Кейс # 5 - Контроль всього ринку - найефективніший спосіб наведення порядку

Клієнти – компанії-виробники кліматичної, водонагрівальної і опалювальної техніки. Компанії мають власні інтернет-майданчики і дилерів, що реалізують товар через інтернет-магазини. Таких інтернет-магазинів, які спочатку потрапили в моніторинг Price Control, у кожного виробника налічувалося близько 300-400.

Проблеми:

Кейс # 5 - Контроль  всього ринку - найефективніший спосіб наведення порядку

Моніторинг показав більше 70% порушників по кожній торговій марці

Проблема # 1

  •  Після розсилки повідомлень про порушення та телефонних переговорів з представниками інтернет-магазинів ми отримали зворотний зв’язок: «Демпінгую, так як ціни на ринку не тримають наші колеги». У розмові і листах згадувалися інтернет-магазини, які не були в моніторингу.

Проблема # 2

  • Спроби навести порядок привели до того, що товар став йти на неконтрольовану територію.

Рішення

Кейс # 5 - Контроль  всього ринку - найефективніший спосіб наведення порядку

Комплекс заходів для вирішення проблеми

Охоплення всього ринку

  1. Прийшли до висновку, що без контролю всього ринку, навести порядок і вирішити бізнес-завдання клієнтів в повному обсязі буде важко.
  2. Вирішили щомісяця робити пошук представленості торгових марок клієнтів в інтернеті та додавати всі знайдені інтернет-магазини в моніторинг для регулярного контролю.

(Дізнайтеся  про послугу  пошуку представленості  торгової марки в інтернеті  тут.  Ознайомитися зі звітами можна за посиланням

РЕЗУЛЬТАТИ

Кейс # 5 - Контроль  всього ринку - найефективніший спосіб наведення порядку

Досягнуті результати

  1. За період роботи над цими проектами виявилося ще більше 500 нових інтернет-магазинів по кожному бренду і ця цифра постійно зростає.
  2. Обмежилася можливість «перекидання» товару неконтрольованим продавцям.
  3. Не проходять спроби наплодити клонів і демпінгувати.
  4. Чесна конкуренція, введення асортименту тими інтернет-магазинами, хто вчора відмовився від асортименту через демпінг і марності продажів …
  5. Не звітний, а реальний демпінг на всьому ринку зменшився до 7-10% …

Хочете дізнатися більше, телефонуйте, пишіть …