Метою будь-якого бізнесу є залучення клієнтів, збільшення продажів, а відповідно, і прибутку. Важливо не розгубити постійних клієнтів, але необхідно піклуватися і про постійне налагодженні контактів c новими.

Життєвий цикл клієнтської бази

У кожній сфері бізнесу клієнтська база буде залежати від того, прямі або непрямі продажі вони ведуть. Для когось – це будуть кінцеві споживачі, а для когось – дистриб’ютори, ритейлери, інсталятори. Інформація про клієнтів і її аналіз дозволить створювати більш якісний продукт, що має бути головною стратегією для будь-якого бізнесу.

Помилка багатьох компаній в тому, що створивши одного разу таку базу, її актуалізація проводиться вкрай рідко. А життєвий цикл таких баз невеликий. Вже через півроку-рік вона застаріває, а контакти стають неактуальними.

Нещодавно ми проводили для одного з клієнтів маркетингове опитування інсталяторів обладнання, яке виробляє компанія. Інсталятори для цієї компанії є одними з основних клієнтів. Компанія надала свою базу установників, якій вже більше чотирьох років. В результаті з більш ніж 600 контактів, дві третини виявилися «мертвими».

Тому актуалізація клієнтської бази повинна стати одним з пріоритетних напрямків діяльності для будь-якого бізнесу.

 Як зібрати клієнтську базу

Для збору клієнтської бази існує багато способів. Але всі вони мають свої плюси і мінуси.

  1. Залучення інтересу до компанії за рахунок подарунків. На корпоративному сайті можна запропонувати відвідувачам призи та знижки за заповнення анкети. В анкету внести ім’я, прізвище, адресу, номер телефону і місто проживання. Але для заповнення анкети потрібно час і, якщо в ній буде дуже багато питань, відвідувач її проігнорує. Крім того, в «безкоштовний сир» багато хто не вірить.
  2. Створення рекламних сторінок в соціальних мережах і розміщення таргетированной реклами.
  3. Участь в професійних виставках, де можна знайти потенційних клієнтів. Виставки мають обмеження за часом, тому поспілкуватися вдасться з невеликою кількістю людей.
  4. Купівля готової бази. В цьому випадку є ризик придбати 80% невалідних контактів.
  5. Збір вручну в інтернеті з відкритих джерел. Цей спосіб досить витратний, так як забирає багато часових і людських ресурсів.

Автоматичний збір баз даних

Найбільш прогресивний і ефективний спосіб збору баз даних – це автоматичний парсинг інформації з усіх відкритих джерел. У програму можна закласти «донорів», тобто, ті ресурси, звідки і за якими параметрами робот буде брати інформацію.

Не так давно в портфоліо сервісу Price Control з’явився новий продукт «Збір та обробка баз даних». Технічні можливості сервісу дозволяють збирати будь-які дані по запиту клієнта, в тому числі пропозиції інсталяторів, списки підприємств, інформацію зі сторінок користувачів в соцмережах та ін.

Для актуалізації бази ми пропонуємо дзвінки фахівців call-центру до всіх зібраних контактів.

Також ми пропонуємо нашим клієнтам поєднати дзвінки для валідації даних з рішенням маркетингових завдань – інформуванням потенційних клієнтів про продукцію компанії, можливі бонуси і привабливі умові співпраці.

Незалежно від сфери діяльності, конкурентна актуальна клієнтська база допоможе вирішити важливі бізнес-завдання:

  • збільшення продажів, а відповідно, і прибутку;
  • просування торгової марки на новій території;
  • залучення нових клієнтів за рахунок додаткових бонусів і подарунків. Знаючи детальну інформацію про людину, можна зробити йому привабливу пропозицію.
  • отримання зворотного зв’язку про продукт або сервіс. Це дозволить поліпшити їх якість.
  • налаштування sms та e-mail розсилок тільки для цільової аудиторії.

Як автоматизація збору клієнтської бази впливає на конкурентну перевагу компаніїІ ще один аргумент, щоб замовити послугу «Збір та обробка баз даних» в Price Control: після спілкування з фахівцями call-центру, потенційні клієнти вже будуть поінформовані про Вашу компанію, продукцію і умови співпраці, тому в подальшому Вашим sales-менеджерам буде значно легше проводити переговори.

Дізнатися більше про досвід збору баз даних можна за посиланням https://www.pricecontrol.com.ua/ua/kejs-6-servisne-obslugovuvannya-odin-z-uspishnih-marketingovih-pidhodiv-do-zbilshennya-prodazhiv-i-rozshirennya-rinku/

 

Хочете дізнатися докладніше або отримати консультацію? Зв’яжіться з нами!