Клієнти – компанії-виробники кліматичної, водонагрівальної і опалювальної техніки. Компанії мають власні інтернет-майданчики і дилерів, що реалізують товар через інтернет-магазини. Таких інтернет-магазинів, які спочатку потрапили в моніторинг Price Control, у кожного виробника налічувалося близько 300-400.
Проблеми:

Моніторинг показав більше 70% порушників по кожній торговій марці
Проблема # 1
- Після розсилки повідомлень про порушення та телефонних переговорів з представниками інтернет-магазинів ми отримали зворотний зв’язок: «Демпінгую, так як ціни на ринку не тримають наші колеги». У розмові і листах згадувалися інтернет-магазини, які не були в моніторингу.
Проблема # 2
- Спроби навести порядок привели до того, що товар став йти на неконтрольовану територію.
Рішення

Комплекс заходів для вирішення проблеми
Охоплення всього ринку
- Прийшли до висновку, що без контролю всього ринку, навести порядок і вирішити бізнес-завдання клієнтів в повному обсязі буде важко.
- Вирішили щомісяця робити пошук представленості торгових марок клієнтів в інтернеті та додавати всі знайдені інтернет-магазини в моніторинг для регулярного контролю.
(Дізнайтеся про послугу пошуку представленості торгової марки в інтернеті тут. Ознайомитися зі звітами можна за посиланням
РЕЗУЛЬТАТИ

Досягнуті результати
- За період роботи над цими проектами виявилося ще більше 500 нових інтернет-магазинів по кожному бренду і ця цифра постійно зростає.
- Обмежилася можливість «перекидання» товару неконтрольованим продавцям.
- Не проходять спроби наплодити клонів і демпінгувати.
- Чесна конкуренція, введення асортименту тими інтернет-магазинами, хто вчора відмовився від асортименту через демпінг і марності продажів …
- Не звітний, а реальний демпінг на всьому ринку зменшився до 7-10% …
Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …
