронної комерції взаємодія з розбором неминуча.

парсинг данихНезалежно від того, чи станете ви об’єктом або використовуєте його для досягнення власних цілей, залежить від вас, і сервіс Price Control готовий надати широкий спектр маркетингових послуг. Ви більше не можете витрачати час на вирішення проблем, пов’язаних з розбором, боротьбою з демпінгом, моніторингом цін або захистом прав інтелектуальної власності. Наші фахівці успішно обходять антипрохідні заходи, збирають відповідні якісні дані в необхідних клієнтам обсягах. Візьміть контроль цін і досягти бажаних результатів.

 

Хотите узнать подробнее или получить консультацию? Свяжитесь с нами!







    +38 098 990 22 39
    sales@pricecontrol.com.ua
    info@pricecontrol.com.ua

    10 Comments

    1. Іван

      Я вважаю, що купівля парсерів або звернення до аутсорсингових компаній – марна витрата ресурсів компанії, які краще вкласти в просування та рекламу магазину, чи в новий товар. У мене 2 менеджери спокійно справляються із завданням: роблять вручну парсинг цін конкурентів у ексель таблицю та не скаржаться. Люди сидять завантажені цілий день, працюють, тому мені зрозуміло, за що саме плачу їм зарплатню, а парсери та інше – вкрай ненадійні. Сьогодні працюють, а завтра ні, а вручну завжди можна зібрати дані.

      Reply
      • Богдан

        По-моєму, зараз проводити парсинг цін конкурентів вручну доцільно тільки дуже маленьким магазинчикам з невеликим асортиментом та вузьким колом конкурентів. Наприклад, магазин крафтових товарів чи дуже вузькоъ специфіки. Якщо ж асортимент близько 1000 чи більше товарів, й коло конкурентів не 2-3 магазини, то утримувати менеджерів, які збирають ціни вручну – дуже дорого, послуги аутсорсингових компаній набагато дешевше. До того ж про надійність співробітників – теж спірне питання: вони можуть звільнитися, захворіти, робити помилки та ін.

        Reply
      • Жаріков Сергій

        Маючи власний 5-річний досвід у використанні парсерів, можу сміливо стверджувати, що найефективніший варіант конкурентної розвідки – парсинг цін онлайн. Тільки спираючись на актуальну інформацію, отриману в режимі реального часу, можна прийняти стратегічно вірні та виграшні рішення. Вручну, на жаль, це ніяк не провернути. Тут або власні парсери, які можуть підвиснути або вийти з ладу у самий відповідальний момент, або послуги спеціальних сервісів. Іншого варіанту поки що не придумали.

        Reply
      • Олег

        Якщо перед вами стоїть питання як проводити парсинг зміни цін на сайтах (самостійно або звернутися до фахівців), то навіть не замислюйтесь і вибирайте аутсорсинг. Зручніше, швидше, якісніше, вигідніше й немає жодних проблем, що якийсь парсер злетів, чи співробітник, який займається зведенням статистики захворів та ін. Я зі своїм магазином пройшов усі етапи, починаючи з ручного моніторингу, тому є з чим порівнювати.

        Reply
    2. Оля

      Як часто ви проводите парсинг цін на товари сайтів-конкурентів? Чи має сенс щодня стежити за ситуацією та проводити переоцінку чи це зайве? Не можемо підібрати свій ритм. При щоденному виходить занадто велике навантаження на співробітників, а 2 рази на тиждень – не встигаємо швидко реагувати на динаміку ринку та конкурентів

      Reply
      • Алла

        Для інтернет-магазину парсинг цін бажано проводити щодня, щоб встигнути коригувати ціни до добових піків продажів. Якщо використовуєте систему моніторингу цін від Price Control, то у вас не повинно виникати проблем із парсингом та проведенням переоцінки товарів у магазині – у нас це займає буквально кілька хвилин. Якщо ж ви використовуєте інші способи та інструменти для моніторингу, тоді можливі труднощі. Моніторити ціни потрібно не рідше 4 разів на тиждень, якщо це проблематично, то варто щось змінити, щоб рутинне заняття не з’їдало левову частку робочого часу.

        Reply
      • Арсен

        Моя компанія займається імпортом кількох брендів, ексклюзивних контрактів у нас не маэ, тому уважно стежимо за ситуацією на ринку, відстежуємо демпінгерів, сірий імпорт та ін. Проводимо парсинг цін інтернет магазинів 3 рази на тиждень, частіше немає сенсу, а якщо рідше, то порушники починають відчувати себе вільно й потім «прибирати» за ними досить проблематично.

        Reply
    3. Зоряна

      Вже 2 роки, як віддали на аутсорс парсинг цін в інтернеті та не знаємо проблем із проведенням конкурентної розвідки. Так, довелося скоротити штат співробітників на 4 особи (3 IT-фахівці та менеджер, який відповідає за збір та обробку даних про ціни конкурентів). Звільняти людей не приємно, але й тримати на окладі просто «файного хлопчика» теж не варіант. Економію бюджету відчули вже на 2 місяць роботи, на 3 пішли продажі та прибуток.

      Reply
      • Аня

        Наскільки вигідно замовити послуги аутсорсингової компанії, чим утримувати 1 додатково комп’ютерника та інтернет-маркетолога. Якщо мені потрібен щоденний парсинг цін із сайту, то вартість послуг буде вищою, ніж у тих, хто отримує дані 2-3 рази на тиждень? Я просто не можу зрозуміти, чи зможе компанія це собі дозволити, чи це стане останнім цвяхом у кришку труни й призведе до закриття. Фірма й так ледве дихає, конкуренти з усіх боків витискають

        Reply
        • Зоряна

          Наскільки я знаю парсинг цін, вартість послуг залежить не тільки від того, наскільки часто вам потрібні дані моніторингу, але й ще від багатьох показників. Зверніться безпосередньо до менеджерів Price Control та вони вам підкажуть порядок цін. Я не знаю яку зпотримують ваші співробітники, але в моїй компанії щомісячна плата за послуги моніторингу цін конкурентів виявилася майже рівною з зп IT-фахівця. Якість конкурентної розвідки ми підвищили, при цьому суттєво скоротили витрати за статтею зп.

          Reply

    Submit a Comment

    Your email address will not be published.

    3 + 20 =

    5/5 - (1 vote)