Клієнти – компанії-виробники кліматичної, водонагрівальної і опалювальної техніки. Компанії мають власні інтернет-майданчики і дилерів, що реалізують товар через інтернет-магазини. Таких інтернет-магазинів, які спочатку потрапили в моніторинг Price Control, у кожного виробника налічувалося близько 300-400.
Проблеми:
Моніторинг показав більше 70% порушників по кожній торговій марці
Проблема # 1
- Після розсилки повідомлень про порушення та телефонні переговори з представниками інтернет-магазинів, ми отримали зворотний зв’язок: «Ми постійно проводимо аналіз цін конкурентів. Наші колеги на ринку не тримають ціни, і більшість встановлює демпінгові ціни».
- У розмові та листах згадувалися інтернет-магазини, які не потрапили до щоденного моніторингу цін товарів клієнта.
Проблема # 2
- Спроби навести лад призвели до того, що товар став йти на українські маркетплейси та дошки оголошень, які на той момент не були під контролем.
Рішення:
Комплекс заходів для вирішення проблеми
Охоплення всього ринку
- Дійшли висновку, що навести лад і вирішити бізнес-завдання клієнтів у повному обсязі можна, якщо підключити парсинг цін усіх інтернет-магазинів на ринку.
- Вирішили щомісяця робити пошук представленості торгової марки клієнтів в інтернеті та додавати всі знайдені інтернет-магазини в моніторинг для регулярного відстеження дотримання РРЦ.
РЕЗУЛЬТАТИ:
Досягнуті результати
- За період роботи над цими проектами в моніторинг цін у магазинах додалося 500 нових продавців по кожному бренду і ця цифра постійно зростає.
- Моніторинг хотлайн порівняти ціни продавців показує не більше 2-3 цін нижче за РРЦ, і в основному, це магазини-перемикачі.
- Обмежилася можливість “перекидання” товару неконтрольованим продавцям.
- Постійний контроль цін та боротьба з демпінгом суттєво обмежили спроби наплодити клонів та знижувати ціни.
- Чесна конкуренція, введення в асортимент товарів замовника тими інтернет-магазинами, хто вчора відмовився від нього через демпінг та марність продажів.
- Не звітний, а реальний демпінг на всьому ринку зменшився до 7-10%.
Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …