Моніторинг цін в інтернеті є одним з найбільш ефективних маркетингових інструментів для бізнесу, який може вирішити кілька завдань.

  1. Моніторинг конкурентів. Без актуальної інформації про ціни на ринку жодна компанія не зможе встановити конкурентоспроможну вартість свого продукту.
  2. Моніторинг цін в інтернет-магазинах. Щоденний автоматизований моніторинг дозволить виробникам і дистриб’юторам з’ясувати, хто з їхніх партнерів порушує цінову політику компанії.

Сервіс Price Control вже більше трьох років допомагає своїм клієнтам у вирішенні подібних завдань, а гнучкі налаштування власного парсеру дозволяють забезпечити індивідуальний підхід до виконання кожного запиту.

У цьому огляді зупинимося на основних етапах сервісу моніторингу Price Control, і в чому полягають його переваги перед конкурентами.

 Пошук представленості торгової марки в інтернеті

Основним завданням моніторингу цін в інтернет-магазинах для вендора – це виявити тих продавців, які регулярно порушують цінову політику компанії. Але чи завжди постачальник знає всі інтернет-ресурси, на яких представлений його товар? Як правило, далеко не завжди. Зазвичай обсяг інформації про продавців охоплює не більше 50 великих гравців, які вважаються «законодавцями» ціни на ринку.

Для ефективного моніторингу та досягнення мети ми рекомендуємо клієнтам автоматичний пошук представленості його торгової марки на всіх вітчизняних інтернет-ресурсах. Автоматизована програма пошуку сканує сторінки Google Search і всіх можливих торгових майданчиків. Дані виводяться в зручні інформативні звіти у форматі XLSX. Так, замовник отримає інформацію про всіх продавців його продукції на ринку e-commerce.

Завантажити зразки звітів з пошуку представленості

Налаштування збору даних і матчінг

Більшість сервісів моніторингу на ринку пропонують клієнтам самостійно провести налаштування збору даних і зробити зіставлення своїх товарів з асортиментом інтернет-магазинів або стягують окрему плату за цю послугу.

Price Control бере це завдання на себе абсолютно безкоштовно.

При невеликих обсягах моніторингу ми рекомендуємо ручне зіставлення. Для моніторингу десятків тисяч товарних одиниць – автоматичне або автоматичне зіставлення з ручною перевіркою. Практика показує, що деякі інтернет-магазини протягом декількох місяців переверстують свої сайти, що може призвести до помилок в моніторингу. Щоб уникнути таких проблем, проводиться щомісячна актуалізація інтернет-магазинів і, відповідно, матчінга.

Моніторинг прайс-агрегаторів і маркетплейсов

Останнім часом великі інтернет-магазини досить стрімко стали перетворюватися в маркетплейси. Також активно розвиваються і вітчизняні прайс-агрегатори і прайс-майданчики. У період карантину, коли вся торгівля перейшла в он-лайн, на цих інтернет-ресурсах стали з’являтися десятки нових продавців, тому зросла потреба в моніторингу не тільки самостійних інтернет-магазинів, а й подібних майданчиків.

Сервіс Price Control дозволяє відстежувати продавців і інформацію про товари на всіх вітчизняних маркетплейсах і прайс-агрегаторах. Моніторинг маркетплейсов може здійснюватися, як в рамках основного тарифного плану, так і в якості додаткової послуги.

Завантажити зразок звіту Моніторинг прайс-агрегаторів

Збір даних і звітність

Для отримання найбільш актуальної інформації про ціни в інтернет-магазинах, збір даних відбувається цілодобово рандомним методом. Ефективність цього методу в тому, що інтернет-магазини не можуть передбачити, коли буде наступний збір і на час вирівняти ціни, щоб потім їх знову знизити.

Всі оброблені дані клієнт отримує по електронній пошті у вигляді аналітичних звітів в форматах Excel (Csv, Xml) або інформація заливається прямо в систему замовника по API.

Завантажити зразки звітів моніторингу

Для цілодобового доступу до звітності ми пропонуємо скористатися Особистим кабінетом, де інформація подається не тільки в звичних звітах, але і графіках, діаграмах і зведених таблицях за цікавий відрізок часу. Ознайомитися з функціоналом Особистого кабінету можна, подивившись відео.

Контроль цін в інтернеті

Моніторинг цін в інтернеті сам по собі не буде ефективний, якщо в подальшому не працювати з отриманою інформацією. У деяких компаніях цим займаються окремо виділені менеджери, а в деяких – аналітичні звіти йдуть в «нікуди».

Для виробників, імпортерів і постачальників сервіс Price Control пропонує додаткову послугу по усуненню демпінгу в інтернет-магазинах і наведення порядку на ринку.

Послуга «антидемпінг» передбачає:

  • автоматичну і ручну розсилки повідомлень порушникам про невідповідність цін рекомендованим. Усі надіслані листи зберігаються, і клієнт завжди може простежити, скільки листів і коли були відправлені порушнику.
  • регулярні дзвінки порушників фахівцями call-центру. Коментарі про результат дзвінків фіксуються в «Звіті про дії» в Особистому кабінеті, що дозволить замовнику в будь-який час ознайомитися з реакцією продавця на попередження.

Моніторинг цін в інтернеті: завдання, які вирішує сервіс Price ControlСервіс Price Control став першопрохідцем в області застосування антидемпінгових заходів до інтернет-магазинів. Поки конкуренти тільки набувають навички в цій сфері, наші фахівці вже мають величезний досвід і знають всі тонкощі цього виду діяльності.

Для нових клієнтів сервісу Price Control передбачений БЕЗКОШТОВНИЙ ТЕСТОВИЙ ПЕРІОД МОНІТОРИНГУ, який дасть можливість оцінити якість і ефективність наших послуг.

 

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!

Моніторинг цін в інтернеті: завдання, які вирішує сервіс Price Control

+38 (044) 331-71-07
+38 (068) 226-49-27
sales@www.pricecontrol.com.ua
info@www.pricecontrol.com.ua