Кейс # 5 - Контроль всього ринку - найефективніший спосіб наведення порядку

Клієнти – компанії-виробники кліматичної, водонагрівальної і опалювальної техніки. Компанії мають власні інтернет-майданчики і дилерів, що реалізують товар через інтернет-магазини. Таких інтернет-магазинів, які спочатку потрапили в моніторинг Price Control, у кожного виробника налічувалося близько 300-400.

Проблеми:

Моніторинг показав більше 70% порушників по кожній торговій марці

Проблема # 1

  •  Після розсилки повідомлень про порушення та телефонних переговорів з представниками інтернет-магазинів ми отримали зворотний зв’язок: «Демпінгую, так як ціни на ринку не тримають наші колеги». У розмові і листах згадувалися інтернет-магазини, які не були в моніторингу.

Проблема # 2

  • Спроби навести порядок привели до того, що товар став йти на неконтрольовану територію.

Рішення

Комплекс заходів для вирішення проблеми

Охоплення всього ринку

  1. Прийшли до висновку, що без контролю всього ринку, навести порядок і вирішити бізнес-завдання клієнтів в повному обсязі буде важко.
  2. Вирішили щомісяця робити пошук представленості торгових марок клієнтів в інтернеті та додавати всі знайдені інтернет-магазини в моніторинг для регулярного контролю.

(Дізнайтеся  про послугу  пошуку представленості  торгової марки в інтернеті  тут.  Ознайомитися зі звітами можна за посиланням

РЕЗУЛЬТАТИ

Досягнуті результати

  1. За період роботи над цими проектами виявилося ще більше 500 нових інтернет-магазинів по кожному бренду і ця цифра постійно зростає.
  2. Обмежилася можливість «перекидання» товару неконтрольованим продавцям.
  3. Не проходять спроби наплодити клонів і демпінгувати.
  4. Чесна конкуренція, введення асортименту тими інтернет-магазинами, хто вчора відмовився від асортименту через демпінг і марності продажів …
  5. Не звітний, а реальний демпінг на всьому ринку зменшився до 7-10% …

Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …